Рейтинг
+74.49

Sən demə

63 üzv, 63 topik

Aldadılmışıq...

Onlar bizə bu nağılları belə danışmamışdılar. İllərlə böyüdüyümüz, uşaqlığımızı keçirdiyimiz qəhrəmanların əsl hekayələrini eşitsəydik onları yenə sevə bilərdik?
Bəziləri təcavüzə məruz qalıb, bəziləri faciəvi formada ölübmüş. Gəlin daha dəqiq birlikdə oxuyaq.

Qirmizipapaq
1. Qırmızı papaq
 Qırmızı papağın hamımız bildiyimiz versiyasında balaca qızcığaz meşə qoruyucuları tərəfindən xilas edilir və qurd öldürülür. Lakin Charles Perraultun yazdığı orijinal fransız dilində olan versiyasında bu qızcığaz əslində yetişkin bir qadındır. O, səhv edərək qurdun sözlərinə inanır, axırda qurd onu yeyir və hekayə burada bitir. Nağılın verməyə çalışdığı mesaj özgələrlə danışmağın pis olduğudur. 


Ardı →

"Düz" bildiyimiz səhvlər | Gözlər haqqında

Bəzən düz bildiyimiz məlumatları yoxlamadan əminliyinə illərlə inanırıq. Gözlər haqqında düz bildiyimiz 15 səhv bunlardır:


Səhvdir:Eynək və ya linzadan istifadə etmək görmə qabiliyyətinin pisləşməsinin qarşısını alır.
Düzdür:Eynək və ya linzadan istifadənin görmə qabiliyyətinin pisləşməsinə heç bir təsiri yoxdur. Onlar sadəcə daha yaxşı görmək üçündür.


Səhvdir:Bir insan uzağı və yaxını dəqiq görürsə, deməli gözü sağlamdır.
Düzdür:Xüsusilə gənc yaşlarda uzağı və yaxını yaxşı görən insanlarda belə hipermetropiya və astiqmatizm xəstəlikləri olur.


Səhvdir:Çox ağlamaq göz yaşın qurudur.


Düzdür:Ağlamaq psixoloji haldır və ağlamağın göz yaşına təsiri yoxdur.


Ardı →

Bunlar doğru imiş

"Şaiyəqıranlar"-ın təcrübədən keçirdiyi 6 şaiyə həqiqət imiş:

1. Hirsli sürücü daha çox yanacaq sərf edər.

Bu, uşaq vaxtı valideynlərimizin və müəllimlərimizin bizə təlqin etdiyi boş söhbətlərə çox oxşayır. Müəyyən vaxta qədər ağlımıza batsa da, amma sonralar, yəni, yaşımız artanda anlayırıq ki, bu bizi yalnız səfeh və zərərli vərdişlərdən qorumaq üçün uydurulmuş tam bir cəfəngiyyatdı.Amma yanacaq məsələsi onlardan deyil. Şaiyəqıranlar sakit sürücü və cürbəcür qıcıqlandırıcı, narahatçılıqlarla özündən çıxarılmış sürücünün yanacaq sərfiyyatını (digər şərtlər sabit olmaqla) müqayisə etmişlər. Şaiyənin 100% doğru olduğu təsdiq olundu.

Ardı →

Qaşlarımız xarakterimizdən xəbər verir

xarakterin xəbərcisi - qaşlar
Artıq bir neçə mövsümdür ki, qalın, enli və tünd rəngli qaşlar dəbdədir. 

Lakin hər qadın bu dəbə əməl etmir və bir çoxları qaşlarına özlərinə uyğun bir forma verməyi üstün tuturlar. Səndemə, qaşların forması ilə xanımların xasiyyəti arasında bir əlaqə mövcuddur. 

Amerikan vizajistləri qadının hansı qaş formasına üstünlük verməsi ilə onun xasiyyəti arasında bir qanunauyğunluq tapıblar. Sonra bunu psixoloqlar da təsdiqləyiblər. Məlum olub ki, sıx, düz və tünd rəngli qaşlara çox vaxt ciddi, azad və məqsədyönlü qadınlarda rast gəlmək olar. Digər tendensiyaya əsasən, sıx qaşlar qadının qanında kişi hormonu olan testosteronun artıq miqdarının əlamətidir və belə qəbul olunub ki, bu xanımlar cinslərin bərabərliyi tərəfdarı olurlar. 

