Seks haqqında maraqlı faktlardan

Seks haqqında heyrətamiz faktlarla tez-tez rastlaşırıq. Başlanğıc üçün seks haqqında bunları deyək ki:
  • Siçanın spermatezoidi filinkindən uzundur.
  • Pinqvinlər ildə bir dəfə orqazm yaşyır.
  • Qartallar cinsi əlaqəyə havada uça-uça girirlər.
  • Hər il 11 min seks qəzası baş verir. Artıq bu qəzaların necə baş verdiyini özünüz düşünün. Hər gün dünyada 200 min cinsi əlaqə olur.
  • Hər 4 kişidən 3-ü seks başladıqdan 2 dəqiqə sonra orqazmı yaşayır. Qadınların şikayət səbəbini başa düşmək olar))
  • “Sakit” kişilər cinsi həyatı heç bir sərhəd tanımadan yaşayan seksual aktiv kişilərə nisbətən 13 il çox yaşayır.
  • Qadınların 12 faizinin spermaya qarşı allergiyası var.
İndi isə bir neçə seks haqqında heyrətləndirici faktlar şəkillərdə

Tasmaniya adasında qadınlar boyunbağını sevmirlər, onlar hər şeyin təbii olmasını istəyirlər, təbiətlə harmoniyanı sevirlər. Tasmaniyada əgər qadının əri ölürsə, ərinin cinsiyyət orqanı kəsilir, qurudulur və qadın onu boynundan asmalıdır. onlarda ərin öldüyü bu şəkildə nümayiş etdirilir, küçədə boynu penisli qadınlar görsəz təəccüblənməyin

Tasmaniyalı qadın

Yeni ilin başlanması Botsvanada ailələr üçün başqa bir bayramdır. inanışa görə yeni ilin başlanğıcında cütlüklər cinsi əlaqədə olarlarsa ailəyə zənginlik və bərəkət gələr, ailə xətadan-bəladan uzaq olar.

aborigen əhali

Qvineyada evli qadını başdan çıxaran kişinin (yəni gəlintutanın) əl və ya ayaq barmaqlarından biri kəsilir və cinsi əlaqədə olduğu gəlinə yedizdirilir



Şimali Koreyada qadınlara 25 kişilərə isə 27 yaşında evlənmək qanunla qadağan olunub, gərək onlar evlənməmişdən əvvəl dövləti xidmətlərini yerinə yetirsinlər

Şimali Koreya


"Poliqamiya" çoxarvadlılıq deməkdir (ətraflı seks lüğəti) , cənubi Afrikada bir ənənə var, kişi nə qədər çox arvad ala bilirsə, bu o qədər məqbul sayılır


Kolumbiyada bir ənənə var, cütlük, yəni bəylə gəlin ilk dəfə cinsi əlaqədə olarkən gəlinin anası kənarda oturub şahidlik etməlidir

bakirəlik,Yaponiya bayrağı,


Laosda qadınların ayaqları ən erotik yer kimi qəbul olunur, buna görə də qadının ayağının görsənməsi qadağandır



Tayvanda ilk dəfə cinsi əlaqədə kürəkənin qohumu və ya yaxın dostu olur, səbəb: kürəkən belə darıxdırıcı işlə vaxt itirməsin


Mavritaniyada qəribə bir adət var, əgər qadın evlilik yaşındadırsa onun çəkisi ən azı 60 kiloqram ən çoxusa, 100 kiloqram ola bilər az yeyənləri cəzalandırıllar



