Рейтинг
+26.62

Seks (18+)

36 üzv, 73 topik

Cinsi soyuqluq

Kişilərdə Cinsi İstəksizlik: Kişilərdə cinsi istəksizlik, qısaca kişilik orqanının boyunun (adamın öz düşüncəsinə görə) normaldan kiçik, erkən boşalma kimi xüsusi vəziyyətlər və yoldaşını təmin edə bilməmə duyğusuna qapılmadan irəli gəlir. Bir çox kişinin cinsi orqanı normal böyüklükdə olduğu halda, bunu kifayət bilməyərək, daha yekəsini istəyir. Normalda xəbərdar edilmiş bir penisin boyu, 12-16 sm arasındadır. Əslində bu da çox bir əhəmiyyət daşımaz.
Ardı →

Seks xəstəsi olan qız

Nimfomaniya seksual aktivlik deməkdir.Seks xəstəsi yaxud hiperseksual qız nə demək olduğunu bilməyənlər ingilis Victoria Betteridge həyayı ilə tanış olsun.
İngiltərədə mühafizəkar, dindar bir ailədə böyüyən, illik haqqı 7000 funt olan qızlar məktəbində oxuyan Viktoriya Betteridge-yə katolik valideynləri oğlanlarla görüşməyi qadağan edib. 18 yaşınadək bir oğlanla belə öpüşməyən Viktoriyanın həyatı Oksford Universitetinə qəbul olandan sonra tamamilə dəyişib.
Verdiyi məlumata görə, o, ilk dəfə Universitetdə sərxoş olub və Tom adlı bir gənclə öpüşüb.Ancaq ilk günlər onların münasibəti cinsi əlaqə olmadan davam edib. Görüşün 6-cı ayında isə cəsarətini toplayıb və bəkarətini Toma hədiyyə edib. Elə o gündən də seks düşkününə çevrilib. Viktoriya Tomla gündə ən azı 3 dəfə sekslə məşğul olub. Ancaq zaman keçdikcə Tom Viktoriyanın seksual tələbatını ödəməkdə çətinlik çəkib və onlar ayrılıblar.

Ardı →

Hamiləlik zamanı seks

Ailə həyatının möhkəmlənməsi üçün cinsi əlaqə çox lazımdır.Hamiləlik isə ailə həyatında ən vacib məqamdır,bu zaman qadınların əhval-ruhiyyəsində,fiziki hərəkətlərində çox dəyişikliklər olur.Bütün bunları kişilər asanlıqla qəbul etmir.9 ay ərzində cütlər bir-birlərini yenidən tanımağa başlayır.Cinsi əlaqə problemlərin həllində əsas rol oynayır.Əgər atalar cinsi əlaqədən qorxullarsa həkimə müraciət etmək lazımdır.Hamiləlik dövründə yalnız bir neçə halda seksin təhlükəsi olar:
• uşağın düşməsi təhlükəsi varsa və siz əvvəl də tez-tez uşaq salmısınızsa;
• cift möhkəm deyilsə, ya ciftin yerləşməsində problem varsa;
• çoxdöllü hamiləlik zamanı;
• sizdə, ya yoldaşınızda cinsi orqanlarda infeksiya varsa (bir daha xatirladaq ki, bu məsələ hamiləliyə qədər həll olunmalıdır, hər iki valideyn həkimə müraciət etməli, xəstəliyi olub-olmadığını müəyyənləşdirməli, müalicə olunmalıdır, yalnız bundan sonra hamiləlik barədə düşünmək məsləhətdir).

Ardı →

Seks pozalari

Partyorların bir-birini cinsi əlaqə zamanı tam qane etməsi üçün seks pozaları da böyük rol oynayır. Çox hallarda ailədə partnyorların bir-birini düzgün başa düşməsində seks pozalarının növləri,duruş,münasibət böyük əhəmiyyəti var.Aşağıda ən geniş yayılmış seks poza şəkillərinə baxa bilərsiniz.Şəkillər xarici saytdan götürülüb,pozaların adı da ona görə çox yerdə ingilis dilindədir:

seks pozasi: tribal dance


Ardı →

Maraqlı seks qanunları

1. Estoniyada sekslə məşğul olan zaman şahmat oynamaq qadağandır.
2. İngiltərənin paytaxtında motosiklet üzərinde sekslə məşğul olmaq qadağandır. Hərəkət halındakı motosikletdə sevişmək onsuz da çətin məsələdir. Amma londonlular dayanmış motosikletin üzərində belə sevişə bilməzlər.
3. Mançester şəhərində isə kişilər supermarket və ticarət mərkəzlərində istədikləri halda çılpaq gəzə bilərlər.
4. Livanda kişilərin heyvanlarla cinsi əlaqədə olmasına qanun icazə verir. Lakin, əlaqədə olduğun heyvanın cinsi mütləq dişi olmalıdır. Erkək bir heyvanla cinsi əlaqədə olmağın cəzası ölümdür.
5.  İtalyanın Tropeya şəhərindəki bir qadın, əgər kök ya da cazibədar deyilsə, çimərlikdə çılpaq günəş vannası qəbul etməsi qadağandır.
Ardı →

