Рейтинг
+138.94

Sevgi

97 üzv, 244 topik

Acizdən acizə sevgi məktubu

  • Sevgi
Mənim sənə yazığım gəlir.Necə də zavallı,necə də acizsən.Sən məni deyil,qəlbimi qazandın.Sevdirdin özünü.Afərin sənə.Səni elə sevdim ki,sənə elə aşiq oldum ki,bu sevgi məni məndən aldı.Çox bacarıqlısan.Sevməkdə,sevdirməkdə…      Bəs bu «bacarığını» niyə axıradək nümayiş etdirə bilmədin?Niyə?Nişanlısan!!Səni başqasına nişanladılar.Sən...sənsə....sevgimiz uğrunda mübarizə apara bilmədin.Acizcəsinə valıdeyinlərinə tabe oldun.Yəni,sevginin gücü bura qədərmiş?....Nişanlandığından xəbər tutanda nələr çəkdiyimi düşündünmü?Nə acılar çəkdim,yuxusuzluq,göz yaşlarım......Hətta intihara əl atdım
Ardı →

Könlünə sevgi hakim olsun!

  • Sevgi
Kim istəməz evə gəlişi toy-bayram olmasın, sözü eşidilməsin, ağrıyanda başına pərvanə kimi dolanmasınlar, sevgi, qayğı ilə əhatə etməsinlər?
Əlbəttə ki, hər kəs istəyər. Əslində bu istəklər ailə səadəti, sevgi atmosferidir.
Amma bu səadəti qazanmaq üçün öz ətrafına lazım olan səmimiyyəti, fədakarlığı göstərməyi də bacarmalısan. Bir sözlə, sevgi uman, fədakarlıq gözləyən hər kəs gərək öz ətrafını bunlara layiq olduğuna inandırsın.

Sən başqalarından umduğun kimi, başqaları da səndən umurlar. Eyni münasibət ailədaxili münasibətlərə də aiddir.
Ardı →

Sevir yoxsa sevmir?

  • Sevgi
  1. Bəli, elədir — 4 bal
  2. Bəlkə, elədir, əmin deyiləm — 3 bal
  3. Məncə elə deyil — 2 bal
  4. Xeyr elə deyil — 1 bal
Aşağıda gördüyünüz sualları yuxarıdakı variantlardan istifadə edərək cavablandırın. Daha sonra balınızı hesablayıb nəticəyə baxın. 
Ardı →

Sevgi fədakarlıq istər

  • Sevgi

Zaur və Zərifə adında 2 gənc var imiş. Qız çox gözəl, oğlan da çox yaraşıqlı imiş… Onlar bir-birini sevmiş və evlənməyə qərar vermişlər. Hər ikisinin də ailəsi bu yekdilliklə razı imiş. Bir neçə müddətdən sonra Zaur ailəsi ilə Zərifəni istəməyə getmişlər. Nişan üzükləri taxılmış və toy günü də dəqiqləşdirilmişdir. Günlərin birində Zaur Zərifəyə zəng edir və deyir..«Həyatım neynirsən? — Heç yemək bişirirəm, yemək yeyəcəm. Onda yeməyini qurtarandan sonra hazırlaş 2 bilet almışam seni kinoya aparacam. Baş üstə, eşqim… zəng edərəm» deyib, dəstəyi asıb, yemək hazırlamağa davam etmiş. Elə bu vaxt mətbəxdəki qaz balonu partlamış..və bu Zərifənin bütün bədənini dəlik-deşik etmişdir…


Ardı →

Sevgidən nifrətə bir addım

  • Sevgi
İnsan sevərkən hər zaman sevdiyinin yanında olmasını istər,ömür boyu o insanla yaşamaq istər.Həyat çox qısadır,onun üçün də bu həyatı yaşayanda gərək xoşbəxt və mənalı yaşayasan.Sevirsən,sevilirsən amma elə bir zaman olur ki,sevginin acısını çəkirsən.Bəzən düşünmədən addımlar atırsan,bəzənsə düşünərək atdığın addımlar səni uçuruma aparır.Düşünmədən nə isə edəndə onun əziyyətini çəkəndə,fikirləşmədən etdim, cəzamdı çəkirəm deyirsən.Bəs görəsən insan sevərkən düşünüb sevir? Əlbətdə ki,yox. Sevgi insan qəlbinə xəbər vermədən yol tapır,düşünmək üçün isə imkanın olmur.
Ardı →

Hüznlü eşq hekayəsi

  • Sevgi
Bir-birini çox sevən bir cütlük yol qəzası keçirir. Onlar yataq xəstəsi olur və eyni otaqda qalırlar. Oğlan otağın pəncərə tərəfində, qız isə divar tərəfdə yatır. Oğlan pəncərədən çölə baxır və olanları qıza danışmaqla, qız isə dinləməklə beləcə zamanları keçirmiş. Oğlan qıza çöldə olanları dayanmadan danışırmış və bu şəkildə qızın sıxılmadığını, darıxmadığını düşünürmüş. Qız isə xəstəliyinin təsiri ilə daha da pisləşmiş, heç nədən xoşbəxt olmayacaq bir vəziyyətə düşmüşdü. Ürəyində oğlanı qısqanır, «kaş ki, mən pəncərənin yanında olsaydım» deyə fikirləşir və oğlanın yerində olmaq istəyir.Bu ikilinin elə bir vəziyyəti də vardı ki, şok keçirdikləri zaman təcili müdaxilə edilməlidir. Əks tədqirdə xəstə oradaca ölər. Şok anında xəstəxanadakıları xəbərdar etmək üçün ikisinin də çarpayısının yanında xəbərdaredici düymə vardır. Əgər biri şoka girərsə, digəri düyməyə basaraq kömək çağırmalıdır.
Ardı →

Necə də acizsiniz!!!

