Sevgi faktları

  • Sevgi
Səhərlər həyat yoldaşını öpən kişilərin ömrü, öpməyənlərdən 5 il daha uzun olur.

Ən köhnə sevgi mahnısı 4 000 il bundan əvvəl yazılıb. Bu mahnı Dəclə və Fərat çayları arasındakı bölgədən tapılıb.

Qadınların ilk gün cinsəl yaxınlığı qəbul etməməsinin ən böyük səbəbi, azı 78 faizinin səbəbi istənməyən tüklər olurmuş…

Feminist qadınlar həmcinslərinə görə, daha romantik olurlar.

İnsanların 70 faizi yeni tanış olduqlarından daha çox uzun müddət tanıdıqları insanlara vurulduğunu söyləyir.

Necə aşiq olduğunu izah edən insanlar özlərinə nəzarət edə bilmirlər.
Aşiq olmaq bədən və zehin üzərində sakitləşdirici təsirə malik olur ki, bu da bir il ərzində sinir sistemini inkişaf etdirir. Dolayısı ilə eşq insanın hafizəsinə də güclü təsir göstərir.

Eşq eyni zamanda dərin qorxunun yaratdığı stressə də səbəb ola bilir. Eyni psixoloji təsirlər də özünü göstərir: ovuclar tərləyir və ürək döyüntüləri artır.

Araşdrımalara görə sevdiyi insanın fotosunu görəndə beyin aktivləşir və ehtiras yaradır.

Koreyada sevgi cihazı icad olunub. Bu cihaz qarşı tərəfin yalan danışıb-danışmadığını müəyyənləşdirir. Nə dərəcə sevdiyini analiz edir.

Qadınların 11 faizi yeni tanış olduqları kişi haqqında intertdə araşdırma aparır. Kişilərin isə ancaq 5 faizi araşdırma aparır.

Cütlük nə qədər yaxın olsalar, bir o qədər bir-birinə bənzəyir.

İnsanların 65 faizi öpüşən zaman başlarını daha çox sağ tərəfə əyməyə meyllidilər.

Qadınların 43 faizi bağlanmadıqları kişilərə evliliyə hələ hazır olmaqdıqlarını söyləyir.

Yeni sevgi macəraları xoşbəxtlik hormonlarını qaldırır.

Filadelfiyanın hava limanı aşiq oluna biləcək bir nömrəli hava limanı seçilib.

Başqa bir cəbr teoreminə görə, uzun müddət birlikdə olacağımız insanı seçməzdən əvvəl, başqa biri ilə görüşməliyik. Belə ki, bu həqiqi sevgini tapmağa kömək edir.

Seks istəyən kişilərin saqqalı daha tez uzanır.

Şeksperin “Romeo və Culyetta” əsərində adı keçən İtaliyanın Verona şəhərinə hər il sevgililər günündə minlərlə məktub göndərilir.

Tərk edilən zaman qarşı tərəfi daha çox sevməyə başlayırıq. Araşdırmalara görə birlikdə olan zaman yanan beyin hüceyrələri aktiv olmağa başlayır.

Ofis sevgilərinin bir səbəbi var: sevgi yaxınlıq tələb edir. İş yerində daha səmimi və rahat münasibət yarandığı üçün vurulmaq qaçılmaz hal alır. Nəticədə isə sevgi romanı və işdə məhəbbət yaranır…

Sonuncu sürpriz olmasa da, yenə də yazdıq: Romantik münasibət hər iki tərəfi daha xoşbəxt edir. Bağlılıq nə qədər güclü olarsa, xoşbəxtlik o qədər çox davam edər.

0 şərh