Ən sağlam mətbəx


Çox insan razılaşır ki, yapon qidası daha çox sağlamdır və yaponların uzunömürlülüyü bunun tam sübutudur.

Yapon qidası
Yapon qidalarını dadlı və spesifik görünüşlü, ektozik edən… sizcə nədir? İnanın, ya yox, ədviyyatlar bu işdə az rol oynayır.

Yaponlar, digər buddistlər kimi, otlaq ərazilərdən deyil, torpaqdan əldə olunan qidalara üstünlük verir. Ən vacibi isə, onlar hər şeyin üstünə sadəlik və təbii ətir qoyur! Əsl yapon qidasını təbii ətri fərqləndirir və sizə doğan günəş şüalarının mükəmməl istilik hissini verir! Kimsə, Yapon restoranında gecəni pomidor, badımcan, sukkini, qabıqlı lobya, ispanaq, soğan, kartof və s. olmadan təsəvvür edə bilməz.

Sağlam mətbəx
Yaponların dünyada ən uzunömürlü xalq olması adi təsadüf deyil. Onlar digər millətlərdən daha az piylənməyə meyillidir. Bütün bunlar Yapon qidasına və xalqın öz sağlam mətbəxinə sadiqliyi və təbii ətirə olan sevgisinə görədir.

Bəzi yaponlar avropalıları ət yeyən ruhsuz varlıqlar zənn edir və inanırlar ki, ət onların həm ruhunu, həm də sağlamlığını əllərindən alır. Lakin, onlar ət yeyən xalqlara nifrət etmirlər və öz sağlam mətbəxində də ətdən istifadə edirlər. Amma yapon qidasının ən məşhur nümunəsi olan suşi da daxil olmaqla, bütün xörəklər yaxşıca bişmiş tərəvəzlər olmadan süfrəyə verilmir!
 

0 şərh