Myositit

Myositit əzələ toxumasının iltihabı ilə xarakterizə olan bir qrup xəstəlikdir. Bu gün biz xəstəliyin inkişafını, miyozitlərin növləri və əlamətlərini səbəb olan səbəbləri və amillərini nəzərdən keçirəcəyik.
Xəstəliyin təsnifatı
Xəstəliyin genişliyi baxımından yerli miyozit (kiçik, məhdud əzələ bölgələri iltihab olunur), diffuz miyozitlər (kifayət qədər geniş əzələ bölgələri təsirlənir) və polimiyozit (müxtəlif qrupların əzələlərinin böyük sahələri iltihab olunur).
Axının təbiəti ilə xəstəliyin kəskin və xroniki bir forması vardır. myositit
Miyozitlərin səbəbləri
Bədəndə kəskin iltihablı proseslər yuxarıda göstərilən xəstəliyin kəskin formasına səbəb olur. Beləliklə, osteomiyelit, septikopiya, kokkal bakteriyalar, anaerobik mikroorqanizmlər, pnevmokokklar ola bilər. Buna görə, miyozit ilə, yüksək bədən temperaturu tez-tez müşahidə olunur. Əzələlərdə əzələ toxumasının bəzi zonaları nekrotik və iltihab yağ toxumasına keçir.
Miyosititə səbəb olan ən çox görülən amillərdən biri də infeksiyadır. Sifilis, tifo və brusellozdan başqa, xəstəlik həm adi qripə səbəb olur.
Bundan əlavə, demək olar ki, hər bir otoimmün xəstəliyin (lupus, diffüz goiter, skleroderma) miyozitin inkişafı ilə müşayiət olunur.
Xəstəliyin başlanğıcında parazit təsirini unutma. Əvvəlki mərhələlərdə sistikerkoz, echinokokkoz və trichinozis əzələ toxumalarında iltihabi proseslərə kömək edir.
Miyozitlərin inkişafının səbəbləri də bunlardır:
  • osteokondroz;
  • diabet xəstəliyi;
  • skolyoz;
  • gut ;
  • supercooling;
  • bənövşəyi;
  • əzələlərin aşkara çıxması;
  • artroz, artrit.
Boyun miyozitinin simptomları
Yerli miyozitin ən tez-tez olduğu vəziyyət boyun və çiyin bağırsaqlarının adətən bir tərəfdən iltihabına səbəb olan servikal miyozitdir. Boyun miyozitinin simptomları — bu boyundakı donuq, ağrılı ağrıdır, çiyinlərində təslim olur. Ayrıca ağrı sindromunun yankıları başın, kolun və çiyin bıçakları arasında olan hissənin hissəsində hiss edilə bilər. Xəstənin başını əzələlərin iltihabı istiqamətində döndərməsi çətindir. Bu, toxumaların güclü uzanması və tendonun yükü ilə bağlıdır. Səhər oyanışdan sonra əzələ toxumalarının şişləri var, bu zaman spazmlar da artmaqdadır, baş ağrılar. Servikal miyozit ateş və udma çətinlikləri kimi simptomlar göstərə bilər.
Arxanın əzələlərinin miyozitlərinin simptomları
Yenə xəstəliyin əsas əlaməti palpasiya, bədən mövqeyində dəyişiklik, əzələlərin uzanması ilə gücləndirilmiş bir dartma ağrıdır. Arxa əzələlərin iltihabı olduqca sıx görünür. Ağrı, müəyyən bir lokal xarakterə malikdir, bir tərəfdən digər tərəfdən güclənir.
Dorsal əzələlərin yuxarı qruplarının iltihabında, ağrı sindromu
Miyozit əlamətləri ekstremitə uzanır, xüsusilə çiyin və dirsek eklemleri ağrıya başlamalı, bəzi məhdud hərəkətlər mümkündür. Hətta qeyri-ağır obyektləri qaldırmaqda çətinliklər var, kəskin formada miyozit əlində çay qaşığını saxlamağa imkan vermir.
Arxa və aşağı sırtın aşağı hissələrinə təsir edildikdə, ağrı bacaklara, kalçaya və pelvik bölgəyə verir. Bundan əlavə, böyrəklərin və qaraciyərin yerində çox ağır ağrı yoxdur. Omurun hərəkətliliyinin güclü bir məhdudluğu var, xəstənin bədənini çevirmək, yatmaq, yatmaq və qalxmaq çətindir. Diffüz miyozitlərlə ağrı sindromu hərəkətə maneə törədən bacaklarda hiss olunur.


Mənbə: az.tierient.com
 

0 şərh