Kilolar haradan gəlir və bu nəyə səbəb ola biler?

Oturaq bir həyat tərzi keçirən böyük hissələrdə yüksək kalorili qidaların istehlakı nəticəsində istehlak olunan və alınan enerjinin miqdarı arasında daimi uyğunsuzluq.
  • Genetik meyl.
  • Yaş, cinsi amillər.
Maraqlıdır ki, qadınlar bədənin hormonal xüsusiyyətləri və kişilərin bədəninə nisbətən daha az əzələ kütləsi səbəbindən daha sürətli çəki qazanırlar. Bundan əlavə, yaşla, maddələr mübadiləsi yavaşlayır, enerjiyə ehtiyac azalır ki, bu da tədricən yağ toxumasının yığılmasına və bədən çəkisinin artmasına səbəb olur.
Piylənmənin fəsadları:
  •     həzm sisteminin xəstəlikləri;
  •     pankreatit;
  •     arterial hipertansiyon;
  •     öd kisəsi, qaraciyər xəstəlikləri;
  •     diabet mellitus növü 2;
  •     işemik ürək xəstəliyi, vuruş;
  •     amenore, sonsuzluq, qadınlarda menstrual pozğunluqlar, kişilərdə cinsi zəiflik;
  •     tənəffüs və kas-iskelet sistemlərinin xəstəlikləri (hipoventilyasiya sindromu, gut, osteoartroz);
  •     alt ekstremitələrin damarlarının xəstəlikləri.
Piylənmə sağlamlığın pisləşməsinə əlavə olaraq psixo-emosional tarazlığı pozur: narahatlıq səviyyəsini artırır, tez-tez depresiyaya səbəb olur, cinsi funksiyanı pozur, iş tapmaqda çətinlik yaradır və özünə inamı azaldır.                                    Yapon pəhrizi
Artıq çəki ilə mübarizə üçün ən yaxşı diyetlər.
Yapon diyeti. Bu texnikanın fərqli bir xüsusiyyəti yüksək kilo itkisidir: 13 — 14 günlərdə 7 — 10 kiloqrama qədər yüngülləşəcəksiniz. Yapon pəhrizinin effektivliyi maddələr mübadiləsinin tamamilə yenidən qurulması yolu ilə əldə edilir. Eyni zamanda, əldə edilən nəticə ən azı iki il ərzində qorunur. Diyetə uyğun olaraq spirtli içki, şəkər, duz, xəmir, şirniyyat istehlak etmək qadağandır. Yapon kilo vermə proqramı aşağı kalorili hesab olunur, onun pəhrizində karbohidratlar az olan qidalara diqqət yetirilir, buna görə orqanizm enerji istehsal etmək üçün saxlanan yağları yandırmalıdır. Prosedur zamanı mədə ölçüdə azalır, bu da ondan çıxmaq prosesini asanlaşdırır.
Ducan pəhrizi. Bu bir protein qidalanma proqramıdır. Pəhriz müddəti artıq çəkinin miqdarından asılıdır və 3 — 4 aya çatır. Ducanın metodologiyası dörd mərhələyə bölünür: Hər biri öz pəhrizi, müddəti, icazə verilən və qadağan olunmuş yeməkləri olan «Hücum», «Alternativ», «Bərkitmə» və «Stabilizasiya». Ümumi pəhriz tələbləri: hər gün səhər məşqlərini yerinə yetirin, qablara yulaf kəpək əlavə edin, kənarda gəzin, ən azı yarım saat. Ducan zayıflama sxemi istehlak edilən «icazə verilən» qidaların miqdarını məhdudlaşdırmır, kimyəvi əlavələrin, dərmanların istifadəsini istisna edir və əməl etmək təhlükəsiz hesab olunur.
Karabuğday pəhrizi Tez kilo vermək üçün hazırlanmış sərt mono-diyetlər kateqoriyasına aiddir. Metodun əsas tərkib hissəsi xüsusi texnologiya istifadə edərək hazırlanmalı olan qarabaşaq yarmasıdır. Taxıl bişirmək, üzərinə qaynar su tökmək və səkkiz saat israr etmək qadağandır. Eyni zamanda ona ədviyyat və duz əlavə edilə bilməz. Bu müddətin sonunda qarabaşaq yarması sıyıqları sınırsız miqdarda yeyilə bilər.
Klassik versiyada pəhriz bir həftə müddətinə hazırlanmışdır (bu dövrdə kilo itkisi 4 — 5 kiloqramdır), zəruri hallarda e uyğunluğu müddəti 14 günə qədər artırıla bilər (mənfi 6 — 10 kiloqram). Kilo verərkən, qarabaşaq yarması ilə yanaşı, bir yarım litr qələvi mineral su, yaşıl çay və 1% yağ olan bir litr kefir içməyə icazə verilir.
Bu üsula əməl olunarsa, özünü pis hiss edirsə, gündəlik diyetə kalorili olmayan meyvələrin (alma, portağal, qreypfrut) əlavə edilməsi tövsiyə olunur.
Protein pəhrizi. Metodologiyanın əsas qayda-arıqlama menyusunun 85% -i protein məhsullarından ibarətdir: az yağlı ət, balıq, yumurta, süd məhsulları, dəniz məhsulları. Bu 2 həftələri üçün təsirli bir pəhrizdir, bu dövrdə 4 — 8 əlavə funtdan qurtulmağa kömək edəcəkdir.
