25 şərh

bankir
Maraqlı alınıb.Ən çox da xoşuma gələn bakirəliyə qədər özünü saxlamaq üçün oral seksin qeyd olunması idi. Çox aktual məsələdir. Bakıda qızların əksəriyyəti bu variantdan istifadə edir.
Səbinə
Bəlkə də sənin ətrafındakı qızların əksəriyyəti ondan istifadə edir,amma bunu bütün Bakıya aid etmə.
Birləşib Azərbaycan dilinin qrammatikasına aid bir video hazırlasaydınız dha faydalı olardı.
şərh silinmişdir
IDEAL
«Meşə çaqqalsız olmur» ancaq əksəriyyət sözünü işlətmək olmaz. Ancaq bəziləri sözündən istifadə etsəydiz yenə razılaşardım.  Eləyə qalsa oğlanlarında bəzilərinin hansı cinsə mənsub olduqları şübhəlidir. Desəm ki, əksəriyyət oğlanlar belədi haqsızlıq etmiş olaram.
şərh silinmişdir
IDEAL
Başa düşmədim nə demək istəmisən?
bankir
Bu nədir,yenə baza qarışır? admin bu məsələyə əncam çəksin də.Mənim şərhim başqasının adından gedir.
Səbinə,ətrafımdakı qızlardan biri sənsən.Çalış sözünə fikir ver.Kobud cavab verməyəcəm,amma özünü yaxşı apar.
Uşaqlara +1 mədnən.Çünki lazımi problemə toxunublar.Problemi gizlətdikcə böyüyür.Gərək aşkarlıq olsun.Çünki problem aydın olanda onu həll etmək də asanlaşır.
Agali
aşkiarlıq olmalıdı.Amma müəyyən həd də olmalıdır.Daha çox Ali məktəbdə yada orta məkəbdə  bunun üçün ciddi dərslər olmalıdır.
Burda isə hər yaşda adamlar var.Ona görə müəyyən dərəcədə ehtiyatlı olmaq lazımdır.
Freddie
Bankir, yəqin klonun var. Ona görə səndə baza qarışır :D
Leyla
Soruşmaq ayıb olmasın,siz problem deyəndə nəyi nəzərdə tutursunuz? Video bəyəm problem haqqındaydı?=)
ramzes
Öz seksual məsələlərinizi şəxsi mesajla müzakirə edə bilərsiz
Freddie
Yaxşı bu şəkilə bir şey qoşmamısınıze :D

kiber
Bu videonun sırf Azərbaycanla adlandırılması məncə düz deyil. Videoda yazılanlar və göstərilənlər bütün dünyada baş verən reallıqlardır, yəni tipik azərilərə aid deyil.
2ral
videonun qoyulmasını başa düşdüm. bu yaxşı haldır ki,artıq sayt istifadəçiləri özləri bir-birilə əlaqə qurub nəsə ortalığa çıxardırlar.Amma Youtubeda videonun adında kayzen.az-ın adının hallanması niyə?Kimsə video yerləşdirib reytinq üçün kayzen.az adını işlətməsin. videonun adından kayzen adı yığışdırılsın.

P.S.kiber qeyd etdiyi kimi,bu bütün dünyada baş verən tendensiyadır.Hindistanda da orta məktəbdə sekslə məşğul olurlar,Filippində də internetə seks üçün girirlər,İspaniyada da qızlar oral sekslə məşğul olur.Burada Azərbaycanı hallandırmaq o qədər də düzgün deyil.
papatürk
Başa düşmürəm bunun sayta nə aidiyyatı var? Axırda hələ reytinq dilənmək....Çox mənasız şeydir. Hələ bir videonun altında kayzen.az da qeyd olunub.təcili düzəliş etmək lazımdır. İdiotizm.
Westsider
Leylanın sözünə qüvvət, seks problem niyə olur ki?)

