Vitamin B9

Folik (pteroylglutamic) turşusu, suda həll olunan, həyati əhəmiyyətli bir birləşmə olan B9 (BC) üçün başqa bir addır, elm adamları «yaxşı əhval-ruhiyyə vitamini» adlandırırlar. Bunun səbəbi folacinin hormonların istehsalı üçün zəruri olmasıdır. Əla psixo-emosional vəziyyət təmin edən «xoşbəxtlik».
Maddənin bitki yarpaqlarında xeyli miqdarda olduğunu nəzərə alaraq, adını latın dilində «yarpaq» mənasını verən «folium» sözündən almışdır.
 B9 (M) vitamininin struktur düsturu C19H19N7O6-dır.Fol turşusu DNT, hemoglobin, metabolik proseslərdə, qan meydana gəlməsində, toxunulmazlığın qorunmasında iştirak edir, konsepsiyaya təsir göstərir.Qarışıq hamilə qadınlar üçün vacib rol oynayır, dölün və plasentanın sinir borusunun meydana gəlməsinə təsir göstərir, qüsurlarının inkişafına mane olur.Vitamin B9
Maddənin olmaması körpənin sinir sistemində «maraqlı» vəziyyətin ikinci həftəsindən ciddi sapmalara səbəb ola bilər. Çox vaxt bu dövrdə qadınlar hələ uşağın konsepsiyası haqqında bilmirlər, ana orqanizmində B9 çatışmazlığı dölün inkişafına mənfi təsir göstərir.
Alimlər pteroylglutamic turşusunun DNT replikasında iştirak etdiyini sübut etdilər. Böyüməkdə olan bədənin olmaması onkoloji riskini, zehni fəaliyyətin anadangəlmə anormalliklərinin meydana gəlməsini artırır. Buna görə bir hamiləlik planlaşdırarkən bir qadın mütəmadi olaraq, konsepsiyadan yarım il əvvəl hər gün təbii (qida ilə) və ya sintetik (həb şəklində) mənşəli bir maddənin 200 milliqramını götürməlidir.

9 ay ərzində ana orqanizmində fol turşusunun sistemli qəbul edilməsi, 35% ilə erkən doğuş ehtimalını azaldır.
Sağlam bir bağırsaq mikroflorası müəyyən bir miqdarda B5 vitamini müstəqil olaraq sintez edə bilir.
Bədəndə folat çatışmazlığının əlamətləri
B9 vitamini çatışmazlığı halında, insan bədəni faydalı qida maddələrini beynə köçürmə qabiliyyətini itirir, bu da görmə, hərəkət, koordinasiya və tutmalarla bağlı problemlərə yol açır. Eyni zamanda, yetkinlərdə 5 dəfə anemiya, glossit, ülseratif kolit, sedef, gingivit, osteoporoz, nevrit, ateroskleroz, erkən menopoz (qadınlarda), vuruş, infarkt və hətta xərçəng riskini artırır.
Hamilə qadınlarda birləşmənin olmaması körpəyə zərər verə bilər. Xüsusilə, sinir sisteminin pozulmuş inkişafı ilə aşağı çəkisi olan vaxtından əvvəl körpənin doğulması riski var.


Mənbə: dieta-plus.com
 

0 şərh