Рейтинг
+117.98

sağlam həyat tərzi

103 üzv, 926 topik

Meyvə-tərəvəzə üstünlük verək

meyvələrQış aylarında yaşanan mövsümi xəstəliklərin qarşısını almaq üçün təbii yolla qidalanmaq, yəni meyvə-tərəvəzdən daha çox yararlanmaq lazımdır. Məsələn, soğan, gül kələm, kərəviz, portağal, xurma immunitet sistemini gücləndirdiyi üçün orqanizmə faydaları daha çoxdur.
Soğan böyrəklərdə qum və daşın tökülməsinə, bədəndəki zərərli maddələrin xaric edilməsinə yardımçı olur.
Gül kələm C vitamini, minerallar, lif baxımından zəngin olduğundan şəkər xəstələri üçün xeyirlidir. Qan təzyiqini aşağı salır, xərçəng xəstəliyi ehtimalını azaldır.
Kərəvizdə sink, fosfor, mis, selenium mineralları, A, B, C vitaminləri boldur. Bu mənada orqanizmi qüvvətləndirir, öskürəyi kəsir, qanı təmizləyir, qaraciyər şişliyinin qarşısını alır, sarılığı aradan qaldırır və s.
Xurma A vitamini, karbonhidrat baxımından zəngindir. Buna görə də ürək-damar sistemi xəstəlikləri zamanı məsləhət görülür, immunitet sistemini gücləndirir, xolesterolu düşürür. Orqanizmin müqaviməti, immunitet sistemi güclü olduqda, demək olar ki, əksər xəstəliklərə qalib gəlir. Odur ki, meyvə-tərəvəzə daha çox üstünlük verin. Meyvə-tərəvəzə üstünlük verin

Həmçinin bax: Meyvələrin möcüzəsi 


Davamı →

Enerjili və sağlam olun

Mütəxəssislərin fikrincə, zehni yorğunluq, yaddaş zəifliyi qidalanma, həyat tərzi və idmandan da çox asılıdır. Yəni ideal çəkidə olmaq, normal həyat sürmək və idmanla məşğul olmaq dediyimiz amillərin aradan qalxmasında və orqanizmin enerjili olmasında mühüm rola malikdir. Bunun üçün aşağıdakı amillərə diqqət yetirmək lazımdır:
Kifayət qədər rejimlə və vitaminli yeməklərlə qidalanın. Çünki gərgin iş saatlarında qida dəyəri aşağı olan xörəklər yemək orqanizmin vitamin və mineral ehtiyaclarının tam ödənməməsinə səbəb olur.
Orqanizmin möhkəmlənməsi üçün ədviyyatlardan daha çox istifadə edin. Hər işinizi planlı şəkildə görün, gününüzü dəyərləndirməyi bacarın. Yeməklərdə üstünlüyü meyvə-tərəvəzə verin. Quru meyvələr daha faydalıdır. Çalışın susuz qalmayın. Bədənin enerjisini yüksək səviyyədə saxlamaq üçün gündə 8-10 stəkan su için. Çünki su çatışmazlığı sağlamlıq üçün təhlükə törədə bilər.

İdmanda rejimə düzgün əməl edin!
İşdən çıxarkən idman salonuna gedirsiniz və günorta yeməyindən sonra dilinizə heç nə dəyməyib. Bu zaman idman proqramınızı yarıda kəsmək məcburiyyətində qalsanız, narahat olmayın. 2 yemək qaşığı fındıq, badam və 1 ədəd alma yemək kifayətdir. İdmana, qidalanma rejiminə, yuxu saatlarına düzgün əməl etsəniz, həmişə enerjili olacaqsınız.


Davamı →

Ayaqqabı alarkən diqqətli olun

ayaqqabılarBaxırsan ki, ucuz ayaqqabıdır, görünüşü də gözəl. Ancaq bu gözəl ayaqqabının tərkibində orqanizm üçün hansı təhlükə mənbələrinin “yatdığından“ xəbərimiz yoxdur. Əslinə qalsa keyfiyyətsiz ayaqqabı baha da olur, ucuz da.
Yəni demək olmaz ki, bahalı ayaqqabıların hamısı keyfiyyətli olur. Bahalı mal da zay, keyfiyyətsiz çıxır. Ancaq bir həqiqət var: “Ucuz ətin şorbası olmaz“. Bəzən qiymətinə, zahiri görünüşünə aldanıb aldığımız sintetik ayaqqabılar, necə deyərlər, canımıza cəllad kəsilir. Belə ayaqqabılarda xərçəng xəstəliyi ehtimalı olduğu da aşkar edilmişdir.
Araşdırma apararkən məlum olmuşdur ki, bu növ ayaqqabıların istehsalında plastik materiallardan, həmçinin orqanizm üçün həyati təhlükə daşıyan, zahirən dəriyə oxşayan sintetik materiallardan istifadə olunur. Bu növ ayaqqabılar ağciyər, qaraciyər və böyrəklərdə xərçəng xəstəliyinin meydana çıxmasına səbəb olur. Hava buraxmayan, ayağı tərlədən, göbələk xəstəliyi əmələ gətirən ayaqqabılar sağlamlığa böyük zərbə vurur. Ona görə də ayaqqabı alanda diqqətli olmaq, sintetik materiallardan qaçmaq, təbii dəridən tikilmiş ayaqqabılara üstünlük vermək lazımdır. 


