Рейтинг
+138.94

Sevgi

97 üzv, 244 topik

Sevdiyin kişinin münasibətinin ciddiliyini anlamağın 7 şərti

  • Sevgi
Hər bir xanım həyatının qəhrəmanı, qəlbinin padşahı ilə qarşılaşacağı o sehrli günü gözləyir. Əvvəl onlar tanış olur, sonra ümumi maraqlar toqquşur və sevgi günəşi doğur. Həqiqi məhəbbət əsirinə çevrilən xanımlar sevdikləri kişi ilə ailə həyatı qurmaq arzusu ilə yaşamaları təəccüblü deyil. Lakin bunun qarşılıqlı olması əsas şərtlərdəndir.

Ünsiyyətdə olduğumuz kişi ilə bir müddət keçdikdən sonra onun sizə olan münasibətinin ciddiliyini, sizinlə ailə qurmaq niyyətinin olduğunu anlamağa çalışırsınız? Mədəniyyətlər və adətlər fərqli olduğundan, müxtəlif xalqların və cəmiyyətlərin kişi-qadın mövzusunda fərqli anlayışları formalaşa bilər. Redaksiyamız yerli xanımlar arasında keçirdiyi kiçik sorğudan sonra gəldiyi “subyektiv” nəticəni sizinlə də bölüşür.
Davamı →

Karl Marksın xanımına məktubu

  • Sevgi
Ürəkdən sevdiyim;
Yenə sənə yazıram, çünki tənhayam və beynimdə daxilən sənlə danışdığım zaman sənin bunu bilə bilməməyinə yaxud da, mənə qarşılıq verə bilməməyinə dözə bilmirəm. Qısamüddətli ayrılıqlar yaxşıdır, çünki hər zaman birlikdə olduğumuz zaman hər şey ayırd edilə bilməyəcək qədər oxşarlaşmağa başlayır. Yanbayan dayandıqda qüllələr belə balacalaşsa ...da, adi və kiçik şeylər yaxından baxıldıqda nəhəngləşir. Xırda narahatlıqlar onlara səbəb olan şeylər aradan qaldırılan zaman yox ola bilərlər. Yanaşı olduqlarına görə adiləşən ehtiraslar da məsafənin sehrindən böyüyüb təbii vəziyyətlərinə dönərlər. Sevgim də belədir...

Zamanın sevgimi günəş və yağışın bitkiləri böyütdüyü kimi böyütdüyünü anlamağım üçün sənin bircə an, röyada belə olsa məndən ayrılmağın yetərlidir. Səndən ayrılan kimi sənə olan sevgim bütün gerçəkliyi ilə özünü büruzə verir: o, ruhumun bütün enerjisi ilə ürəyimin bütün xarakterini birləşdirən bir nəhəngdir.
Davamı →

Məşhur məşuqlar

  • Sevgi
Məşhur məşuqlar – bu ifadə daha çox kişilərə aid edilir. Çünki qadınlar intim münasibətə daha həssas yanaşırlar. Məşhur məşuqlar sevgi yaşayan kişilər deyil. Çünki “məşuq” sözü kişi və qadın arasındakı intim münasibətləri tam ifadə etmir. Məsələyə ciddi yanaşsaq, kimi məşuq adlandırmaq olar? Onlar üçün daimi sevgi münasibətləri bir həyat tərzidir axı… Fəqət bunun adını sevgi qoymaq olarmı?

XX əsrin məşuqları kim olub? – Əlbəttə ki, Cakomo Kazanova, VIII Henrix, kardinal Rişelye və XIV Lüdovik, Viktor Hüqo, Aleksandr Düma, Modilyani, Dali, Çarli Çaplin və Marçello Mastroyanni bu siyahıda mütləq yer almalıdırlar…
Davamı →

Şiringül Musаyеvа/Ayrılıq çox acıdır.

  • Sevgi
MƏ­HƏB­BƏT GÖZLƏNILMƏDƏN GƏLIR
 
Hər şеy qə­fil və bir­dən оldu: hələ üzünü gör­mə­di­yim аdа­mın səsi nеcə də tа­nış və dоğ­mаy­dı. Bu səsi hаr­dаsа еşit­miş­dim­mi? Bil­mi­rəm… Bəlkə, хə­yа­lım­dа yа­şаt­dı­ğım аğ аtlı оğ­lаn bеlə dа­nı­şır­mış…
Içim­də qə­ribə bir tit­rə­yiş, köv­rək­lik əmələ gəlib, о sə­sin sа­hi­bini gör­mə­li­yəm…
Qа­pını аçıb içəri dа­хil оlu­rаm. Orxan  müəllim   аyаğа du­rub qаr­şımа gəlir. О sə­sin sа­hi­bi­dir, — о səs kimi gö­zəl və əzə­mət­li­dir. Qаrа, nü­fu­zе­dici göz­ləri ilə məni sü­zür və  soruşur
-Zəng  edən  qız — Şəhla  sənsənmi?
Davamı →

