Рейтинг
+26.62

Seks (18+)

36 üzv, 73 topik

Orqazm

Çox qadınlar seksdə istədikləri kimi tez-tez orqazm yaşamırlar. Artıq vəziyyəti dəyişmək vaxtıdır.
  • Daimi orqazm hissi keçirən qadınlar (partnyorla və ya tək) döş xərçənginə tutulma ehtimalını 15%, daxili cinsi orqanların xərçəngi 15%, infarkt 13%, insulta tutulma riskini 10% azaldır.
  • Fransız seksoloqları araşdırıblar ki, orqazm keçirən qadınlar digərlərinə nisbətən 2,5 dəfə çox gülümsəyir. Məsələ ondadır ki, orqazm zamanı endorfin – insan əhvalını yüksəldən hormon ifraz olunur. Həmçinin məlum olub ki, həftədə iki dəfədən az sekslə məşğul olanlar əhvalın düşgünlüyündən əziyyət çəkir. Müntəzəm sekslə məşğul olan qadınlar isə bu problemlə üzləşmir.
  • Dietoloqlar arıqlama vasitəsi kimi seksi məsləhət görürlər. Çünki orqazm zamanı feniletilamin ifraz olunur. Bu da öz növbəsində iştahanı azaldır.

Davamı →

Günə sekslə başlamağın xeyirləri

Alimlər günə sekslə məşğul olmaqla başlayan kişilər və qadınların gün ərzində özlərini daha sağlam və xoşbəxt hiss etdiklərini üzə çıxarıb.

Rusiya mətbuatına istinadən verdiyi məlumata görə, araşdırma səhər seksinin insanın immunitetini gücləndirdiyini, onu infeksiyalardan qoruduğunu da sübut edib. Üstəlik, təxminən 1 ay ərzində hər səhər sekslə məşğul olan insanın dərisi səpkilərdən, sızanaqlardan təmizlənməyə başlayır.

25-37 yaş arası kişi və qadınlar arasında aparılmış araşdırma göstərib ki, hər səhər yataqda intim münasibətlərə təxminən 10 dəqiqə ayıran şəxslərin dərisinin rəngi yaxşılaşır, dəri təravətlənir, hətta saçlar möhkəmlənir. Eksperimentdə iştirak edənlərin bir qrupu sonda qripə yoluxma hallarının xeyli azaldığını, gün ərzində özlərini daha gümrah hiss etdiklərini bildirib.
Davamı →

Qadın yataqda nə istər?

Qadınlar düşüncələrin əksinə olaraq, «həyatımda seks olmasa da olar» deyəcək qədər seksdən uzaq deyillər.
Əhəmiyyətli olan kişinin qadınına necə yaxınlaşdığı, seksi necə tələb etməyidir. Həssaslıqdan tamamilə uzaq bir seks  heç bir qadını təmin etməz. Qadınlar əvvəl bir az həssaslıqla başlayan sevişmələrdən xoşlanır. Amma bu romantikliyin dərəcəsini yaxşı nizamlamaq lazımdır. Sevgi kəpənəyi kimi gəzən kişi də heç cazibədar deyil!

qadınlar da seks istəyirÜnsiyyət qurmaq istər
Qadınlar yalnız normal həyatlarında deyil, seks əsnasında da daim tərəf müqabili ilə ünsiyyətdə olmağı istəyərlər. Əksər qadınlar sevişmə zamanı danışmaqdan xoşlanırlar. Xeyr, təbii ki bu gün günorta yeməyində nə yediyi haqqında deyil, seks arzusunu dilə gətirən dialoqlardan...

Sevişmədən sonra maraq istər
Qadınlar sevişmədən dərhal sonra, sanki qısa müddət əvvəl sevişmək üçün can atan, həyəcanlı və cəld davranan o deyilmiş kimi, dərhal geyinib evdən çıxan, televiziya izləməyə qaldığı yerdən davam edən ya da dərhal yuxuya gedən kişilərə əsəbləşir. Sevişmə sonrası asan yuxuya getmək kişilər üçün hormonal bir zərurət ola bilər amma ya digərləri… Qadınlar sevişmədən sonra da özlərinə göstərilən marağın davam etməsini istəyirlər.

