Adınızın baş hərfinə uyğun sevgi

  • Sevgi
A - Sevgidə o qədər də romantik deyilsiniz! Hərəkətcil deyilsiniz. Flirt edəcək qədər səbirli deyilsiniz. Qürür hissləriniz daha çoxdur.

B - Hissiyatlı və romantik... əsl sizə görədir. Şam işığında yemək, ay işığında gəzmək və s. əsl sizə görədir. Sevgiliniz sizə hədiyyə almalıdır mütləq, çünki belə şeylərdən lap çox xoşunuz gəlir. Iradəniz güclüdür, amma sevginizi ifadə etmək qabiliyyəti qənaətbəxş deyil.

C - Son dərəcə sosialsınız. Sevgilinizin həmişə yanınızda olmasını istəyirsiniz. Hər adamla yola gedən deyilsiniz. Uzunmüddətl i əlaqələri xoşlayırsınız. Sədaqət sizin üçün hər şeydən üstün durur.

Ç - Hər şeydən tez küsəyənsiniz. Ancaq çox həyat sevərsiniz. Sevgilinizin sizin bu həyatda ən gözəl neməti olmağınızı istəyirsiniz. Daima publikanı cəlb ıdirsiniz - sevgilinizi də

D - Əgər bir nəfəri çox bəyənsəniz onu mutləq əldə ədərsiniz. Mümkünü olmasa da hər şeyi gözə alıb geriyə çəkilməzsiniz. Koməkcil və qısqancsınız.

Ə - Sevgini sevirsiniz və bəyənilməkdən də çox xoşunuz gəlir. İş, şöhrət, pul sizi çox tez əhatəsinə alır. Ancaq heç vaxt sevgisiz yaşaya bilmirsiniz. Həmişə qayğıya, diqqətə ehtiyacınız olur.

F - İdeal sevgili, ideal romantika sizin işinizdir. Sevginizi ilahiləşdirirsiniz. Hələ bundan zövq də alırsınız.Qiraqdan baxanda yəkəxana görünürsünüz amma əslində çox gözəl qəlbiniz var, bir o qədər də sadəsiniz.

sevgi əlifbası (love letters alphabet)G - Bir az özündən fərqliliyi sevirsiniz. Dərəcə, zəka və ağıl imkanı sizdən üstün olanlarla sevgi əlaqəsi qurmağa can atırsınız. Qarşı tərəfə biraz daha diqqətli olun. Sizə can yandırır amma siz heç fikir vermirsiniz. Bu çox mənfi haldır.

H - Daima axtarışdasınız. Iş orasındadır ki nə axtardığınızı da dəqiq bilmirsiniz. Sevdiyiniz üçün hər seyi edərsiniz. Ancaq bunu özünüzü sığortalamaq üçün də edirsiniz - etiraf edin.

X - Tez gözə çarpan, diqqətcilsiniz. Çoxu tərəfindən sevilirsiniz. Bu xüsusiyyət sevdiyinizi tez ələ alma imkanı yaradır. Gözəl xüsusiyyətdir .

İ - Sevilmək üçün yaradılmısınız. Ancaq hər şeyi qarsı tərəfdən gözləyirsiniz. Çox kövrəksiniz. Sizdə əsas guvənmək zəif cəhətdir.

J - Sizdə qarşı cinslə əlaqə qısa sözlə desək, dirəşməkdir : siz Ideal sevgi axtarırsınız. İşiniz çətindir bir az.

K - Ciddiliyiniz insanlarda çəkinmə xüsusiyyəti yaradır. Aldatmaqdan və aldadılmaqdan nifrət edirsiniz.

L - Sevilməkdən çox sevməyə üstünlük verirsiniz. Birinə bağlanmaq və sevmək sizin üçün çox dəyərlidir. Sevgidə qalibiyyətiniz qaçılmazdir.

M - Cox duyğusalsınız. Bir nəfəri sevəndə özünüzü tam olaraq ona hədiyyə edirsiniz. Sevdiyinizin ətrafında usaq kimi dolanırsınız. Ancaq onun bundan bezəcəyini heç düşünmürsünüz.