Davamı →

Yuxuda niyə yıxılırıq?

Bəzən orqanlarımız müvəqqəti olaraq sanki düzgün işləmək istəmir, adət etmədiyimiz hissiyyatlar  və kiçik problemlərlə üzləşirik. Əslində ortalıqda problematik sayılacaq heç nə yoxdur, orqanizm nəyəsə eyham edir və ya işarə verir.

Belə olur ki, bəzən biz yatmağa başlayarkən əvvəlcə mürgüləmək vəziyyətində oluruq. Mürgü zamanı ətrafdakı bəzi səsləri eşidə bilirik, lakin artıq yuxu “şəkilləri” də görməyə başlayırıq.

Bu zaman qəfildən biz sanki yıxıldığımızı hiss edir və vəziyyətdən çıxmağa cəhd göstəririk. Gözlərimizi açdıqda başa düşürük ki, heç hara yıxılmırıq, sakitcə və dinc vəziyyətdə yatağımızda uzanmışıq.

Əslində nə baş verir? Alimlər müəyyən ediblər ki, biz mürgüləyərkən bədənimizin temperaturu dəyişir. Nəfəs alıb-vermək yavaşlayır, əzələlər gərginlikdən çıxır. Bizim beynimiz bu vəziyyəti yıxılmaq kimi qəbul edir və ayaqlara siqnal göndərir ki, bərk bir yerə dirənsin, söykənsin və ya basılsın. Məhz buna görə də biz ayaqlarımızın qeyri-iradi dartınması və ya qıcolması ilə yuxudan ayılırıq.

Həkimlər bu vəziyyəti “hipnozlu dartınma” və ya “yuxu qıcolması” adlandırır. Belə gecə qıcolmalarına insanların təxminən 70 faizində rast gəlmək mümkündür.


Davamı →

Düzgün yataq necə olmalıdır?

Sağlam səhər, düzgün yataq seçimindən başlar. Ömrümüzün bəlli bir hissəsini yuxuda keçiririk. Yuxu deyəndə ağla ilk gələn yataqdır. Bəs yatağımızı düzgün seçə bilirikmi?
Əksər insanlar yumşaq yataqda yatmağı xoşlayır, bəziləri isə bunu lap xoşbəxtçilik sayır. Hətta nənə-babalarımız deyərdilər ki, “Qalın və yumşaqdır, elə bil şah yatağıdır” Əvvəllər mən də elə düşünürdüm. Amma Ərşad Əzimzadənin “Möcüzəsiz möcüzə ”kitabını oxuyanda fikirlərim dəyişdi. Sizinlə paylaşmaq istədim. Əminəm ki, sizin də fikirləriniz dəyişəcək.

“Çarpayı o qədər düz və bərk olmalıdır ki, sizi incitməsin. Üstünüzə saldığınız örtük o dərəcədə nazik olmalıdır ki, üşüməyəsiniz.
Ardı →

Su

suSu orqanizmə çox lazımdır. Toksinlərin ifraz olunması, qida elementlərinin hüceyrələrə daşınması, təzyiqin tənzimlənməsi, temperaturun nəzarətdə saxlanması, oynaqların və orqanların qorunması, qulaq, burun və boğaz üçün lazım olan nəmli mühitin təmin edilməsi və s. kimi bir çox fəaliyyətlər üçün orqanizmin suya böyük ehtiyacı var. Hər kəs çəkisinə, yaşadığı mühitə, fiziki fəaliyyətinə, tərləmə səviyyəsinə görə suya ehtiyac duyur. 

Susuzluğu aradan qaldırmaq üçün ən yaxşı vasitə yenə su özüdür. Çünki meyvə sularını və qazlı içkiləri çox içdikdə çəkinin artmasına səbəb olur. Bədən daha çox enerji sərf etdikdə suya ehtiyac hiss edir. 

Digər tərəfdən, çox su içmək də zərərlidir. Məsələn, ifrat dərəcədə su içdikdə bədəndə elektrolit itkisi meydana gəlir. Bu isə hüceyrədaxili və hüceyrəxarici mayelərin tarazlığını pozaraq sağlamlıq üçün ciddi təhlükə törədir. Əgər çox ağır fiziki fəaliyyətdəsinizsə, mühitin temperaturu və nəmliyi normadan artıqdırsa, daha çox su itkisi yaşamamaq üçün əlavə olaraq mineral tərkibli mayelərə üstünlük verə bilərsiniz. Yemək zamanı çox su içmək isə həm mədədə turşuluğun azalmasına, həm də həzm probleminin yaranmasına səbəb olur. 

Çox susama bəzən bəzi xəstəliklərin əlaməti kimi də ortaya çıxa bilər. Bunların arasında diabet və yoğun bağırsaq problemi əsas yer tutur. Bu vəziyyətdə mütləq həkimlə məsləhətləşmək lazımdır. 