Zövq nöqtələrini bilən kişi istər
Qadınlar yataqda özlərini təmin edə bilən kişi istəyir. Qadın bədənini tanıyan, qadın bədəninin zövq nöqtələrinə hakim olan kişilər şanslıdırlar.
Davamı →

Ehtiraslı qadın

Necə edim ki oğlanların xoşuna gəlim? Oğlanların gözləri isə daim axtarır.Kimi? Əlbəttə, gözəl və ehtiraslı xanımı.
Ehtiraslı və seksual qadının " baza«sında nələr olmalıdır? Cazibədarlıq nə hündür boyla, nə uzun ayaqlarla, nə gözəl saçlar, nə də qüsursuz üzlə ölçülmür.
Çox 100 %-lik qızlar var ki, kişilər onlar tərəfə heç gözlərinin ucu ilə də baxmırlar.
İstənilən qız, hətta gözəl olmayan qadın belə, xüsusi şərtlərə əməl edərək ən cazibədar və „can alan“ xanıma çevrilə bilər.
Güzgünün qarşısına keçin, özününzə tamam başqa gözlə, lakin diqqətlə baxın:
Davamı →

Cinsi soyuqluq

Kişilərdə Cinsi İstəksizlik: Kişilərdə cinsi istəksizlik, qısaca kişilik orqanının boyunun (adamın öz düşüncəsinə görə) normaldan kiçik, erkən boşalma kimi xüsusi vəziyyətlər və yoldaşını təmin edə bilməmə duyğusuna qapılmadan irəli gəlir. Bir çox kişinin cinsi orqanı normal böyüklükdə olduğu halda, bunu kifayət bilməyərək, daha yekəsini istəyir. Normalda xəbərdar edilmiş bir penisin boyu, 12-16 sm arasındadır. Əslində bu da çox bir əhəmiyyət daşımaz.
Ardı →

Seks xəstəsi olan qız

Nimfomaniya seksual aktivlik deməkdir.Seks xəstəsi yaxud hiperseksual qız nə demək olduğunu bilməyənlər ingilis Victoria Betteridge həyayı ilə tanış olsun.
İngiltərədə mühafizəkar, dindar bir ailədə böyüyən, illik haqqı 7000 funt olan qızlar məktəbində oxuyan Viktoriya Betteridge-yə katolik valideynləri oğlanlarla görüşməyi qadağan edib. 18 yaşınadək bir oğlanla belə öpüşməyən Viktoriyanın həyatı Oksford Universitetinə qəbul olandan sonra tamamilə dəyişib.
Verdiyi məlumata görə, o, ilk dəfə Universitetdə sərxoş olub və Tom adlı bir gənclə öpüşüb.Ancaq ilk günlər onların münasibəti cinsi əlaqə olmadan davam edib. Görüşün 6-cı ayında isə cəsarətini toplayıb və bəkarətini Toma hədiyyə edib. Elə o gündən də seks düşkününə çevrilib. Viktoriya Tomla gündə ən azı 3 dəfə sekslə məşğul olub. Ancaq zaman keçdikcə Tom Viktoriyanın seksual tələbatını ödəməkdə çətinlik çəkib və onlar ayrılıblar.

