Qulançar və onun faydaları

Qulançarın tərkibində maqnezium, fosfor, selenium, sink, natrium, dəmir, mis, kalsium, manqan kimi minerallar və ə A, C, B6, K kimi vitaminlər var.
Qulançarın sağlamlığa faydaları
Tərkibindəki fol turşusu sayəsində tam ürək dostudur.
Kaliumla cəhətdən zəngin, natrium cəhətdən yoxsul bi qidadır. Qulançar və onun faydaları
Orqanizmanın ödəm olduğu vəziyətdə də təsirlidir. Gərginlik və yorğunluq kimi vəziyyətlərin bərpasına da kömək edir. Buna görə depressiyanın müalicəsində istifadə olunur.
Bitki mənşəli minerallarla zəngin olan qulançarın tərkibində inulin var. İnulin, sağlamlıq üçün faydalı olan bağırsaq bakteriyalarının qida mənbəyidir. Buna görə, qulançar istehlakı ilə vücuda daxil olan inulin bağırsaq florasında faydalı bakteriyaların sayını artıraraq bağırsaq florasına müsbət təsir edir.
Daimi istehlak liflə zəngin olduğundan bağırsaq hərəkətini artırır. Yaxşı bir antioksidantdır. Beləliklə, xərçəng, katarakt və digər göz problemlərinin qarşısını almağa kömək edə bilər. Kimyaterapiyanın müvəffəqiyyət nisbətini artırdığı araşdırmalar var.
  • Qan şəkərinin səviyyəsini tənzimləyir, diabetiklər üçün çox vacib bir qida halına gətirir.
  • Detoks xüsusiyyəti sayəsində sidik yollarının infeksiyalarının qarşısını alır.
  • Süd istehsalını stimullaşdırır, əmizdirən analar üçün çox faydalı bir qidadır.
 
Mənbə: topic.az

0 şərh