Рейтинг
+117.98

sağlam həyat tərzi

103 üzv, 930 topik

Səhərlər bunları yemək olmaz

Bananlı yoqurtsəhər yeməyi
Bəzi dietoloqlar səhərlər bananlı yoqurt yeməyə icazə vermir. Həm də ac qarına qatıq yeyildikdə öz faydalarını itirir. Qatığı yatmazdan əvvəl və yeməkdən 2 saat sonra yemək daha düzgün hesab olunur.

Portağal
Ac qarına portağal yemək qastrit və ya allergik reaksiyalara səbəb olur.

Xurma və pomidor
Xurma və pomidor ac qarına yeyildiyi zaman mədədə problemlər yaradır.

Turşulu və qazlı içkilər
Gündəlik həyatda da turşulu və qazlı içkilərin içilməsi məsləhət görülmür. Səhərlər içmək daha pis nəticələrə gətirib çıxarır. Qan şəkəri qəfildən qalxa bilər.


Davamı →

Uşaq ayaqqabısı seçərkən nələrə diqqət etməli?

Uşaq gəzməyə başlamazdan əvvəl isti günlərdə ayaqları açıq qoyulmalı, soyuq günlərdə isə qalın corab geyindirməlidir.  

Uşaq corabları mümkün olduğu qədər yumşaq və allergiyaya səbəb olmayan metarialdan hazırlanmalıdır. Təzə-təzə gəzməyə başlayan uşaqların ayaqlarında və ayaq biləyində əyilmələr olmursa, yavaş-yavaş ayaqda durmağı öyrədilməlidir. Uşağı gəzməyə alışdırmaq üçün yalın ayaqda gəzdirmək daha məqsədəuyğundur. 

Əgər ayaqqabı geyindirmək məcburiyyətində qalmısınızsa, ayaqqabının yumşaq olmasınıa fikir verin. Dabanın hündürülüyü 5-6 mm-dən çox olmamalıdır. Ayaqqabı alarkən ayağa tam oturmasına və içində barmaqların rahat hərəkət etməsinə fikir verin. Ayağın hava ala biləcəyi ayaqqabılara üstünlük verin. Yeni-yeni gəzməyə başlayan uşağa dəridən hazırlanan ayaqqabılar almayın. Çünki ayağın tərləməsinə gətirib çıxara bilər. 
 
Uşağın ayağını yerə basanda ayaq biləyində əyilmə baş verirsə, mütəxəsis  yanına aparmaq məsləhət görülür. Çünki ayaqda olan problemləri uşaq vaxtı aradan qaldırmaq mümkün olur. Bəzi nadir hallarda ortopedik ayaqqabılar geyindirməli ola bilərsiniz. Bundan başqa ayaqqabı həm yumşaq, həm də rahat olmalıdır. 
Davamı →

Qazlı içkilər təhlükəlidir

Mütəxəssislər xəbərdarlıq edirlər ki, gün ərzində cəmi iki porsiya qazlı içki qadınlarda diabet və ürək xəstəliklərinə tutulmaq təhlükəsi yaradır. 

45-84 yaşlarında 4 mindən artıq qadının iştirakı ilə aparılan tədqiqata əsasən, müntəzəm olaraq şirin alkoqolsuz içkilər içən qadınlar təkcə ürək xəstəliklərinə deyil, həm də diabet xəstəliyinə tutulmağa daha çox meyillidirlər və onlar sağrının kökəlməsindən də sığortalanmayıblar. Bu barədə «The Daily Mail» yazır. Maraqlıdır ki, bu hallar kişilərdə müşahidə olunmur.

Oklahoma Universitetinin əməkdaşları gündə iki porsiya içki içən qadınların sağlamlığının vəziyyətini və bir dəfə və bu içkidən daha az istifadə edən qadınlarla müqayisə ediblər. Sonrakı beş il ərzində fərq özünü büruzə verib. Belə ki, birinci qrupdan olan qadınlar qanda ziyanlı maddələrin artmış səviyyəsinə malik olurlar ki, bu da arteriyaların tutulmasına təkan verərək insult riskini artırıb.

Üstəgəl, qazlı içki həvəskarlarına şəkərdən istifadəyə nəzarət etmək çətin olub. Ona görə də onlarda diabetin inkişaf etməsi ehtimalı böyükdür. Tədqiqatçılar bu qrupdan olan qadınlarda sağrının həcminin bütovlükdə çəkiyə təsir etmədən böyüdüyünü qeyd edirlər.


