Münasibətlərinizə zərər verən davranışlar

  • Sevgi
Sevgilinizin dostları ilə yaxşı münasibət quraraq onun dünyası ilə daha yaxından tanış ola bilərsiniz. Lakin bu əlaqədə ehtiyatlı davranmaq lazımdır. 

Diqqətsizlik
Bəzən özünüzə baxmamağınız onun sizə qarşı olan diqqətini azalda bilər. Məsələn, geniş köynəklər, idman papaqları və köhnə geyimlər kişilərin sizə olan diqqət və qayğısını azaldır. 

Bir çoxları hesab edir ki, kişilərin makiyajsız və sadə geyinən qadınlardan xoşu gəlir.  Lakin bu nəzəriyyə doğru deyil. Kişilər normal makiyaj edən və gözəl geyinən qadınları daha çox bəyənir. Kişilərin saf və duyğusal qadınlarından xoşu gəlmədiyi məlumdur. Bu qadınların xarici görünüşünə də aiddir. 

Dürüst olun
Sevgilinizə yalan söyləmək düzgün deyil və çalışın mümkün qədər yalan danışmayın. 
Sizin sevgili olmağınız o demək deyil ki, onun hər sözünə əməl etməlisiniz. Fikirlərinizi və etirazlarınızı bildirməkdən çəkinməyin. Unutmayın ki, sizin sevgilinizdən başqa da şəsxi həyatınız mövcuddur.
 

1 şərh

qabmelay
diqqətsizliklə bağlı yazdıqlarınızla tam razıyam.yəni əvvələr mən də belə düşünmürdüm,amma indi deyirəmki bu 100 də 100 belədir.kişilər baxımsız qadıları ən sevdikləri qadın olsa belə uzaq gəzirlər.