Münasibətdə mesajlaşmanın əhəmiyyəti

  • Sevgi

Münasibətdə olduğunuz biriylə üz-üzəykən özünüzü mimika və bədən dili ilə ifadə etmək imkanınız var. Bəs mesajlaşmada necə, bu baxımdan bacarıqlısınız?

“Qısa” mesaj yazın
Adından göründüyü kimi “qısa” mesajın məzmunu qısa olmalıdır. Sevdiyiniz insanla mesajlaşarkən qısa mesaj yazın. Hər şeyi ətraflı yazmanıza ehtiyac yoxdur. Nəyi, harda, nə vaxt, bunlar onu maraqlandırsa, onsuz da özü soruşacaq.

Dialoqları açıq saxlayın
Münasibətinizdə daha çox danışmaq, həmsöhbət olmaq istəyirsinizsə, mesaj yazarkən söhbəti uzadacaq sözlər işlədin. Məsələn, “mən evdəyəm, bəs sən?”, “sənin də sabahın xeyir, bu gün tez oyanmısan, deyəsən” .

Monotonluğu qırın
Mesajlaşmanızı “sabahın xeyir, axşamın xeyir”  formasına gətirib çıxarmayın. Gözləmədiyi zamanlarda mesajlar yazın. Onun qarşısında boş biri görünmək istəmirsinizsə, gülüş və ya digər simvolları qədərində istifadə edin. Onlarsız da özünüzü ifadə edə bilərsiniz.

Ortaq cəhətlərinizdən yaralanın
Gün ərzində qarşılaşa biləcəyiniz yerlərdə “mən filan yerdəyəm, sən də buralardasan?” deyə bir mesaj atın.   Ortaq cəhətlərinizin olması onun xoşuna gedəcək.

İcazə verin, sizin üçün darıxsın
Elə hey mesaj yazıb, onu sıxmayın. Sizin üçün darıxmağına fürsət yaradın.

Dərhal cavab yazmayın
Hər yazılan mesaja anında cavab yazmaq məcburiyyətində deyilsiniz. Söhbət öncəliyini telefona deyil, yanınızdakı dostunuza verin. 

1 şərh

azadmamedov90
Bəs məsafələr çox uzaqdırsa?