Davamı →

Sağlam yaşlanmağın əsas qaydaları

saglam qocaSağlam və uzun ömürlü olmaq üçün gənc yaşlardan tədbir görmək lazımdır. Lazımi prosedurları gözləməklə balanslı qidalanmaq, idmanla məşğul olmaq, gündəlik rejimə əməl etməklə də sağlam yaşlanmaq olar. Siqaret çəkmək, piylənmə və ya artıq çəkiyə sahib olma, stress və digər zərərli vərdişlər insanın erkən yaşlanmasına səbəb olur. Bu baxımdan sağlam yaşlanmaq üçün aşağıdakı 10 məsləhəti oxuya bilərsiniz.

1. Sağlam həyat üçün ilk növbədə həyat tərzinin vacib elementlərindən hesab olunan tibbi müayinə (Check-up), müalicə və daimi nəzarət vacibdir. Beləcə xəstəlik əlamətləri vaxtında aşkar olunar və tez bir zamanda lazımi tədbirlər görülməklə aradan qaldırılar;

2. Normal çəkinizi qorumaq üçün yaşınıza uyğun fiziki fəaliyyətlə məşğul olmaq və doğru qidalanmaq lazımdır. Bu mövzuda doğru hərəkət etmək istəyənlər əvvəlcə bəzi nöqtələrə diqqət yetirməlidir:
Ardı →

Saç tökülməsinin qarşını alan 7 qida

Daima tökülən saçlarınız sizi narahat edir? Bəlkədə artıq qida rasionunuza diqqət etməyinizin vaxtı çatıb. Çünki bəzi qidalar saçların tökülməsi ilə əla mübarizə vasitəsidir. 
Sizlərə  saç tökülməsinə qarşı olan 7 qidanı təqdim edir. 

1. Çərəz 
Sağlam saçların Omega-3 yağlarına ehtiyacı var. Çərəzdəki bu yağlar saçları qoruyur, sink isə onların tökülməsinin qarşısını alır. 
Ardı →

Unutqansınızsa

unutqanlıqMütəxəssislər qidalanmanın birbaşa beyinə təsir etdiyini bildirirlər. Ona görə də unutqanlıq, diqqətsizlik daha çox keyfiyyətsiz qidalanmadan və qidalanma rejiminin pozulmasından irəli gəlir.

Şirniyyat və şirniyyat məmulatları, fəst food, qızardılmış, işlənmiş və ya əvvəldən bişirilmiş, çox duzlu yeməklər, sosiska, kolbasa beyinə mənfi təsir göstərərək, düşünmə qabiliyyətini zəiflədir, alshaymer xəstəliyinə, hətta beyin sinirlərinin, mərkəzi sinir sisteminin zədələnməsinə gətirib çıxarır. Ona görə də beyinin daha yaxşı qidalanmasını təmin etmək üçün qida seçimi əsas şərtdir.

Məsələn, səhər yuxudan oyananda aclıq səbəbindən, belə demək mümkünsə, beyinin enerji anbarı boş olur. Odur ki, “artıq gecdir, günorta yeyərəm” düşüncəsi ilə səhər saatlarını ac yola verməyin. Vaxtında, keyfiyyətli, rejimlə qidalanmaq lazımdır. Çünki aclıq, deyildiyi kimi, yaddaşsızlığa, unutqanlığa və s. mənfi amillərə şərait yaradır. Xüsusilə, səhər yeməyində zülal və karbohidratla zəngin qidalara üstünlük vermək beyinə müsbət təsir göstərir. Bunun üçün buğda və ya çovdar çörəyi, pendir və ya yumurta, süd ən yaxşı zülal və karbohidrat mənbəyidir.
Ardı →

Aromateratipya

AromaterapiyaAromaterapiya yağları bir çox dərdin dərmanıdır. Bu yağlardan yayılan qoxular, dəri tərəfindən əmilir və dərini gözəlləşdirir. Yağın qoxu isə gərginliyi və stressi uzaqlaşdıraraq beyni sakitləşdirir. Uçucu yağlar psixoloji pozğunluğu müalicə etməsə də, ruhi vəziyyəti rahatladır.

