Рейтинг
+74.49

Sən demə

63 üzv, 63 topik

Öz məlumatınızı 300 il saxlamaq istəyirsinizsə bunu bilməlisiniz.

 

Yaponiyanın «Hitachi» şirkətinin mütəxəssisləri Kioto Universitetinin tədqiqatçılar qrupu ilə birgə məlumatların kvars şüşəsinə yazılması texnologiyasını yaradıblar. Nəticədə informasiyanı 300 il saxlamaq mümkün olacaq. 
«ICTnews» elektron xəbər xidməti «hitech.newsru.com» saytına istinadən bildirir ki, məlumatların yazılması üçün kvars şüşədən ibarət diskdən istifadə olunur. 
Kvars şüşəsindən ibarət optik disk müxtəlif ekstremal şərtlərə uğurla tab gətirir. Selsi üzrə 1000 dərəcəyədək qızmaya tab gətirir və suya qarşı davamlıdır.

Emil Hüseynov

 

Mənbə: http://www.ictnews.az

 
Davamı →

Lerik uzunömürlüsü.Şirəli Müslümov

Şirəli Müslümov — Dünyanın ən uzunömürlü sakinlərindən biri.

Şirəli Müslimov 1805-ci ildə Lerik rayonunun Barzavu kəndində doğulub, 1973-cü ildə vəfat edib. O, 3 dəfə evlənmiş və 23 övlad sahibi olmuşdur. 1966-cı ildə Azərbaycan Kinostudiyası tərəfindən onun haqqında "Şirəli dağdan endi" adlı sənədli film çəkilmişdir. 136 yaşında qız atası olmuşdur. Uzun ömürlülüyünə görə Ginnesin Rekordlar Kitabına düşmüşdü.


Ardı →

Stress zamanı daha çox yemək lazımdır

Alman alimləri artıq çəkinin xeyrini tapdılar. Lyubek universitetinin professoru Petersonun keçirtdiyi tədqiqatlara əsasən kök insanlar stressi daha rahat keçirdirlər.

Nə üçün? Bu o deməkdir ki, əldə olunmuş artıq piy yığınları beyini lazımı qida ilə təmin edərək, stress zamanı onu artıq yüklənmədən xilas edir.

Eyni zamanda tədqiqatlar əsasında professor Peterson təyin etmişdir ki, stress zamanı beyin yüksək miqdarda qlükoza və digər qidalı maddələrə ehtiyac duyur. Onlar qida ilə daxil olmadıqda orqanizm onları başqa mənbələrdən almağa başlayır. Kök insanlarda artıq piy qatlarından, arıq insanlarda isə digər orqanlardan.

Məhz bu səbəbdən orqanizminizi heç bir halda lazımı maddələrsiz qoymamaq məsləhət görülür. Bu bir tərəfdən artıq çəki yığmamağınıza kömək etsə belə, digər tərəfdən stress zamanı orqanızmə çox ziyanlı ola bilər.

Həmçinin alimlər təcrübələr zamanı bele bir nəticəyə gəliblər ki, kök insanlar özlərinə inamsızlıq və əminsizlikdən stress vəziyyətinə daha çox düşürlər. Buna görə gözəl bədən və stress zamanı müdafiə arasında kompramis tapmaq çox vacibdir.

Amma heç bir zaman unutmayın ki, sağlamlığınız hər bir şeydən vacibdir!
Davamı →

Əl yazısı ilə xəstəlikləri əvvəlcədən öyrənmək mümkündür

Əl yazısıyla Parkinson xəstəliyinin erkən diaqnoz edilə biləcəyi təyin olundu. Xəstəliyin qəti müalicəsi olmasa da erkən diaqnoz, bir çox xəstəlikdə olduğu kimi böyük  əhəmiyyət daşıyır.

İsraildəki Hayfa Universiteti və Rambam Xəstəxanasındakı araşdırmaçılar, 40 Parkinson xəstəsinin əl yazısını sağlam insanların əl yazısı ilə müqayisə edib. İştirakçılardan adlarını və verilən ünvanları elektron tabletlə, səthə təzyiqi ölçən xüsusi bir qələmlə yazmaları istənilib.

Komputer mühitində iştirakçıların əl yazısı, yazma zamanı, təzyiq, hərflərin boyu kimi bir sıra parametrlər nəzərə alınaraq araşdırma aparılıb..

97,5 % doğru diaqnoz
Xəstələr və sağlam şəxslərin yazılarında böyük fərqlər olduğu, həmçinin komputer araşdırmalarında 97,5 % nisbətində doğru diaqnoz  görüldü. Parkinson xəstələrinin kağıza daha az təzyiq edərək yazdığı, daha kiçik hərflər istifadə etdiyi və yazmaq üçün daha çox vaxt xərclədiyi müəyyən edildi.


Ardı →

Restoran rəhbərliyinin müştərilərə müraciəti

Populyar Nyu-York restoranlarından biri tez-tez müştərilərdən xidmətin asta olması ilə bağlı şikayətlər alırmış. Restoran rəhbərləri 10 il əvvəlki video çəkilişləri araşdırandan sonra şikayətlərin səbəbini anlayıblar. Və araşdırmaların nəticələrini də yayımlayıblar. Məlum olub ki, məsələ ofisiantların astagəlliyində deyilmiş.