Əfsanəvi sevgilər

  • Sevgi
Sevgi: dəli, fırtınalı bir duyğu, sevəni hər şeyə təhrik edən, bitdiyində isə öldürən bir hissdir. İnsanlıq tarixi sevgi ucbatından xəstə, dəli olan, özünü öldürən, yataqlara düşən adlarla doludur. 
Romeo və Culyetta. Uilyam Şekspirin qəhrəmanları Romeo və Culyetta dünyanın ən məşhur aşiqləridir. Düşmən ailənin övladları olan gənclər ilk görüşdə bir-birilərini sevib hər şeyi gözə alaraq evləniblər. Vaxtsız ölümləri iki düşmən ailəni bir araya gətirən yeganə hadisə olub.
Kleopatra və Mark Antoni. Bu gənclərin sevgisi bir zamanların ən təsirli sevgisi olub. İki tarixi şəxsiyyətin sevgisi sonradan Şekspir tərəfindən dram şəklində qələmə alınaraq bir çox yerdə səhnələşdirilmişdi. İlk görüşdə bir-birinə aşiq olan bu iki gəncin sevgisi ölkələri Misiri güclü hala gətirir.
Davamı →

Tanışlıq zamanı kişilərin etdiyi səhvlər

  • Sevgi

Sevgi oyunlarında hər kəs bir nöqtədə rədd edilir. Təbii ki, nədən rədd edildiyinizi və  nəyi yanlış etdiyinizi bilmirsizsə, şansızını necə dəyişdirə bilərsiz?

Yaxşı ki, rədd edilən tək siz deyilsiz.

Kişilər qadınları ovlamağa çalışdıqları ilk gündən bəri rədd edilmək qorxusu ilə qarşı-qarşıya qalırlar. Çox kişi geyindiyi geyim və pulun qadınların diqqətini çəkdiyini düşünər,  ancaq əsas yol bundan daha sadədir. Problem siz deyil, özünüzü tanıtma tərzinizdir. Ailem.az kişilərin özünü tanıdarkən etdiyi səhvləri təqdim edir.

Bədən dilini anlamaq. Özgüvənin qadınları cəlb etdiyi doğrudur. Ancaq nə qədər rahat olmanız özünüzü tərifləməkdən daha üstündür. Axtardığınız açar bədən dilidir.


Ardı →

Sevgi münasibətini korlayan səhvlər

  • Sevgi

Bəzi söz və davranışlar siz fərqində olmadan münasibətinizin “qatili” ola bilər. Bu səhvləri etməsəniz, münasibətinizi məhv olmaqdan xilas edə bilərsiz.


Tənqid bombası
. “Onsuz da bir gün belə olsun məni dinləmədin, elə hey çığırırsan. Bacarıqsızsan. Məni üzməkdən zövq alırsan?” kimi tənqidlər qəlb qırmaqdan başqa işə yaramır. Bunun yernə “Məni çox üzdün, qəlbimi qırdın” kimi ifadələr duyğusal mesaj verərək münasibətinizə müsbət yansıyacaq.


Ardı →

Münasibəti korlayan vərdişlər

  • Sevgi


Bəzən fərqinə belə varmadığımız pis vərdişlər münasibətimizi pis hala gətirər. Halbuki, açıq və normal davranmaq hər şeyin həllidir.

Qadın, ya kişi bəzən onu narahat edən bir məsələ olduğunda bunu qarşı tərəflə danışmaqdan çəkinir. “Daha da pis olacaq, ya xətrinə dəyəcək”, — deyə danışmaqdan qorxar, bütün günü üzünü turşudub oturar və beləliklə, bütün gecəni korlamış olar.

Bəzən isə narahat edən şeylər deyil, narahat etməli olan şeylər ucbatından qadın, ya kişi əsəbi davranar. Qarşı tərəfin laqeyd yanaşmasına dözə bilməz.


Ardı →

Sevgidə qazanan dostluqda itirir

  • Sevgi


Aparılan araşdırmalara görə, sevmək insanın ətrafından iki yaxın dostu uzaqlaşdırır. Sevmək dostluqda itirməyə bərabərdir.

Həyatında sevginin olmasının dostlara ayıracaq vaxtın azalmasına yol açdığı məlum idi, ancaq indi araşdırmalarla bu, bir daha təsdiqləndi. Sevgidə qazanan iki dostunu itirir.

Oksford araşdırmaçıları sevməyin insanın yaxın ətrafına necə təsir etdiyini araşdırıblar. Araşdırmaya görə, sevgi insanın yaxın ətrafından iki nəfərin azalmasına səbəb olur.

Hər insanın yaxın dost ətrafı ən çox  5 nəfərdən ibarət olur və sevdikdən sonra bunların sayı iki nəfər azalır.

Araşdırma yeni sevgiliyə yer açmaq üçün yaxın ətrafın kiçildiyini, bir dost və bir ailə üzvünün, ümumilikdə iki nəfərin arxa plana keçdiyini müəyyənləşdirib. 


Davamı →

Qızlara nə qədər pul xərcləməli

  • Sevgi

Son zamanlar oğlanlarımız nədənsə qızlarla tanış olmaqdan görüşməkdən,eləcə də evlənməkdən yaman çəkinirlər...«Necə tanış olum,axı...Cibimdə 5 manatım yox»...
Deyəsən,qızdan söz düşəndə oğlanların gözündə qadın silueti yox,pul kisəsi canlanır.

Bu işdə günahkar kimdir?Qızlar,yoxsa oğlanlar?

Qızlardan soruşsan,deyəcəklər: «Bizim üçün əsas pul deyil.Əsas məhəbbətdir,hörmətdir.Pul olmasa da olar.»
Oğlandan soruşsan: «Hansı qız adama pul xərclətmir ki? Məhəbbət yalan şeydi,əgər pulun olmasa.»


Ardı →