Depressiv vəziyyətdə olanda aromaterapiya yağları olduqca yaxşı təsir edir. Aromaterapistlər müxtəlif problemləri aradan qaldırmaq üçün 300-dən çox uçucu yağlarla işləyirlər. Bu yağlar həm tək, həm də başqa yağlarlarla qarışdırılaraq istifadə edilir. Bu yağlar isə depressiyada olanlar üçün əsl möcüzədir. Mövcud problemi həll etməsə də, öhdəsindən gəlməyə kömək edir. 
 
  • Bergamot – Sərinləşdirici və təravətləndirici təsirə malikdir. Stressi və depressiyanı azaldır. 
     
  • Sədir ağacı – Sakitləçdirici və afrodizyak (cinsəl həyatı artıran maddə) təsirə malikdir. Zehni yorğunluğu aradan qaldırır. 
     
  • Adaçayı – İnsana sakitləşdirici və rahatladıcı təsir bəxş edir.

Ardı →

Talasemiya xəstəliyi

Bu xəstəlik haqqında çoxunun məlumatı yoxdu və ya azdı.Cəmiyyətdə bu cür xəstələrə tamamilə səhv yanaşırlar.Əslində bu məqaləni yazmaqda məqsədim insanları yanlış fikirlərdən daşındırmaqdı.Mən bu xəstəlik haqqında ilk dəfə rəfiqəmdən eşitmişdim.O, bu xəstəlikdən əziyyət çəkir.Onun 27 yaşı var və valideynləri onun ailə qurmasına qarşı çıxırlar.Buna səbəb isə onu yoxlayan həkimin- Əgər ailə qurmasına icazə versəniz qız öləcək -deməsidir.Valideynləri isə savadsız olduqlarından həkim nə deyibsə onu da ediblər.Ona diaqnoz 7 yaşındaykən qoyulub,o vaxtdan bu yana heç bir yoxlamadan keçməyib.Daima həyatından şikayət edirdi və mən də bu xəstəliyi araşdırmaq qərarına gəldim.Məlumatları internetdə tapmaq çətin olmadı,lakin onların dəqiqliyini yoxlamaq lazım idi.Yoxladım və əldə etdiyim nəticə maraqlı idi.Əslində rəfiqəm talasemiyanın zəif dərəcəli xəstəsidir,ailə qurmaq da ona olar.Sadəcə hamiləlik dövründə tez-tez həkimlərin müayinəsindən keçməlidir,ehtiyyat üçün.Mən ona bu məlumatları çatdırdım,lakin valideynləri həkimdən başqasını yalan sayır.İndi isə bu qısa hekayəmdən sonra keçək xəstəliklə bağlı məlumatlara.

  "Talasemiya" sözü ümümilikdə Aralıq dənizi anemiyası mənasını verir. Aralıq dənizi bölgəsində yaranan və köçəri tayfalarla yayılaraq dünyanın bir çox ölkəsində rast gəlinən irsi qan xəstəliyidir.
Ardı →

Aksesuar seçərkən diqqətli olun!

aksesuarlarHavaların isinməsi ilə qadınlar gözəlliyinə daha çox fikir verir. Rəngli geyimlər, baxımlı saçlar, cəlbedici baletkalar yazın sevimli geyimləridir.
Bütün bu gözəlliklərdən əlavə yazda havaların isinməsi ilə allergiya, günəş şüalarının mənfi təsiri yaranır. Buraya səhv seçilmiş aksessuarlar əlavə edildiyi zaman allergik reaksiyalar artır. Bu isə allergik dermatitə çevrilir. 

Aksessuarların tərkibində olan maddələr dəiyə təmas edərək ortaya çıxan bir xəstəlikdir. Diqqət edilmədiyi zaman həftələr, aylar illər, hətta ömür boyu davam edə bilər.

Nikkel tərkibli sırğalar, nikkelə allergiyası olan qadınların qulağında yaralar əmələ gətirir. Qulaq deşmək üçün istifadə edilən iynələr, boyunbağı və başqa aksessuarlardan keçə bilər. Bədənimizin ən həssas bölgəsi gözlərə makiyaj edilən zaman havada olan allergik təsirlər və göz kölgələri allergiyaya səbəb olur.
Geyimlərdə istifadə edilən boyalar ən çox tərləyən bölgələrdə özünü göstərir.
Ardı →