P.S. Videodakı heç də hər şey Azərbaycanda dünyadakı qədər çox yayılmayıb.
dr_Isayeva
Zənnimcə videonu yerləşdirən kəsin ətrafı ele videoda əks etdirdiyi kimidir, amm bu halda gərək videonun adi ətrafımda olan və mənə uyğun qızlar haqda video!
Əksəriyyət termini isə ümumiyyətlə videonun yanından bele keçməyə layiq deyil!
Bir başqa məsələ də ona aiddir ki video sayta yaraşmır, mənasız, məzmunsuz bir video, əslinə heç şətrhə belə layiq deyil, amma yenə də yazdım…
videofan
Bəlkə siz də mənim ətrafımda olan insanlardansınız?
Mən ancaq şəkilləri video halına qoymuşam.O ki qaldı məzmuna.Xoşuna gəlmir baxma
dr_Isayeva
Zennimce videofan sadece saytin videonun sayta yerledirilmesini sadece olaraq bilmir, bilse anlayardi ki baxmaq ve werh vermek her kesin huququdur, gorunur sonucda videonun mezmunsuz olduqunu ozu de anlayib, amma nese yazmali olduqu ucun de cavab verib.
tenqo

Videonun başlığı məzmununa uyğun gəlmir. Orada qeyd olunan məqamlar, digər istifadəçilərin qeyd etdiyi kimi ümumbəşəridir. Bu video özündə hansısa problemi də əks etdirmədi heç.


Müəllifdən xahiş edərdim ki, başlığı dəyişsin, əgər onun belə bir hüququ varsa.


Azərbaycanda müəyyən problemlər yaşanır yeniyetmələrin intim həyatlarında, amma bu problemlərin bu video ilə əlaqəsi yoxdu və başqa mövzuda müzakirə etmək daha məqsədəuyğundur.

ekoibrahim
çox aktual məsələlərə toxunulub...əla
Rasti
musiqinin adini bilen var millet????? by the way super alinib tak derjat :D
Yucin
Qırın bir-birinizi. İstəsəzdə istəməsəzdə onusuzda hər şeyin zibili çıxıb. Heç düzələn də deyil. Allah bundan betərindən saxlasın. Qaldıkı mübarizəyə və ya məktəbdə nəsə öyrətməyə, heç o da alınan deyil. Çünki nəyi qadağan edirsən uşaq onun üstünə lap çox gedir. İnternet, mobil telefonlar və s. bunlar olduqca belə şeylərnən mübarizə aparmaq olmaz. Birdəki indi bizdə o qədər «porno ulduzlar» meydana çıxıbki porno studiolar qələt eliyir buların yanında. Qaldı ki, oral seksə bu yana baxanda bankir düz deyir. Yaxşılardan uzaq. Əksəriyyət olmasada amma çoxdur. Kimə yaxınlaşırsan deyir ver .....
Birdəki Türkəlin yeri məlum. Onun bu mövzuya şərhi mənimçün çox maraqlıdır.
Ferid_Zeynalli

tebi ki, bu her kese aid deyil. zemane ne qeder korlansada hele temiz ve saf qizlar qalib. eyer kimse bunu qebul etmirse demeli onun prablemidi.


 

Old_Baku_
Westsider  çox düzgün bir fikir qeyd edib.Bu sadaladıqlarınız Azərbaycanda dünyadakı kimi yayılmayıb.İnşallahda yayılmaz.Bir məqamı unutmayaq ki,bizim millətimiz hər şeydən öncə müsəlmandı.Müqəddəs kitabımız Qurani-Kərimdə «zina» ilə bağlı çox geniş və aydın şəkildə ayələr nazil olub.Görürəm ki,bu haqqda bir məqalə yazmaq lazımdı.Burdan videofan-a səslənirəm.Sən  seks-müasir reallıq dedikdə nəyi nəzərdə tutursan? Əslində bu sözü necə başa düşürsən? Avropada və ya dünyada bu müasir,normal qarşılana bilər.Unutmayaq ki,bura Azəbaycandı.Videofan yaxşısı odur ki,sən buranı avropa və digər ölkələrlə səhv salma.Burada namus-qeyrət hər şeydən 1-incidi.Bunu korramağa çalışanlar yeni dəb gətirmək istəyənlər unutmasınlar ki,onlarında bacısı və anası var.