Nəticələr:

2004-cü ildə belə olub 

Müştərilər restorana daxil olrestoranlarda asta qulluq edirlərurlar. 45 nəfərdən 3-ü onları başqa stola keçirməyi xahiş edir. Təxminən 8 dəqiqə yemək seçməyə sərf edirlər. 6 dəqiqəyə məzələr verilir. Yemək seçimindən asılı olaraq hazırlanma vaxtı fərqlənir. 45 müştəridən 2-si yeməyi geri göndərir. Ofisiantlar masalara nəzarət edir və mümkün qədər tez müştərilərin sifarişlərini yerinə yetirirlər. Yeməklər verilir, yeyilir və hesab istənir. Hesabı ödəmək və restorandan çıxmaq təxminən 5 dəqiqə vaxt alır.

Ümumilikdə hər müştəri restoranda ortalama 1 saat 5 dəqiqə vaxt keçirir.


Ardı →

Məhşurlara qoyulan qadağalar

Bəzi sənətçilərin milyonlarla heyranı olsa da, onların müəyyən ölkələrə girişi qadağandır. Onlara qapıları bağlayan səbəblər isə olduqca maraqlıdır.

Amerikalı aktrisa və fotomodel Peris Hiltonun Yaponiyaya girişi yasaqlanıb. Səbəb isə narkotikdən istifadə etməsidir.


Ardı →

Soyuducular təhlükə mənbəyidir

İngilis alimlərin apardıqları araşdırmalar zamanı məlum olub ki, hər birimizin evindəki soyuducu, əslində, insan orqanizmi üçün çox ciddi təhlükə mənbəyidir.

Soyuducunun buzluğu ilə yanaşı, hər rəfində salmonella, listeriya və s. kimi təhlükəli 8 min bakteriya növü tapılıb.

Məlumata görə, İngiltərədəki Avropa Mikrobiologiya Mərkəzinin professoru Pol MakDonnelin başçılıq etdiyi qrup 30 ailənin evindəki soyuducuları laboratoriyalarda testlərdən keçiriblər.

Onlar soyuducuların meyvə-tərəvəz saxlanan rəflərinin hər kvadrat santimetrində 8 min adda bakteriya aşkarlayıblar. Həmin bakteriyalar arasında listeriya da var.

«Soyuducunun funksiyası ərzaq və meyvə-tərəvəzi təhlükəsiz şəraitdə saxlamaq, bakteriyaların yaranma ehtimalını minimuma endirməkdir.

Lakin soyuducudakı meyvə-tərəvəz orada 24 saat saxlanandan sonra bakteriyalar yayılmağa başlayır. Soyuducu sürəkli təmizlənərsə, bakteriyaların yayılmasının qarşısı alınacaq. Amma onlar tamamən yox olmayacaq», — MakDonnel bildirib.

Professorun sözlərinə görə, meyvə-tərəvəzi soyuducuda ayrı-ayrı, ağzıbağlı qablarda saxlamaq, yeməkdən əvvəl isə limonlu və ya sirkəli suda yumaq gərəkdir.
Davamı →

Zərərli qida əhvala da təsir edir

Əgər siz böyük porsiya kartof qızarmasının sizin əhvalınızı yaxşılaşdıracağını düşünürsünüzsə, bir daha fikirləşin. Pensilvaniya Universitetinin tədqiqadçıları müəyyən ediblər ki, zərərli qida dadlı olmasına baxmayaraq, insanın əhvalını pisləşdirə bilər. Bu əsasən yeməklərinə diqqət yetirən qadınlara aiddir.

Alimlər 131 tələbə qızdan kiçik bir kompyuter testi keçmələrini xahiş ediblər. Suallar onların əhvalına və hər gün qidalandığı qida məhsullarına aid olub. Bu xanımlar tədqiqatçılar tərəfindən ona görə seçilib ki, onların heç birində qida balansının pozuntusu qeydə alınmayıb. Buna baxmayaraq, onların bəziləri öz çəkilərindən və yemək seçimindən əziyyət çəkdiklərini bildiriblər.

Təcrübə nəticəsində testin iştirakçısının yeməkdən əvvəl əhvalının o qədər də yaxşı olmasına baxmayaraq, zərəli qidanı qəbul etdikdən sonra əhvalının daha da pisləşdiyi qeydə alınıb. Maraqlısı budur ki, yaxşı əhvalı olan iştirakçılar özlərində bu əks dəyişikliyi hiss etməyiblər.

Keçən il də  bu məsələ ilə bağlı daha bir təcrübə keçirilmişdi. O təcrübənin nəticəsində məlum olmuşdu ki, zərərli yeməklərlə qidalanan insanlarda depressiyanın əlamətləri 51% daha çox olur və onlar nə qədər çox zərəli qida yeyirlərsə, onların əhvalları bir o qədər çox pisləşir.


Davamı →