Zərərli qida əhvala da təsir edir

Əgər siz böyük porsiya kartof qızarmasının sizin əhvalınızı yaxşılaşdıracağını düşünürsünüzsə, bir daha fikirləşin. Pensilvaniya Universitetinin tədqiqadçıları müəyyən ediblər ki, zərərli qida dadlı olmasına baxmayaraq, insanın əhvalını pisləşdirə bilər. Bu əsasən yeməklərinə diqqət yetirən qadınlara aiddir.

Alimlər 131 tələbə qızdan kiçik bir kompyuter testi keçmələrini xahiş ediblər. Suallar onların əhvalına və hər gün qidalandığı qida məhsullarına aid olub. Bu xanımlar tədqiqatçılar tərəfindən ona görə seçilib ki, onların heç birində qida balansının pozuntusu qeydə alınmayıb. Buna baxmayaraq, onların bəziləri öz çəkilərindən və yemək seçimindən əziyyət çəkdiklərini bildiriblər.

Təcrübə nəticəsində testin iştirakçısının yeməkdən əvvəl əhvalının o qədər də yaxşı olmasına baxmayaraq, zərəli qidanı qəbul etdikdən sonra əhvalının daha da pisləşdiyi qeydə alınıb. Maraqlısı budur ki, yaxşı əhvalı olan iştirakçılar özlərində bu əks dəyişikliyi hiss etməyiblər.

Keçən il də  bu məsələ ilə bağlı daha bir təcrübə keçirilmişdi. O təcrübənin nəticəsində məlum olmuşdu ki, zərərli yeməklərlə qidalanan insanlarda depressiyanın əlamətləri 51% daha çox olur və onlar nə qədər çox zərəli qida yeyirlərsə, onların əhvalları bir o qədər çox pisləşir.

0 şərh