Рейтинг
+117.98

sağlam həyat tərzi

103 üzv, 926 topik

Qırmızı şərabın faydaları

Bir qədəh şərab uzun, gərgin gündən sonra sizi dincəltməkdən daha çox şeyə qadirdir. Qədərində (qadınlar üçün bir qədəh, kişilər üçün iki qədəh) içilən şərab möcüzəvi faydalara malikdir.Uzun ömürlülüyü təşviq edir. Qırmızı üzüm qabığında olan birləşmə yaşlanmaya səbəb olan xəstəliklərdən qoruyan protein ifrazını artıraraq yaşlanmaya mane olur. Şərab içənlərdə spirtli içki və pivə içənlərdən fərqli olaraq yaşlanma 34 % aşağıdır.Yaddaşı inkişaf etdirir.

Davamı →

Badam südü nədir, faydaları nələrdir?

Ölkəmizdə çox tanınmayan badam südü, bir çox ölkədə istifadə edilir. Xüsusilə ABŞ-da inək südünün alternativi olaraq marketlərdə satılır. Lakin Azərbaycanda marketlərdə tapmaq çətin olduğu üçün, badam südünün evdə necə hazırlamaq lazımdır.

Badam südünün inkişaf etmiş ölkələrdə bu qədər məşhur hala gəlməsinin bir çox səbəbi var. İnək südünün səbəb olduğu həzm problemləri badam südünün bu qədər məşhur olmasının səbəbləri arasında iştirak edir. Çünki badam südündə, inək südündə olan və həzm problemlərinin mənbəyi olan laktoza yoxdur. Ayrıca badam südündə xolesterol də yoxdur.


Davamı →

Yaddaş gücləndirmək üçün 6 tövsiyə

  1. Sağlam qidalanın
    Yağ və xolesterol nisbətini sağlam səviyyədə tutan bir şəkildə yemək ürək xəstəlikləri riskini azaldır və yaddaşın, digər idrak funksiyalarının sağlam inkişafını təmin edir. Digər tərəfdən, balıq və qoz-fındıq kimi omeqa-3 ilə zəngin qidaların yaddaş artırıcı təsiri var.
  2. Yuxu
    İndiana Universiteti Nevrologiya Mərkəzinin mütəxəssislərinə görə, gənc yaşlarında gecə qeyri-kafi və nizamsız yatanlar yaşlandıqca daha çox yaddaş itkisi yaşayır. İdeal olaraq, yeddi-səkkiz saatlıq fasiləsiz yuxu vacibdir.
  3. Kifayət qədər məşq edin

Davamı →

Saqqızın sağlamlığa ziyanı

Gözlərimizi açıb ətrafımıza diqqətlə baxaq, çarəsiz nə qədər xəstələr görərik və bu xəstəliklərin nə qədər cavan insanları yaxaladıqlarının şahidiyik. Diqqət edin nə qədər cavan insanlar bu gün xərçəngdir, bizim bəzən adi saydığımız yeyəcəklər, içəcəklər xərçəng mənbəyi olduğunu bilmirik və hər gün də istifadə edirik.

Bu gün demək olar ki, cavan nəslin çox hissəsi saqqız çeynəyir və saqqızı adi, təhlükəsiz hesab edib ondan istifadə edir. Gəlin baxaq saqqız həqiqətən də ziyansızdırmı?!


Davamı →

Orqanizmdə kalsium çatışmazlığını bildirən əlamətlər

Bel yırtığının qarşısını almaq üçün hərəkətsiz qalmayın
Bel yırtığı halları hərəkətsizliyin əsas nəticəsidir. Stolüstü işdə uzun müddət çox çalışmaq əzələ yorğunluğuna səbəb olur. Bunun qarşısını almaq üçün masada işləyənlərin bir saat oturduqdan sonra 10 dəqiqə qalxıb yerimələri və əzələlərini məşqlərlə işlətmələri çox faydalıdır. Uzun müddət maşın sürənlərdən birisinizsə, eyni şəkildə fasilələr vermək faydalıdır.


Dik oturun və belinizi dəstəkləyin
Oturma tələb edən ofis işlərində işləyirsinizsə və kreslonuz belinizi yetərincə dəstəkləmirsə, bel yastığı ala bilərsiniz. Mümkün qədər dik oturmağa çalışmalısınız. Yanlış oturuş vəziyyəti bel ağrısının əsas səbəblərindən biridir.
İdman
İdman bir çox sağlamlıq problemi üçün faydalıdır. Ancaq seçdiyiniz idman növünün belinizi gərginləşdirməməsi vacibdir. Bel yırtığının qarşısını almaq üçün əvvəlcə onurğanı qoruyan idman növləri ilə məşğul olmağınız məsləhətdir. Ağırlıq və ya aktiv bədən hərəkətləri tələb edən idman növləri riskə səbəb ola bilər. Yırtığı olan və ya bunun riski olan birisi üçün ən zərərsiz idman üzgüçülükdür. Xüsusilə sərbəst və arxa üzgüçülük üstünlük verilə bilər, çünki əzələləri gərginləşdirməsə də, intensiv işləyir. Üzgüçülüklə yanaşı, gəzinti və velosiped sürmə kimi yüngül idman növləri də bel əzələlərini gücləndirir və fəqərələr arasındakı disk deformasiyalarının qarşısını alır.