Filin cinsiyyət orqanının uzunluğu bir metrə çatır




12 şərh

bankir
İntim normalarda bloqunda da maraqlı məqamlardan qeyd etmişəm.
FrencaseS
maraqli melumatdi))
şərh silinmişdir
Türkəl
Mən hunter'lərdən 13 il çox yaşayacam!!!
veis_eco
çox marağlıdır əsas da tasmaniyada olan məlumat)))
Əliyev
İslandiya parlamenti 12.06.2010 cinsi azlıqların evlənməsinə icazə verən qanun qəbul etdikdən və qanun qüvvəyə mindikdən sonra ondan ilk istifadə edən ölkənin baş naziri Siqurdardottir olub. 68 yaşlı xanım baş nazir 56 yaçlı qadın sevgilisi Leosdottir ilə nikah masasına oturub. Beləliklə, ilk bircinsli nikah baş nazirlə sevgilisinin arasında bağlanıb. Siqurdardottir 2009-cu ildən iqtidardadır. O, 1970-ci ildən evli olub, iki övladı var. Ancaq ərindən boşandıqdan sonra o, öz xanım sevgilisi ilə yaşayırdı. O zaman bu birgəlik İslandiyada qeyri-qanuni sayılırdı. Hazırda isə problem yoxdur, hər şey qanun çərçivəsindədir.
Rovsen
Amerikada Vayominq ştatinda mağazaya girəndə sekslə məşğul olmaq olmaz.
Vaşinqton ştatında ancaq bir pozada sekslə məşğul olmaq olar.Qalan pozalar qadağandır.
Ayova ştatında seks zamanı pivəni 3 qurtumdan artıq içmək olmaz.
Arizona ştatında evdə 2 fallomitiator saxlamaq qadağandır.
Pensilvaniya ştatında yük maşınının sürücüsüylə həmin maşında qadın cinsi əlaqəyə girə bilməz.
Dr_Həkim
Siçanlar bir saatda 122 dəfə sekslə məşğul ola bilər.
şərh silinmişdir
bankir
Təzə xəbər.
Zimbabvedə bir neçə kişi qadınlardan ibarət gizli qrupun qurbanına çevrilib. Onlar ələ keçirdikləri kişini huşsuz vəziyyətə salır, sonradan onu eyni vaxtda bir neçə qadınla sekslə məşğul olmağa məcbur edirlərmiş. Bu, dini-mistik ayin kimi həyata keçirilirmiş.
Qadınların son qurbanı polis əməkdaşı olub. 26 yaşlı polis bildirir ki, avtobusu dayanacaqda saxlayan qadınlar onu istədiyi ünvana aparacaqlarını bildiriblər. Lakin avtobusda onun sifətinə dəsmal yapışdırıblar və «spirtə oxşar qoxudan» polis huşunu itirib. «Polis yataqda çılpaq vəziyyətdə oyanıb. Qadınlar növbə ilə onu zorlayıblar», — deyə polisin mətbuat xidmətindən verilən məlumatda bildirilir. Sonda yenə huşunu itirən kişi qaranlıq küçələrdən birinə atılıb.
Kişilərin yeri məlum:-)
Əliyev
Asentus Ogwella Akuku adlı kişiyə Allah rəhmət eləsin.
2010-cu ildə 94 yaşında ölən Akuku Danger (ona təhlükə mənasını verən Dabger ləqəbini də vermişdilər) 100 arvadı olub,160-dan çox uşağa sahib olub.
İlk evlilik həyatına 1939-cu ildə başlayan Danger, evlilik ardıcıllığına 1997-ci ildə 79 yaşındaykən 18 yaşındakı gənc bir qızla son verib.Fövqəladə həyatıyla mətbuatın diqqətini çəkən Danger, həyatdaykən verdiyi bir açıqlamada, «cazibə»sinin sirrinin sağlam qidalanma olduğunu söyləyərək, «Həyatım boyunca çox cazibədar bir adam olaraq göründüm. Heç bir qadın cazibəmə biganə qala bilmirdi» — demişdi.
Uşaqlarından ötrü ayrıca məktəb-zad da açılıbmış. Kişilər olub e.
CICEK
KUREKENIN ISINI BASQASI GORURSE BES ODA HACANSA BASQASINA KOMEK EDIR? COX GULMELIDIR…