Ardı →

Hamiləlik zamanı seks

Ailə həyatının möhkəmlənməsi üçün cinsi əlaqə çox lazımdır.Hamiləlik isə ailə həyatında ən vacib məqamdır,bu zaman qadınların əhval-ruhiyyəsində,fiziki hərəkətlərində çox dəyişikliklər olur.Bütün bunları kişilər asanlıqla qəbul etmir.9 ay ərzində cütlər bir-birlərini yenidən tanımağa başlayır.Cinsi əlaqə problemlərin həllində əsas rol oynayır.Əgər atalar cinsi əlaqədən qorxullarsa həkimə müraciət etmək lazımdır.Hamiləlik dövründə yalnız bir neçə halda seksin təhlükəsi olar:
• uşağın düşməsi təhlükəsi varsa və siz əvvəl də tez-tez uşaq salmısınızsa;
• cift möhkəm deyilsə, ya ciftin yerləşməsində problem varsa;
• çoxdöllü hamiləlik zamanı;
• sizdə, ya yoldaşınızda cinsi orqanlarda infeksiya varsa (bir daha xatirladaq ki, bu məsələ hamiləliyə qədər həll olunmalıdır, hər iki valideyn həkimə müraciət etməli, xəstəliyi olub-olmadığını müəyyənləşdirməli, müalicə olunmalıdır, yalnız bundan sonra hamiləlik barədə düşünmək məsləhətdir).

Ardı →

Maraqlı seks qanunları

1. Estoniyada sekslə məşğul olan zaman şahmat oynamaq qadağandır.
2. İngiltərənin paytaxtında motosiklet üzərinde sekslə məşğul olmaq qadağandır. Hərəkət halındakı motosikletdə sevişmək onsuz da çətin məsələdir. Amma londonlular dayanmış motosikletin üzərində belə sevişə bilməzlər.
3. Mançester şəhərində isə kişilər supermarket və ticarət mərkəzlərində istədikləri halda çılpaq gəzə bilərlər.
4. Livanda kişilərin heyvanlarla cinsi əlaqədə olmasına qanun icazə verir. Lakin, əlaqədə olduğun heyvanın cinsi mütləq dişi olmalıdır. Erkək bir heyvanla cinsi əlaqədə olmağın cəzası ölümdür.
5.  İtalyanın Tropeya şəhərindəki bir qadın, əgər kök ya da cazibədar deyilsə, çimərlikdə çılpaq günəş vannası qəbul etməsi qadağandır.
Ardı →

Masturbasiya

Seksual zövqü cinsi orqanları stimulyasiya etməklə də almaq olar. Bu masturbasiya adlanır. Masturbasiya ilə həm qızlar, həm də oğlanlar məşğul olur. Masturbasiya normal və sağlam bir metoddur. Bu orqanizm üçün zərərli sayılmır, belə ki, cinsi yetkinliyin vacib mərhələlərindən biridir. Masturbasiya şəxsi seksuallığı dərk etmək prosesinin əsas hissəsidir və hətta cinsi aktdan yayınmağa kömək edə bilər. Bir vaxtlar masturbasiya pis, ağılı başdan çıxaran bir hal kimi qəbul edilirdi. Hətta bu gün də bu müzakirə mövzusudur. Qızların masturbasiyası haqqında az danışılır, ona görə ki, qadın seksuallığı az qəbul edilən mövzudur.

Masturbasiyanı (onanizm) qeyri-iradi cinsi ehtirasla səhv salmaq lazım deyil. Məsələn, oğlan uşaqlarında gecə pollyusiyası (yuxuda olarkən sperma ifraz etmək) olur, ya da onlar yuxudan cinsi ehtirasla oyana bilərlər.


Davamı →

Boyundan öpmək

Qadınların 99%-i boyunlarından öpülməkdən inanılmaz həzz alırlar. Sevimli bəylər, qadınınızı fəth etmək istəyirsinizsə, onu başdan çıxardıb, cəzb etmək istəyirsinizsə boyundan öpün.
“The Art of Kissing” (Öpüşmə Sənəti) adlı kitabın yazıçısı William Crane, bütün dünyada 100,000 insandan çox insanı dəyişik öpüşmə texnikaları və seçimləri haqqında sorğuladı. Əksər qadın öpüşmə əsnasında, partniyorundan boyunlarını öpməsini istədiklərini ifadə edərkən, kişilərin yalnız 10%-i boyun öpməyi düşünür.

«Bir çox kişi qadınların boyundan öpülməsindən xoşlandığına inanmır, çünki onlar üçün bu heç bir hiss ifadə etdirmir». Eyni zamanda Crane, daha çox önsevişmə istənilirsə, qulaqların da hədəf alınmasını tövsiyə edir.



Ardı →