Рейтинг
+138.94

Sevgi

97 üzv, 244 topik

Niyə onu əvvəlki kimi sevmirəm?

  • Sevgi
Vaxtilə dəlilər kimi aşiq olduğunuz insanı indi əvvəlki kimi sevmir və bu münasibəti artıq bitirmək istəyirsiniz. Bəs bu böyük sevginin bitməsinə nəyin səbəb olduğunu heç düşündünüzmü?

“Onsuz da mənimdir” düşüncəsi
İlk bir neçə ayı xoş keçirdikdən sonra bir çox cütlük “onsuz da mənimdir, mənə məxsusdur” kimi yanlış düşünməyə başlayar. Və bu da tərəflərdən birinin “birlikdə olmağımızın artıq mənası qalmadı” deyənə kimi davam edər. Ancaq münasibətinizi bir körpə kimi düşün. Körpənizə bir neçə il baxıb sonra “onsuz da öz-özünə böyüyəcək” deyib bir kənara atarsınız?

Sevginizə sahib çıxın və hər mərhələsində onun üçün nələrsə etməyə çalışın. Bir-birinizlə maraqlanın, bir-biriniz üçün darıxın, fikrilərinizi paylaşın, problemləri böyüyüb həllolunmaz hala gətirmədən oturub müzakirə edin. Bir sözlə, hər ikiniz də çalışın.
Davamı →

Qalina və Yesenin – ölümlə bitən sevgi

  • Sevgi
Sergey Yesenin həyatında çoxlu əyləncə və romanlar yaşayıb, ancaq onlardan birinin tarixçəsi ayrıca qeyd olunmağa dəyər.

Mənim üçün ən əziz olan hər şey bu qəbirdədir
1926-cı ilin bir dekabr səhəri açılar-açılmaz Moskvanın Vaqanskov qəbiristanlığının gözətçisi güclə eşidiləcək güllə səsinə oyandı. Sonra yenə daha bir güllə açıldı. Gözətçi komasından bayıra atılan kişi səs gələn səmtə — Sergey Yeseninin qəbrinə sarı qaçdı…
Davamı →

Eyni anda neçə nəfərə aşiq olmaq olar?

  • Sevgi
Türkiyəli psixoloq Kamal Yücesoy “Rəqəmsal dünyada eşq” mövzusunda maraqlı çıxış edib. Psixoloq bildirib ki, depressiyadan tutmuş bir çox psixoloji problemlərin yaranmasına səbəb insanların çox olduğu cəmiyyətdə yaşamaqdır. Məhz bu psixoloji çətinliklər səbəbindən də böyük şəhərlərdə bir çox insanın sevməsi, aşiq olması çətinləşib.

Psixoloqun sözlərinə görə, aşiq olmaq üçün ilk növbədə limbik sistemin xəbərdar edilməsi lazımdır. Limbik sistemin bizim 5 hissimizdən yalnız qoxuyla əlaqəsi var, digər duyğularımızla təsirlənmir: “Bu səbəbdən də təkcə görmək, toxunmaq heç bir şeyi həll etmir, mütləq o qoxunu almaq lazımdır.
Davamı →

Sevginin fəsilləri | Con Grey

  • Sevgi
Sevgimiz bağa bənzəyir. Bağımızın gül, çiçəyə bürünməsi üçün həmişə ona qulluq etməliyik. Fəsilləri, dəyişkən havanı nəzərə almalıyıq. Yeni toxumlar basdırmalı, alaq otlarını təmizləməliyik. Bağımızda olduğu kimi sevgimizin də sehrini qorumaq lazımdır. Sevgimizin də fəsilləri var. Biz sevgimizdəki ehtiyacları anlamalıyıq.

Sevginin baharı
Aşiq olmaq bahar fəslinə bənzəyir. Biz elə düşünürük ki, bundan sonra yalnız xoşbəxt olacağıq. Öz yarımızı nə vaxtsa sevməyəcəyimizi heç ağlımıza da gətirmirik. Məsum duyğular fəslini yaşayırıq. Sehirli aləmdə yaşayırıq – hər şeyin mükəmməl olduğu sehirli aləmdə. Bizim üçün yarımız dünyadakı ən mükəmməl insandır. Sanki almanın o biri yarısını tapmışıq. Həyatımız birgəliyin harmoniyasında həzin-həzin axıb keçir. Bəxtimizin gətirdiyini düşünürük.