N - 2 sifətiniz var: Fağır və çəkingən. Bu kənar baxişdan belədir. Hər şeyin mükəmməlini axtarırsınız. Odur ki, sevgidə qazanmaq bir az çətindir sizin üçün.

O - Utancaqsınız. Pul sizin uçun çıxış yoludur. Bir az daha rahat yollar axtarın.

P - Sevgidə sevib -sevilmək sizin üçün çox zordur. Çox ağıllı birini axtarırsınız digər xüsusiyyətlər barədə heç fikirləşmirsiniz də...

R - Sevmək üçün ən yaxsı insan elə özünüzün kopyasıdır.Çünki sizin üçün elə əsl sizin kimi insan lazımdır: Intellektual və ağıllı. Ağıl sizin üçün hər şeydən vacibdir.

S - Çənə kimi dır-dır-dır)). Əks cinsin sizə qulaq asmaqdan xoşu gəlmirsə - batdınız. Çünki danışmaq sizin üçün bir ehtiyaca çevrilib. Qarmaşıqlıqlardan nifrət edirsiniz. Sevgili tapa bilməsəniz maraqli bir kitabla məsələni həll edə bilərsiniz.

Ş - Həyatsevərsiniz. Sevgi ilə o qədər də maraqlanmırsınız. Ancaq sevəndə dərindən sevirsiniz. Yəni sevdiyinizə sadiqsiniz. Mənfi cəhətiniz- çox vaxt qaraqabaq olursunuz.

T - Sevgidə romantika çoxdur sizdə, bunun üçün də tez küsəyənsiniz. Kicik bir tərslik diz üstə çökməyinizə imkan yaradır. Tez inanansiniz.

Ü - Nəşəlisiniz. Sevgidə bağımlısınız. Hər kəsin sizin eşqiniz barədə bilməsini istəyirsiniz. Şöhətpərəstlik sizin əsl xüsusiyyətinizdir.

U - Əsl bir paradokssunuz. Həmişə dəyər veriləcək birini axtarırsınız, tez bezirsiniz. Bu da mənfi haldır.

V - Azadlıq sevənsiniz. Gizli insanlar sizi tez cəlb edir. Bunun üçün bütün sevgi əlaqələriniz təhlükədədir.

Y - Həmişə özünüzü sübüt etmək məcburiyyətində qalırsınız. ən cox da sevgilinizə qarşı. Son dərəcədə aşiq və görünüşlü birisiniz.

Z - Sevginin acı bir həyat olduğunu artıq bilirsiniz. Səmimi, həssas, duyğusal və xəyalpərəstsiniz. Başı bəlalı insanlara sizdən yaxşısı tapılmaz. Elə həmişə də sevgilinizin xilaskarısınız. Qarşi tərəfə çox can atırsınız.
Həmçinin bax:
Sevgi mesajlari

Mənbə-Solo.az
 

14 şərh

Xrizoberil
Başa düşmədim bəs «E» hərfi hanı??????(((
hmm, yəqin «E» hərfi adı ilə başlayan adlarda sevgi anlayışı yoxdur))))
SABINA ZZ

duzgun yazmasiniz s herfi haqda


 

Ferbara
:) Ma-raq-lı-dı…
LaLə
Elədir. Maraqlı idi )
Tunzale93
ikinci cumle du gelmedi mene ters olan sheydi.amma maraqlidi
Responsible
Məndə axırıncı cümlə nisbətən uyğun gəlir amma belə şeylərə inanmıram.
asel
heç düz gəlmədi :((((((((((
Ramil
Bu hardan çıxdı, amma eqoistlik olmasın uyğun gəlir.
seyidova
''E''herfi yoxdu axı 
BaRLeLiTa
Necə varamsa elədə yazılıb haa :))
pascal
Mən gərək dostlarıma soruşam. Düzdür ya yox? ;) :)
BaRLeLiTa
vay aman bu nə sözlərdi :((..Bunu yazan yəqin bu hərflə yola getmiyib,heç bir aidiyyatı yoxdu sənə :)
BaRLeLiTa
Bəzən fikirlərim çaşdırır məni,səhv hərfə baxmışam.Pascal sorry :(( ..İnsanı bu qədərdəmi tərif etmək olar? :)