Ürək xəstəliyi, yüksək təzyiq xəstəliyi və şiş problemi olanlar da su miqdarını azaltmalıdırlar. 


Ardı →

Sağlamlıq üçün | 12 məsləhət

1.  Uzun müddət qulaqcıq taxmayın.

2. Telefona sol qulağınızla cavab verin.

3.  Gündə iki dəfə qəhvə içməyin.

4.  Soyuq su ilə dərman atmayın.

5. Axşam saat 7-dən sonra yemək yeməyin.

6.  Yağlı yeməklərdən az istifadə edin.

7.  Səhər daha çox, axşam isə daha az su için.

8.  İdman edin, avtomobillə gedəcəyiniz yerə piyada gedin.

9.  Xərçəng və Alsheymer xəstəliklərinə qarşı antioksidanlarla zəngin olan qidaları süfrənizdən əskik etməyin.

10. Şəkər, duzdan az yararlanın, qatı marqarin yağından mümkün qədər uzaq olun.

11. Hər yaşda mütləq süd için. Çünki orqanizm kalsium və fosfor kimi minerallarla ehtiyacını 1 stəkan süd ödəyir.

12. Xolesterol səviyyəsini həmişə nəzarətdə saxlayın. Məlum olmuşdur ki, xolesterol səviyyəsi yüksək olan insanların həyatı təhlükə altında ola bilər. 


Davamı →

Uşaq nə qədər yatmalıdır?

Bu sual bütün anaları çox maraqlandırır və narahat edir. Böyüklərdəki kimi, bu uşağın fiziki və psixoloji durumundan, temperamentindən, uşağın rejimindən və s.asılıdır.

Bu çox fərdi bir göstəricidir. Aşağıda müxtəlif yaşlarda olan uşaqların orta yuxu vaxtını sizə təqdim edirik.

Əgər uşaq bu normalardan az yatırsa, lakin buna baxmayaraq sağlam və gün ərzində fəal və gümrahdırsa, narahat olmağa dəyməz. Əlbəttdə ki, bu zaman normadan kənara çıxma çox da böyük olmamalıdır.

Ardı →

Qidalanma haqqında qeydlər

Mətbuatda tez-tez müxtəlif ixtisas sahiblərinin necə və nə ilə qidalanmaq barədə verdikləri məsləhətlər dərc olunur. Sadəlövh adamlar, bunlara inanır, tətbiq etməyə başlayırlar, bəzən isə bu sadəlövhlüyün nəticəsi pozulmuş səhhət olur. Belə məqalələri həkimlər də yazırlar, amma onlar da adətən, qidalanma sahəsində mütəxəssis olmurlar. Belə əsassız məsləhətlərə dair izahat verməyi zəruri hesab edirik:
Stress və qidalanma. 1936-cı ildə Selye tərəfindən irəli sürülmüş «Stress» termini elmi cəmiyyət tərəfindən tamamilə və bir səslə ifşa olunmuşdu. Eləcə də bu termin gülüş hədəfinə çevrilmişdi. Selyeni bu mənasız və fırıldaq ideyadan əl çəkməyi dəfələrlə dilə tutmuşdular. İndi isə bu XX əsrin ən gözəl kəşflərindən biri hesab olunur.


Ardı →

Gözlərimizi kompüter və televizordan necə qoruyaq?

İnsan həyatı üçün önəmli orqanlardan biri olan göz eyni zamanda bir çox funksiyanı yerinə yetirir. Ətraf mühitdə olan informasiyanın 90 faizini göz vasitəsilə alan insanlar üçün bu, dünyaya açılan bir pəncərədir. Belə bir önəmli orqanı qorumaq, ətraf təsirlərdən mühafizə etmək isə hər bir insanın özü üçün mühüm şərtdir.   


Kompüterdən istifadə edərkən göz qırpma sayı azalır

İnsanlar gözlə bağlı müxtəlif ağrılardan şikayətlənirlər. Bunlar əsasən göz yorğunluğu, gözlərdə və göz ətraflarında ağrı, gözlərdə yanma, nəyinsə gözə batması, quruluq hissi, qaşınma, qızartı, sulanma, bulanıq görmə, fokuslama çətinliyi, gözləri qıyaraq baxma, işığa qarşı həssaslıq, göz qapaqlarında iltihab, baş ağrısı və s. kimi amillərdir.Bu gün xarici ölkələrin bir qismində hər üç uşaqdan birində uzağı və ya yaxını görmə probleminə rast gəlinir. Gözlərdə yaranan problemləri isə insanlar müxtəlif amillərlə əlaqələndirirlər. Bunlardan biri kimi son zamanlar istifadəsi sürətlə artan kompüterlər göstərilir. Bəs görəsən, gözdəki ağrılar hansı amillərdən irəli gəlir? Ümumiyyətlə, kompüter ekranlarının göz sağlamlığına mənfi təsiri ilə bağlı müxtəlif fikirlər söylənir.
Ardı →