Davamı →

Mürəbbələrin inanılmaz faydaları

Yay aylarında demək olar ki, bir çoxların evində qışa hazırlıq üçün mürəbbə və turşu tədarükü görülür. Hazırlanan bu mürəbbələrin insan sağlamlığına faydalarından xəbəri olanlar da var, olmayanlar da. Gəlin bu mürəbbələrin bəzilərinin faydaları ilə birlikdə tanış olaq.

  • Moruq mürəbbəsi –

Davamı →

Bildirçin yumurtasının faydaları

Bir çox adam bildirçin yumurtasının faydalarının fərqində deyil. Son zamanlarda aparılan araşdırmalarda bu şəfalı yumurtanın olduqca asan tapılan və çox faydalı olan bir yumurta növü olduğu ortaya çıxıb. Çəki baxımından, 3-4 bildirçin yumurtası təxminən 1 toyuq yumurtasının çəkisinə bərabərdir. Lakin tərkibindəki minerallar, vitaminlər və qidalanma cəhətdən bildirçin yumurtası toyuq yumurtasını üstələyir. İndi isə, gəlin bu yumurtanın faydaları ilə tanış olaq:
  • Tərkibinə yüksək miqdarda A və B2 vitaminləri daxildir
  • Bədəninizdəki vitamin ehtiyacının böyük hissəsini təmin edir
  • Yüksək nisbətdə zülal və amin turşusu ehtiva edir

Davamı →

Yodlaşdırılmış duz haqqında bilmədikləriniz

Yod qalxanvari vəzinin normal fəaliyyəti üçün olduqca vacib olan maddədir.

Bu mineralın çatışmazlığı qalxanvari vəzi xəstəliklərinə, sonsuzluğa, əqli zəifliyinə səbəb olur. Hal hazırda dünyanın bir çox ölkələrində yodlaşdırılmış duzdan istifadə olunur. Bəzi ölkələrində yod həmçinin çörəyə, makaronlara və bəzi digər məhsullara əlavə olunur.

Yodun duza əlavə olunması əksər ölkələrdə yod çatışmazlığı kimi ciddi problemi həll etməyə kömək edir. Bu isə qalxanvari vəzi xəstəliklərinin əsas profilaktikasıdır. Ümumdünya Səhiyyə Təşkilatı qidalanmada məhz yodlaşdırılmış duzundan istifadə etməyi tövsiyə edir.

Azərbaycanın bir çox rayonlarında (xüsusilə dağ rayonlarında) yod çatışmazlığı problemi mövcuddur. Bu səbəbdən yodlaşdırılmış duzun istifadəsi bizim ölkədə də çox böyük profilaktik rol oynayır.


Davamı →

Günəş vannası haqqında hər şey

Yay fəslində günəş vannası qəbul edəndə müəyyən nüanslara fikir vermək lazımdır. Xüsusilə də gün ərzində günəş vannasının neçə saat və günün hansı vaxtlarında qəbul edilməsi vacib məsələdir. Böyüklər saat 4-dən, uşaqlar isə 5-dən sonra günəş vannası qəbul etməlidirlər.
Dermatoloqlar saat 11-dən 16-dək Günəş vannası qəbul etməyi məsləhət görmür, çünki həmin saatlarda ultrabənövşəyi şüalar daha şiddətli olur və dəri daha çox mənfi təsirlərə məruz qalır. Gün vannası qəbul edərkən günəşdən qoruyucu kremlərdən istifadə olunmalıdır.

Günəş işığı müalicəsi və günəş vannası qəbul etmə qaydaları.


Davamı →

Kollagen haqqında bilmədikləriniz

Kollagen çatışmazlığı nədir? Kollagen itkisinə səbəb olan amillər nələrdir?

Ümumiyyətlə, dəri sağlamlığı olaraq adlandırılan kollagen əslində struktur və funksional olaraq bütün bədənimiz üçün əvəzolunmaz bir protein növüdür.

Kollagen adı yapışqan mənasını verən yunanca «kolla» sözündəndir. Çünki toxumaları yapışqan kimi bir yerdə tutmağa kömək edir. Onun əsas vəzifəsi birləşdirici, toxumu gücləndirmək və bədənin bütövlüyünü qorumaqdır. Vücudumuzda kollagen olmasa, hissələrimiz bir yerdə qala bilməz.

Bədənin birləşdirici toxumasının 80%-ni təşkil edən kollagenin əsas vəzifəsi dəriyə möhkəmlik, elastiklik və davamlılıq verməklə dəri quruluşunu yaradan şəbəkəni qorumaqdır.

Zülalların üçdə birini təşkil edən kollagen təkcə dəridə deyil, bədənin bütün orqanlarında, o cümlədən birləşdirici toxuma, vətər oynaqları, damar divarları, göz, diş, saç, dırnaq və sümüklərdə struktur bütövlüyünü təmin edir.


Davamı →