Protein gününün prinsipi: hər üç saatda kiçik hissələrdə yeyin. Glisemik indeks (40-a qədər) olan gündəlik pəhriz karbohidratlı qidalara daxil olmağa icazə verilir: soya, xiyar, qoz-fındıq, noxud püresi, sitrus meyvələri.
Tez kilo vermək və əzələ kütləsini artırmaq üçün güc məşqləri etmək tövsiyə olunur.
Pəhriz Maggie. Dörd həftə ərzində 10-dən 20 kiloqrama qədər aradan qaldırmaq üçün hazırlanmışdır. Maggi texnikasına aşağıdakı ən təsirli diyetlər daxildir: kəsmik və yumurta. Hansı seçimə üstünlük veriləcəyi yeməkdə, sağlamlıq vəziyyətində şəxsi üstünlüklərdən asılıdır. Hər iki variant da təsirli olur. Maggi pəhrizi mono-diet deyil; onun pəhrizinə tərəvəz, meyvə, ət daxildir. Məhsullar yığılan yağların yandırılmasını aktivləşdirmək və bədəndən toksinləri çıxarmaq üçün seçilir.
Enerji diyeti. Minimum səylə tez arıqlamaq üçün müasir yol. Enerji Diyeti, insan bədənini minimum miqdarda kalori ilə ən çox qida maddəsi ilə təmin etmək üçün hazırlanmış xüsusi kokteyllər kompleksidir. ED xəttinin məhsullarında vitaminlər, minerallar, zülallar, yağlar, karbohidratlar, lif var. Bu 4 — 6 aylar üçün nəzərdə tutulmuş təsirli bir pəhrizdir, müəyyən bir müddət ərzində 10 — 30 kiloqram üzərində qurulmağa kömək edəcəkdir.
Kremlin pəhrizi. Metodologiyanın əsas prinsipi gündəlik istehlak olunan karbohidratların miqdarını saymaqdır (yeməyə icazə verilən gündə 40 ədəddir), un məhsullarını, şirniyyatları menyudan xaric etmək, çox miqdarda protein qidası yemək. Kremlin qidalanma sisteminə uyğunluğunun ilk həftəsində kilo itkisi 4 — 5 kiloqram, 30 gün ərzində — 10 kiloqram, iki ilə üç ay ərzində — 20 kiloqramdır.
Altı ləçəkdən ibarət bir pəhriz. Metodun mahiyyəti aşağıdakı mono diyetlərin gündəlik alternatividir: balıq, tərəvəz, toyuq, taxıl, kəsmik və meyvə. Əsas məhsulun daim dəyişməsi bədənin komponentə asılılığını və ağırlığın «durğunluğunu» aradan qaldırır.
Kilo itkisi üçün bir pəhrizin təsiri təəccüblüdür: ortalama gündəlik boşluq gündə 1 kiloqram üçün 0,5 ilə 0,8 arasında dəyişir. Nəticədə, «6 ləçəklərinə» yapışdıqdan iki həftə sonra 15-a əlavə bir kilo itirmək mümkündür.
Tənbəllər üçün pəhriz. Klassik formada, suda olan mono-diyetdir, icazə verilən yeməkləri hazırlamaq üçün maliyyə sərmayəsi, vaxt və səy tələb etmir. Texnikanın əsas qaydası qəlyanaltılar da daxil olmaqla hər yeməkdən əvvəl 250 mililitr təmiz su içməkdir. Yemək miqdarını iki dəfə azaldın. Menyudan sürətli həzm olunan karbohidratlar, yüksək yağ tərkibli qidalar, turşu, konservləşdirilmiş yeməklər, hisə verilmiş ətlər istisna olun. Yeməyin tercih edilən üsulu bişirmə, qaynatmaqdır. Məqsədlərdən asılı olaraq, 14 gün ərzində qızlar 10 kiloqrama qədər arıqlamağı bacarırlar.
Protasov diyeti. Aşağı kalorili kilo vermə proqramıdır. Texnikanın orta gündəlik menyusu bədəni 1200 — 1500 kilokalori enerji ilə təmin edir. Pəhriz protein məhsullarından (qaynadılmış yumurta, süd turşusu məhsulları, yağsız ət), nişastalı olmayan tərəvəzlərdən və icazə verilən meyvələrdən (portağal, qreypfrut, alma) ibarətdir.
Şərti olaraq Protasov pəhrizi üç mərhələyə bölünür: vegetarian, ət əlavə etməklə, fiksasiya. Texnikanın müddəti 5 həftədir. Bu dövrdə bir kiloqram artıq çəki 10 çəkir.
Kefir pəhrizi. Bu, dövrümüzdə məşhur olan arıqlamaq üçün ciddi bir üsuldur. Turş südlü pəhrizin aşağıdakı yüngül dəyişiklikləri var: kefir-duz, kefir-alma, kefir-yumurta, kefir-qarabaşaq, kefir-xiyar, zolaqlı.
Qəti metodologiyaya uyğun olaraq, istifadəsi üçün icazə verilən yeganə məhsul kefir və ya 1% -dir. Gündə beş qəbul üçün bir litr mayalanmış süd içkisi içmək lazımdır. Fasilələr zamanı gündə ən az 1,5 litr su içmək. Üç «kefir» günündən sonra 1,5 kiloqramda, bir həftədə — 3-da, 14 gündə — 8-dan əvvəl daha yüngülləşəcəksiniz.
Mədə şirəsi ifrazatındakı artımın, qastritin, kəskin ülserlərin inkişafının qarşısını almaq üçün iki həftədən çox sərt mayalanmış südlü pəhriz tətbiq etmək tövsiyə edilmir.

Mənbə: dieta-plus.com/
 

0 şərh