Рейтинг
+138.94

Sevgi

97 üzv, 244 topik

Necə də acizsiniz!!!

  • Sevgi

Elə bil ölmüsən… Səni hətta görəndə belə mənə elə gəlir tamam başqasıdır. Həmin cizgilər də elə bil dəyişib. Elə bil birinci dəfədir görürəm səni. Tamam başqasıdır qarşımda duran.


Səni əvvəlkindən də çox istəyirəm. Həmişə əzizsən mənə, həmişə anıram səni.  Anıram səni, amma başqa səni.  Həmişə yanımda duran, xəfifcə gülümsəyən, hamıdan əvvəl məni başa düşən, məni duyan, mənə hər kəsdən əziz səni. Amma indi o təbəssümün ala- toran yaddaşımda əsir. Onu görürəm, amma hardasa uzaqda. Boylarııram ki, yaxşıca görüm. Amma təbəssüm yerindən tərpənmir. Nə yaxınlaşır, nə uzaqlaşır.


Ardı →

Milyon ədəd qızılgül

  • Sevgi
Niko və anası kasıb bir daxmada yaşayırlarmış. Hər səhər Niko fırça, boya və kətan götürüb təbiətin qoynuna gedər, gözəl rəsmlər çəkərmiş. Onun getdiyi cığır knyazın evinin yanından keçərmiş. Knyazın ay parçası kimi bir qızı varmış. Eyvandakı qızılgüllərə qulluq edərmiş. Hər səhər onların baxışları toqquşardı. Aralarında dilsiz-ağızsız məhəbbət yaranmışdı… Bir gün Nikonun qoca anası şikayətləndi:
— Ay oğul, ürəyimə damıb ki, ölümüm yaxınlaşır. Bir halal süd əmmiş al, toyunuzda iştirak edim, sonra rahatca köç edə bilərəm…
Davamı →

45 saniyəyə aşiq olmaq

  • Sevgi
Doğrudanmı,ilk baxışdan aşıq olmaq mümkündür? Bu barədə çox yazılar vardır.İngilis psixoloqlarının rəyi bir qədər fərqlidir.
Onlar hesab edir ki, qadınlar birinci deyil,altıncı baxışdan vurulurlar.Bu mürəkkəb və ürəkləri sarsıdan hadisə belə baş verir:
Birinci baxış: (5 saniyə) — gözün rəngini müəyyən edir və onların ağıllı olub-olmadığını aydınlaşdırır.
İkinci baxış: (10 saniyə)- kişinin geyimini müəyyən edir.Barmağında nişan üzüyünün olub-olmamasına diqqət edir.
Üçüncü baxış:(5 saniyə)- saç düzümünə qiymət verir.
Dördüncü baxış: (5 saniyə)-əllərə baxılır.
Beşinci baxış: (5 saniyə)- ayaqqabılara baxılır.
Altıncı baxış: (15 saniyə)- duruş,yeriş,jestlər qiymətləndirilir.
Camisi 45 saniyə və 6 baxışla qadın kişini bəyənib-bəyənmədiyini müəyyən edir.
Davamı →

Adınızın baş hərfinə uyğun sevgi

  • Sevgi
A — Sevgidə o qədər də romantik deyilsiniz! Hərəkətcil deyilsiniz. Flirt edəcək qədər səbirli deyilsiniz. Qürür hissləriniz daha çoxdur.

B — Hissiyatlı və romantik… əsl sizə görədir. Şam işığında yemək, ay işığında gəzmək və s. əsl sizə görədir. Sevgiliniz sizə hədiyyə almalıdır mütləq, çünki belə şeylərdən lap çox xoşunuz gəlir. Iradəniz güclüdür, amma sevginizi ifadə etmək qabiliyyəti qənaətbəxş deyil.

C — Son dərəcə sosialsınız. Sevgilinizin həmişə yanınızda olmasını istəyirsiniz. Hər adamla yola gedən deyilsiniz. Uzunmüddətl i əlaqələri xoşlayırsınız. Sədaqət sizin üçün hər şeydən üstün durur.
Ardı →

Toy üzüyü barmağının ovsunlayıcı hekayəsi

  • Sevgi
Toy üzüyünü niyə dördüncü barmağımıza taxmalıyıq?
Bunun, çox gözəl və inandırıcı bir şərhi var...
Baş barmaq; Ana-atanızı,
İşarə barmağı; Qardaş- bacınızı,
Orta barmaq, Sizi,
Dördüncü barmaq (yəni üzük barmağı); Həyat yoldaşınızı,
Və kiçik barmaq; Uşaqlarınızı təmsil edir.
Davamı →

Aşiqetmə sənəti

  • Sevgi
Sevgi qarşısını alınmayacaq qədər güclü, arzular qədər ümid doğuran bir hissdir. Hər sevənin arzusu sevdiyi qədər sevilməkdir. Bəzən sevgilər qarşılıqsız olur. Sevdiyiniz insan sizi sevmirsə bunu özünüzə dərd etməyin, sadəcə topiki diqqətlə oxuyun və əməl edin.
aşiq etmək
Yaxınlaş və ya geri çəkil
Sevgi gözlərdə başlar… Təsirli bir baxış şiddətli sevgi hissləri oyandırır. Bu üsul insan beyninin bir bölgəsini hərəkətə gətirir və o anda beyin belə bir qərar qəbul edir: yaxınlaş və ya geri çəkil. Təsirli baxışlarla ovunuzda qorxuya bənzər həssas bir hal yaradıb, o insanın aşiq olma hissinə qapılmasına səbəb ola bilərsiniz.

