Рейтинг
+74.49

Sən demə

63 üzv, 63 topik

Aylar və anlamları

Zaman müccərəd anlayış olduğu təqdirdə özündə fəsilləri, ayları, saat və dəqiqələri cəmləşdirir, bu toplumun arasında insan həyatı füsünkar canlı kimi zamanın hər anında öz mövqeyini, yerini və unudulmaz dəqiqələrini təqvimdə nişanlayır və keçən zamanı qaytara bilməsədə, o tarixdə yaşadıqlarını gələcək günlərdə qeydə alır və davamlı şəkildə bunu təkrarlamağa başlayır.

Əgər belədirsə gəlin yaşadıgımız zamanın bir bölümü olan ayların yaranma meyarlarını Evlenirik.Biz-in təqdimatında nəzərdən keçirək.

Ardı →

Yalançı ixtiraçılar

İtaliyalı Qalileo Qaliley – tarixə astronom, fizikaçı və riyaziyyatçı alim kimi düşüb. Bütün dərsliklərdə də ilk teleskopu Qalileyin icad etdiyi qeyd olunur. Ancaq əslində ilk teleskopu 1608-ci ildə hollandiyalı alim Xans Lipperşey düzəldib. Ancaq o, bu ixtirasına patent ala bilməyib. Qaliley Lipperşeyin “hollandiya borusu” adlanan teleskopu əsasında 1609-cu ildə öz teleskopunu düzəldib. Qalileyin teleskopu Lipperşeyin teleskopundan daha böyük ölçüyə malik idi. Qeyd edək ki, Qaliley də öz teleskopuna görə patent ala bilməyib. Ancaq nədənsə tarixçilər ilk teleskop ixtiraçısı kimi Qalileyi göstəriblər.
Ardı →

Kişilər təhsilli qadınları az boşayırlar


2000-ci illərdən başlayaraq təhsilli qadınların sayının artması onların ərlərindən boşanması şansını da azaldır. 
ABŞ-da nikah və boşanma ilə bağlı 1950-2009-cu illəri əhatə edən statistika ailə dəyərinin radikal transformasiyasını göstərib.

Araşdırma zamanı məlum olub ki, 1950-ci illərdə ABŞ-da ənənəvi nikah modeli üstünlük təşkil edib: ər qazanır, arvad isə ev işləri və uşaqlarla məşğul olub. 1960-1970-ci illərdə isə feministlərin və qadınların hüquqları uğrunda mübarizlərin hay-küylü kompaniyasına baxmayaraq, kişilər həyat yoldaşı seçimində daha az təhsilli xanımlara üstünlük veriblər. 
Ardı →

Soyuq duş arıqladır

İrlandiyalı alimlər soyuq duşla bağlı araşdırma aparıb. Belə ki, idmançılardan ibarət olan iki qrupdan biri yalnız idman, digəri isə idmanla birlikdə soyuq duş qəbul edib. Araşdırma nəticəsində alimlər bu qənaətə gəliblər ki, soyuq duş qəbulu çəkini aşağı salır. Soyuq ilə təmasda olarkən dərinin səthində dərialtı damarlarda qan dövranı güclənir və təzyiq qalxır. Bunun hesabına metabolizma prosesi güclənir və orqanizm əlavə kaloriləri yandırmağa başlayır.

Damarların bu cür məşqi fiziki təzyiq zamanı da kömək edir. Buna görə soyuq duşu idman məşqləri ilə uyğunlaşdırdıqda arıqlamaq istəyənlərə müsbət nəticə verir. Soyuq duşla arıqlamaq istəyənlər bilməldir ki, əvvəlcədən buna hazırlıqlı olmalıdır. Belə ki, hazırlıqsız olduqda pnevmaniya və ya bronxit xəstəliyinə tutulmaq mümkündür. Yeni başlayanlar 1-ci dəfələr üçün 1-2 dəqiqəlik soyuq suda yaxalanmaq kifayətdir. Gün keçdikcə soyuq duş prosedurunun müddətini uzatmaq lazımdır. Soyuq duş almazdan əvvəl bədən tərli və ya məşqlərdən qızışmış olmamalıdır.