Çox nazik qaşlara üstünlük verən qadınlar isə özlərini tənha hiss edənlərdir. Qadının qaşı nə qədər nazikdirsə, bir o qədər də özünü arzu olunmayan sayır.
Davamı →

Yalançı ixtiraçılar

İtaliyalı Qalileo Qaliley – tarixə astronom, fizikaçı və riyaziyyatçı alim kimi düşüb. Bütün dərsliklərdə də ilk teleskopu Qalileyin icad etdiyi qeyd olunur. Ancaq əslində ilk teleskopu 1608-ci ildə hollandiyalı alim Xans Lipperşey düzəldib. Ancaq o, bu ixtirasına patent ala bilməyib. Qaliley Lipperşeyin “hollandiya borusu” adlanan teleskopu əsasında 1609-cu ildə öz teleskopunu düzəldib. Qalileyin teleskopu Lipperşeyin teleskopundan daha böyük ölçüyə malik idi. Qeyd edək ki, Qaliley də öz teleskopuna görə patent ala bilməyib. Ancaq nədənsə tarixçilər ilk teleskop ixtiraçısı kimi Qalileyi göstəriblər.
Ardı →

Maraqlı suallar və cavabları


1. Dəniz havası almaq xeyirlidir? Şəhərdən uzaq dəniz sahilində yaşamaq sağlam ola bilər. «Dəniz havası» yəni dənizin səbəb olduğu gözəl qoxu, sahildə yaşayan bir bakteriya sayəsində ortaya çıxar. Amma mütəxəssislər bakteriyanın, limanlardakı egzoz qazının havanı daha da çirklətməsinə səbəb olduğunu ortaya qoydu.


2. Hər kəs evində qalsa qrip epidemiyası bitərmi? Bəli. Qlobal bir karantin qrip epidemiyasının sonu ola bilər, ancaq tək bir adamın belə çölə çıxması virusun yenidən yayılmasına səbəb olar.
Ardı →

Məhşurlara qoyulan qadağalar

Bəzi sənətçilərin milyonlarla heyranı olsa da, onların müəyyən ölkələrə girişi qadağandır. Onlara qapıları bağlayan səbəblər isə olduqca maraqlıdır.

Amerikalı aktrisa və fotomodel Peris Hiltonun Yaponiyaya girişi yasaqlanıb. Səbəb isə narkotikdən istifadə etməsidir.


Ardı →

Tarixin yeddi məşhur yalanı

1. Kral İohan azadlıq xartiyasını (sənədini) imzalayıb
Kralın səlahiyyətlərini məhdudlaşdıran məşhur azadlıq xartiyası İngiltərədə demokratiya yolunun başlanğıcı demək idi. O dövrün bir çox rəsm əsərlərində Kral İohanın xartiyanı həvəssiz bir şəkildə imzaladığı təsvir olunub. Əslində isə Kral İohan yazıb-oxuya bilmirdi. Bu səbəbdən də onun hər hansı bir sənədi imzalamasını iddia etmək gülüncdür. Həm də arxivdə saxlanılan xartiyaların 4 nümunəsinin dördündə də yalnız möhür var, heç bir imza yoxdur.

2. Volter Reyl Avropaya kartof və tütünü gətirib
İddia olunduğu kimi, kartof və tütünü Avropaya ilk gətirən Volter Reyl olmayıb. O, 1586-cı ildə İngiltərəyə ilk dəfə kartof gətirsə də, 1585-ci ildə İspaniyada kəndlilər əkdikləri ilk kartofu yığmağa başlamışdılar. Tütün isə 1560-cı ildə fransız Jan Nikot tərəfindən Avropaya gətirilib. Məhz bu səbəbdən nikotin sözü onun familiyasından götürülüb.
Ardı →

Dünyanın 10 ən mühüm icadı

İnsanlar arasında məşhur Amerikan askmen saytı oxuyucuları arasında anket etdi. Beləliklə,  dünyanın dəyişməsinə səbəb olan elmi inkişaf:
1. Kompüter: 1950l-ci ildə IBM tərəfindən şirkətlər üçün çıxarılan kompüterlər o zamanın puluyla 100 min dollara düşürdü. 1977də Apple 2 adlı ilk PC modelini inkişaf etdirən Steve Job, qeyri-mümkün kimi görünən 'hər evə bir kompüter' fikirinin də reallaşmasına səbəb oldu.

2. Doğum idarə həbi: 1951-ci ildə Carl Djerassi adında bir kimyagərin tapdığı həb, sağlam insanların istifadə etdiyi ilk 'dərman' olaraq tarixə keçdi.
Ardı →