İri gözlər
Mənalı baxışların uğurlu alınması üçün iri gözlərin rolu əvəzedilməzdir. Yəni göz bəbəkləriniz nə qədər iri olsa, baxışlarınız bir o qədər təsirli olacaq. İri gözlər daha romantik görünür və sevgi etirafı üçün əlverişli vasitələrdən biri sayılır.

Qorxulu filmlər
Dramatik bir oyun, qorxulu film, ya da bir konsert… Qorxu və ya həyəcanı paylaşmaq insanları bir-birinə yaxınlaşdırır. Onunla birgə qorxulu film izləyin. Nəticə uğurlu alınacaq

Əllərə diqqət
Söhbət zamanı ovuclarının içini sizə doğru yönəldirsə, bununla sizdən xoşlandığını bildirmək istəyir. Çünki bu “Təslim oldum” deməkdir. Yəni yaxınlaşa bilərsiniz. Sevdiyiniz insana toxunarkən əllərinizin yumşaq və təmiz olmasına fikir verin. Əks halda, xoşagəlməz halla rastlaşa bilərsiniz.

Bənzərlik
Aşiqlər həm bənzərlik, həm də fərqlilik axtarar. Bənzərlik qurmaq üçün söhbətinizdə “biz” sözündən istifadə etmək önəmlidir. Söhbət edərkən onun seçdiyi kəlmələri seçmək də önəmli sayılır.

Şıq geyim
Geyiminizin şıq və təmiz olması ilə sevdiyiniz şəxsin diqqətini çəkə bilərsiniz. Çalışın geyiminizdə onun sevdiyi rəngdən və üslubdan istifadə edəsiniz. Qara rəngdən nə qədər az istifadə etsəniz, bir o qədər yaxşı olar.
Davamı →

Oğlan və Qızın düşüncələri

  • Sevgi
Mən bir oğlanam ;

Əvvəl səninlə mələk kimi davranaram. Qızlara əhəmiyyət verdiyimi deyərəm. Sonra yaxın dost olarıq, görüşərik. Sən mənə aşiq olarsan mənsiz yaşaya bilməzsən, mən səni «sən fərqlisən» deyə aldadaram. Sən hər kəsə məni izah edərsən «aşiq oldum» deyə. Məndə hər kəsə səni izah edərəm «istifadə edirəm» deyə. Artıq mənə a......şiq olarsan. Məndən ayrılınca mırta gözəl söz söyləyərəm. Bağışlayarsan. Mənə dəhşət öyrəşərsən, bağlanarsan. Bir gün səninlə dəhşət mübahisə edərəm, heç gözləmədiyin bir mübahisə. Sonra əlaqəni qırıb bu dəfə özüm ayrılaram səndən. Səhər axşam darıxarsan mənimçün, peşman olarsan və mənə yalvararsan.
Ardı →

Eşq budur!

  • Sevgi
Elə təsadüflər vardır ki...
Bir avtobus dayanacağında paketlərlə gözləyərkən, rastlaşırsınız birdən...
"- Bu o..." deyə içiniz titrəyər. Bir zamanlar ürəyinizi yaxan aşiq, sallanmış göbəyi, ağarmış saçlarıyla qarşınızdadır… iki əlində iki uşaq...
— Necəsən?
— yaxşıyam… Bəs sən?...
— Qızın xeyli böyüyüb… Mənim də var 10 yaşında…
Ardı →

Bu hekayənin qəhrəmanı siz olsaydınız nə edərdiniz…?

  • Sevgi
ağıllı qız,səbirli insan və qoca qadınOturdugu skamyadan qalxdı, üzərindəki dənizçi formasını düzəltdi və şehərin böyük qatar stansiyasındakı insanları incələməyə başladı. Gözləri o qızı axtarırdı, ürəyini çox yaxşı bildiyi, amma üzünü heç görmedigi, yaxasında gül olan o qızı… Ona olan marağı bundan on üç ay əvvəl Floridada bir kitabxanada başlamışdı. Rəflərdən aldığı bir kitabın içindəki yazıdan çox təsirlənmişdi. Kitabdan deyil, səhifələrdən birinin kənarında qəlemle yazılmış kiçik qeydlərdən… Yumuşak əl yazısı düşüncəli bir ruhu və insanın içinə işleyen bir xarakteri əks etdirirdi. Kitabın baş səhifəsində, o kitabı ən son oxuyan şəxsin adını gördü: Bayan Hollis Maynell. Bir az zaman və səy sonunda ünvanını da tapdı. Bayan Maynell New Yorkda yaşayırdı. Blanchard ona özünü tanıdan və məktub dostu olmağı təklif edən bir məktub yazdı.
Ardı →

Sevginin üç növü

  • Sevgi
Sevginin də növləri varMasumi Toyotome bir yapon yazıçısıdır. «Dünyada sevilmək istəməyən adam yoxdur», «Amma sevgi nədir, harada tapılır, bilirikmi?»- deyə soruşur. Sonra izah etməyə başlayır. onun düşüncəsinə görə sevgi 3 növdən ibarətdir!...
Birincinin adı "Əgər" növü sevgidir!..Müəyyən qarşılıqları gözləsək bizə veriləcək sevgiyə bu adı vermişdir yazıçı…
buna müvafiq nümunələr gətirərək izahat verir yazıçı: Əgər yaxşı olsan atan, anan səni sevər. Əgər müvəffəqiyyət qazansan və mühim adam olsan səni sevərəm.Əgər yoldaş olaraq mənim ehtiyaclarımı qarşılasan səni sevərəm. Toyotome -ən çox rast gəlinən sevgi növünün bu olduğunu da qeyd edir. Bir şərtlə bağlı sevgi..Qarşılıq gözləyən sevgi… «Sevənin, istədiyi bir şeyin təmin edilməsi qarşılığı olaraq vəd edilən bir sevgi növüdür bu»- deyir yazıçı.
Ardı →