Prosedurun əvvəlində yüngül diskomfort hissi yaşaya bilərsiniz, lakin getdikcə soyuq duşdan ləzzət alacaqsınız. Arıqlamaq effektini gücləndirmək üçün sellulite qarşı cod moçalka ilə sürtmək faydalıdır. Duşdan sonra isə antisellulit kremlərindən istifadə edin. Soyuq duş metodundan hər kəs istifadə edə bilməz. Belə ki, tromboflebit, onkoloji proseslərdə, qan xəstəlikləri, təziq və aybaşı olduğunuz zaman soyuq duş qəbulu qadağandır. Soyuq duşdan sonra iştah açılır, lakin qida qəbul etmək məsləhətli deyil. Duşdan sonra ən yaxşısı şirə, qatıq və ya meyvə yeməkdir.
Davamı →

Nə üçün axşam vaxtı dırnaq kəsmək olmaz?

Nə üçün axşam vaxtı dırnaq kəsməyin yaxşı olmadığını deyirlər? Hadan gəlir bu inanac?

Axşam vaxtı dırnaqları kəsmək barədə dini mənbələrdə hər hansı qadağa yoxdur. Böyük alimlər və müctəhidlər də bu barədə suallara cavab verərkən axşam və gecə vaxtı dırnaq kəsmək barədə qadağanın olmadığını bildirirlər. Bu fikir xalq arasında yayılıb və dini əsası yoxdur.

Sadə bir səbəblə əlaqələndirsək, yəqin ki, gecə vaxtı dırnaq kəsməyin bəyənilməz olması barədə xalq inancının səbəbi budur ki, gecə işıqlanma zəif olduğu üçün dırnağı zədələmək ehtimalı daha böyükdür.


Davamı →

Rekordlar

  • Ayovadan (ABŞ) olan Çarlz Osborn 69 il ərzində hər bir saniyə yarımda bir dəfə fasiləsiz olaraq hıçqırmışdır. Hıçqırıq başlandığı kimi də gözlənilmədən dayanmışdır.

  • Nyu-Yorkdan olan Valter Hadson bir oturumda 12 ponçik, 10 paket qızardılmış kartof və yarım tort yeyir.

  • İngiltərəli Piter Dovsdell 3 xörəkdən ibarət naharı 45 saniyə ərzində yemişdir. Nahara öküz qüyruğundan ibarət sup, kartof püresi, souslu paxla və qara gavalı daxil olmuşdur.

  • Dünyada ən böyük tarakan fışıldayan Madaqaskar tarakanıdır. Onun uzunluğu 9 sm-ə çatır.

Ardı →

Dırnaq boyasının zərərləri

Dırnaq boyalarından istifadə etməyən qadın, demək olar ki, yoxdur. Xanımların bir qismi bu boyalardan bəzən ayda-ildə bir istifadə etdiyi halda, digər qisim xanımlar gündə bir rənglə dırnaq boyamaqdan çəkinmirlər. «Dırnaqları daha baxımlı və səliqəli edir» düşüncəsi ilə istifadə olunan dırnaq boyaları dırnaqlara gözəllikdən çox ziyan vurur. Qadınlar bunun fərqində olsalar belə, imtina edəcəkləri ən son kosmetik vasitə kimi məhz dırnaq boyalarını göstərirlər. Beləliklə, dırnaq boyaları xanımların ən sevdikləri kosmetik vasitələr arasında ilk üçlükdə dayanır.


Davamı →

Sevdiyiniz meyvələr sizin haqqınızda nə deyir?

Qarşılıqlı münasibətlərdə ən çətin məsələ insanı tanımaqdır. Bəzən bunun üçün uzun illər tələb olunur. Gündəlik ünsiyyətdə olduğumuz şəxsi daha yaxşı tanımaq üçün onun davranışına, həyat tərzinə, əxlaqına, yaxın ətrafına və sair bu kimi faktorlara diqqət yetirib nəticə çıxarmağa çalışırıq. Bunlarla yanaşı, insanın xarakterini müəyyənləşdirməyin daha rahat bir üsulu da var. Bunun üçün sadəcə tanımaq istədiyiniz adamın hansı meyvəni daha çox xoşladığını bilmək kifayətdir.


Davamı →