Masturbasiya

Seksual zövqü cinsi orqanları stimulyasiya etməklə də almaq olar. Bu masturbasiya adlanır. Masturbasiya ilə həm qızlar, həm də oğlanlar məşğul olur. Masturbasiya normal və sağlam bir metoddur. Bu orqanizm üçün zərərli sayılmır, belə ki, cinsi yetkinliyin vacib mərhələlərindən biridir. Masturbasiya şəxsi seksuallığı dərk etmək prosesinin əsas hissəsidir və hətta cinsi aktdan yayınmağa kömək edə bilər. Bir vaxtlar masturbasiya pis, ağılı başdan çıxaran bir hal kimi qəbul edilirdi. Hətta bu gün də bu müzakirə mövzusudur. Qızların masturbasiyası haqqında az danışılır, ona görə ki, qadın seksuallığı az qəbul edilən mövzudur.

Masturbasiyanı (onanizm) qeyri-iradi cinsi ehtirasla səhv salmaq lazım deyil. Məsələn, oğlan uşaqlarında gecə pollyusiyası (yuxuda olarkən sperma ifraz etmək) olur, ya da onlar yuxudan cinsi ehtirasla oyana bilərlər.


Davamı →

Boyundan öpmək

Qadınların 99%-i boyunlarından öpülməkdən inanılmaz həzz alırlar. Sevimli bəylər, qadınınızı fəth etmək istəyirsinizsə, onu başdan çıxardıb, cəzb etmək istəyirsinizsə boyundan öpün.
“The Art of Kissing” (Öpüşmə Sənəti) adlı kitabın yazıçısı William Crane, bütün dünyada 100,000 insandan çox insanı dəyişik öpüşmə texnikaları və seçimləri haqqında sorğuladı. Əksər qadın öpüşmə əsnasında, partniyorundan boyunlarını öpməsini istədiklərini ifadə edərkən, kişilərin yalnız 10%-i boyun öpməyi düşünür.

«Bir çox kişi qadınların boyundan öpülməsindən xoşlandığına inanmır, çünki onlar üçün bu heç bir hiss ifadə etdirmir». Eyni zamanda Crane, daha çox önsevişmə istənilirsə, qulaqların da hədəf alınmasını tövsiyə edir.



Ardı →

Seksual IQ

Avropa Cinsəl Tib Dərnəyininin Londondaki konqresində məhşur qadın seksoloq Dr. Carmita Abdo, kişilərin cinsəl təmin və xoşbəxtliyini ölçən 10 suallıq cinsəl İQ testi təqdim etdi.
Dr. Abdo-nın hazırladığı testdə cinsəl həyatın və seksin keyfiyyətini ölçmək üçün beynalxalq standartlar nəzərə alınır.
Ardı →

Seks lüğəti

Aseksual
Seksə qarşı maraqsız və ya istəksiz olan. İmpotent, Cinsi zəifliyi olan adam,seksə qarşı marağı olmayan adam

Aybaşı
Hamilə olmayan qadınlarda, yetkinlik çağından klimaksa qədər ayda bir dəfə vaginadan gələn qan.

Bəkarət (bakirəlik)
Bakir və ya bakirə olma vəziyyəti. Cinsi əlaqədə olmamış kişiyə bakir, cinsi əlaqədə olmamış qadına isə bakirə deyilir. İslam və Şərq ölkələrində bakirəliyə xüsusi fikir verilir. 
Ardı →

Seks haqqında maraqlı faktlardan

Seks haqqında heyrətamiz faktlarla tez-tez rastlaşırıq. Başlanğıc üçün seks haqqında bunları deyək ki:
  • Siçanın spermatezoidi filinkindən uzundur.

  • Pinqvinlər ildə bir dəfə orqazm yaşyır.

  • Qartallar cinsi əlaqəyə havada uça-uça girirlər.

  • Hər il 11 min seks qəzası baş verir. Artıq bu qəzaların necə baş verdiyini özünüz düşünün. Hər gün dünyada 200 min cinsi əlaqə olur.

  • Hər 4 kişidən 3-ü seks başladıqdan 2 dəqiqə sonra orqazmı yaşayır. Qadınların şikayət səbəbini başa düşmək olar))

  • “Sakit” kişilər cinsi həyatı heç bir sərhəd tanımadan yaşayan seksual aktiv kişilərə nisbətən 13 il çox yaşayır.

  • Qadınların 12 faizinin spermaya qarşı allergiyası var.

Ardı →