  • Sevgi

Elə bil ölmüsən… Səni hətta görəndə belə mənə elə gəlir tamam başqasıdır. Həmin cizgilər də elə bil dəyişib. Elə bil birinci dəfədir görürəm səni. Tamam başqasıdır qarşımda duran.


Səni əvvəlkindən də çox istəyirəm. Həmişə əzizsən mənə, həmişə anıram səni.  Anıram səni, amma başqa səni.  Həmişə yanımda duran, xəfifcə gülümsəyən, hamıdan əvvəl məni başa düşən, məni duyan, mənə hər kəsdən əziz səni. Amma indi o təbəssümün ala- toran yaddaşımda əsir. Onu görürəm, amma hardasa uzaqda. Boylarııram ki, yaxşıca görüm. Amma təbəssüm yerindən tərpənmir. Nə yaxınlaşır, nə uzaqlaşır.


Ardı →

Sevgini qoru

  • Sevgi

Çoxlarımızın hələ də qəbul etmək istəmədiyi şeylər var. Sevgi bütün insanların heç olmasa ömründə bir dəfə qarşısına çıxan bir hadisədir. Hər bir insanı həyatda yaşadan sevgidir. Sevgisiz insan tənha və qanadsız quşa bənzəyir. Amma asan nəsə olmadığı kimi sevgini də qoruyub,saxlamaq çox çətindir. Hər kəs sevib-sevilə bilər amma hər bir insan öz sevgisinə qovuşa bilməz. Əgər həqiqətən sevirsənsə ,sevgin uğrunda mübarizə apararaq onu qorumağa çalışmalısan. Əks halda sevginlə vidalaşarsan,bu isə əsl  sevən üçün dözülməzdir.Belə bir deyim var: zaman yaraları sağaldır və hər şeyi unutdurur,həqiqətdə isə bu belə deyil.


Ardı →

Adınızın baş hərfinə uyğun sevgi

  • Sevgi
A — Sevgidə o qədər də romantik deyilsiniz! Hərəkətcil deyilsiniz. Flirt edəcək qədər səbirli deyilsiniz. Qürür hissləriniz daha çoxdur.

B — Hissiyatlı və romantik… əsl sizə görədir. Şam işığında yemək, ay işığında gəzmək və s. əsl sizə görədir. Sevgiliniz sizə hədiyyə almalıdır mütləq, çünki belə şeylərdən lap çox xoşunuz gəlir. Iradəniz güclüdür, amma sevginizi ifadə etmək qabiliyyəti qənaətbəxş deyil.

C — Son dərəcə sosialsınız. Sevgilinizin həmişə yanınızda olmasını istəyirsiniz. Hər adamla yola gedən deyilsiniz. Uzunmüddətl i əlaqələri xoşlayırsınız. Sədaqət sizin üçün hər şeydən üstün durur.
Ardı →

Son dialoq

  • Sevgi
Bir gün qızla oğlan motosikldə 160km/s sürətlə gedirdi. Bu sürət qızı çox qorxutmuşdu. Oğlandan motosikli yavaş sürməsini istəyirdi.
Qız: Yavaş sür, qorxuram...
Oğlan: Yox, belə daha maraqlıdı.
Qız: Mən çox qorxuram, yavaş sür dedim.
Oğlan: Yaxşı, onda mənə sevdiyini de!
Qız: Səni sevirəm… Çox sevirəm… Yavaş sür, indi!
Oğlan: İndi məni bərk-bərk qucaqla...
Qız oğlanı bərk-bərk qucaqladı...
Oğlan: Başımdakı dəmir papağı çıxart, öz başına keçirt, məni narahat edir. Mən də sürəti azaldıram, sevgilim.

Sabahısı gün TV kanalların birində xəbər yayımlandı ki, motosiklin əyləci(tormoz) xarab olduğundan oğlan idarəni itirib və qəzada oğlan vəfat edib. Qızın dəmir papağı olduğundan onu xilas etmək, həyata qaytarmaq mümkün olub. Oğlan qəzanın baş verəcəyini bilib, artıq bilirdi ki, motosikldə idarəni itirib… Ona görə də sevgilisindən 3 şeyi xahiş edib:
-Məni sevdiyini söylə...
-Məni bərk-bərk qucaqla...
-Dəmir papağı öz başına keçirt, məni narahat edir....
Davamı →