Dərdlərə dərman olan içki

İnsan orqanizmi üçün bir çox faydalı içkilər var, məsələn minerallarına görə içkilər, vitaminlərinə görə içkilər, dadına görə və sair. Amma bu içkimiz həm mineralına görə, həm vitamininə görə, həm antioksidant özəlliyinə görə tamamilə başqa bir içkidir. Bu içkidən içdikcə sanki insan vücudu yenilənir, ağarmış saçlar yavaş-yavaş qaralmağa başlayır, təzə tökülmüş saçların yerinə yenisinin  gəldiyini görəcəksiniz, solğun dərinin əvəzinə daha parlaq və canlı bir dəri görəcəksiniz, ağrıyan orqanlarınızın yavaş-yavaş ağrısının azaldığını görəcəksiniz, yüksəlmiş qaraciyər fermentlərinin yavaş-yavaş normallaşdığını görəcəksiniz. Ürəyimizin işinə maneə olan damardaxili yağların əridiyini görəcəksiniz, sistem xəstəlikləri psoriaz, qırmızı qurd eşənəyi, revmatoidli poiartrit, sklerodermiya, spondillit və sair ağır xəstəliklərin yünügülləşdiyinin şahidi olacaqsınız, mükəmməl bir immun sistemə malik olacaqsınız, Baş ağrısı, görmə zəifliyi, Dərdlərə dərman olan içkimineralsızlıq, vitaminsizlik, halsızlıq, yorğunluqdan əziyyət çəkənlər üçün mükəmməldir. Ən əsası ucuz başa gəlir, həm uşaqlar, həm qocalar, bütün insanlar üçün istifadə edilə biləcək bir içkidir. Hətta hamilə xanımlar belə istifadə edə bilərlər. Xərçəng xəstələri üçün mükəmməldir, xərçəngin bütün formalarında istifadə edilə bilən içkidir, yalnız kimyəvi müalicə alınan zaman istifadə edilməməlidir. Yaxşı olardı ki, xərçəng xəstələri kimyəvi müalicədən sonrakı dövrlərdə istifadə etsinlər. Həqiqətən də bu içki haqqında daha geniş yazmaq olar. Bu məqaləni oxuyan oxucu əgər səndə heç bir xəstəlik yoxdursa belə yenə də bu içkidən heç olmasa bir ay istifadə edin hər istifadə etdikcə təsirlərini özünüz görəcəksiniz. Bu içki xərçəngdən qorunmağın, yəni xərçəng olmamağın ən yaxşı yoludur, çünki başdan-başa antioksidantdır, içkinin tərkibində canlı fermentlər vardır, canlı fermentlər bağırsaq mikroflorasını normallaşdırır, insanın rahat yaşamasına vəsilə olur.   Bu içkinin heç bir əks təsiri yoxdur, yalnız fərdi olaraq allergiya verənlər istifadə etməsinlər.
İçkinin hazırlanması çox asandır:Deməli axşamdan 1 stəkana 2 xörək qaşığı qarazirə toxumu yaxşı olardı Həbəş qarazirəsi olsun, sonra üstünə təzə buğda əlavə edib stəkanı ağzına qədər doldurun, üstünə 2 stəkan təmiz su tökün, səhər durub süzün, suyunu atın, təzədən 3 stəkan təmiz su  və 2 çay qaşığı bal qarışdırın, bir gün qalandan sonra süzüb suyunu götürün, yerinə yenə 3 stəkan təmiz su və 2 çay qaşığı bal qarışdırın beləcə bunu 3 dəfə edin, yəni 1 stəkan buğda qarazirə qarışımına 11 stəkan su əlavə edib 2 stəkanı atılmalı, 9 stəkanı isə gündə 3 stəkan olmaqla gündə 3 dəfə yeməkdən 1 saat əvvəl 1 stəkan içilməlidir, hər bir stəkan içkiyə 2 xörək qaşığı limon şirəsi qarışdırılıb içilməlidir.  Hər 3 gündən bir yeni qarışım hazırlanmalıdır. Xatırladım ki, içkini 2 ay fasiləsiz içə bilərsiniz.


Müəllif: Fizuli Hüseynov

0 şərh