Davamı →

Sevginin unudulmaz anları

  • Sevgi
Ağılınızı başınızdan alan ilk gülüş
Birinə aşiq olduqda həyatımız demək olar ki, yaxşı mənada tamamilə dəyişir. Onu ilk gördüyümüz anda gülümsəməsi isə heç vaxt yadımızdan çıxmır. Həmişə xatırlayırıq ki, ona baxdığımızda gözləri necə parlayırdı və sanki dunyanı yandıracaq. Bu, unudulmaz bir şeydir, bəlkə də zehnimizə qazdığımız ən gözəl andır.

Dünyadakı yeganə insan
Bu, çox adi bir anda baş verə bilər. Nəsə olur və birdən kimisə həyatında ən əhəmiyyətli şəxs kimi hiss edirsən. Heç kim səni maraqlandırmır. Hətta həmin şəxsi dünyadakı yeganə insan kimi hiss edirsən. Bəli, bu insanın həyatındakı ən əhəmiyyətli anlarından biri halına gəlir.
Davamı →

Münasibəti tükəndirən səhvlər

  • Sevgi
Həmişə haqlı olmağa çalışmaq
Həyatda hər zaman haqlı olmaq mümkün deyil. Bəzi məsələlər var ki, haqlı olmağın bir əhəmiyyəti də yoxdur. Ancaq bir adamın hər zaman haqlı olmağa çalışması doğru deyil. Bəzən insanlar haqlı olmağa o qədər meyilli olurlar ki, xoşbəxt olmağı unudurlar. Söhbət sevgi münasibətindən gedirsə, tərəflərdən hansınınsa yüzdə yüz haqlı ya da yüzdə yüz haqsız olmadığını unutmayın və ikili münasibəti bitirən bu yanlışı kənara qoyun. Lazım gələrsə, üzr istəyin, üzr istəmək zəiflik deyil.

Hər şeyi bərabər etmək istəyi
Bir münasibətdə önəmli olan “mən”ləri itirmədən “biz” ola bilməkdir. Münasibətdə hər bir insanın özünə aid bir ətrafının olması çox önəmlidir. Birlikdə vaxt keçirməklə yanaşı hər bir fərdin öz dostları, ailə ilə vaxt keçirməsi, öz hobbilərinə vaxt ayırması, insanların münasibətlərinə daha obyektiv yanaşması və münasibətdən daha da çox zövq almalarını təmin edər. Buna görə “mütləq hər şeyi birlikdə etməliyik” istəyindən əl çəkin.

Davamı →

Eşq, yoxsa sevgi?

  • Sevgi
Eşqin qaynağı beynin kimyəvi maddələridir
Eşqin qaynağını araşdıran alimlər eşq ilə bağlı neyrokimyəvi maddələrin testesteron, esterogen, dopamin, serotonin, oksitosin, vasopressin və endorfinlər olduğunu müəyyən ediblər. Bu neyrokimyəvi maddələr sayəsində eşqə düşdüyümüz andan etibarən qarşımızdakı şəxsə yaxınlıq etmək istəyi artır. Aşiq olduğumuz şəxsi gözümüzdə daha cazibəli və vazkeçilməz edən isə elə bu kimyəvi maddələrin varlığıdır. Bu kimyəvi maddələr sayəsində aşiq olduğumuz andan özümüzü daha energetik və coşğun hiss edirik. Ətrafımız heç vaxt olmadığı qədər rəngli və möhtəşəm görünür. Hamıya qarşı yaxşı davranmağa başlayarıq.

Sevgi bağlılıqdır
Sevgi bir şəxsə qarşı duyulan diqqət və bağlılıq hesab edilir. Sevginin yaranması üçün müəyyən bir zaman lazımdır.
Davamı →

Sona doğru gedən münasibəti necə xilas etməli?

  • Sevgi
Ünsiyyət qurun
Ünsiyyət bitdiyində münasibət də sona doğru getmiş olar. Məhz buna görə bitməyə doğru gedən bir münasibətdə yenidən dialoq qurmağa çalışın. Dialoq əsasında bir-birinizin sözünü kəsmədən dinləməyi bacarmaq lazımdır.

Empatiya qurun
 Empatiya qurmağı bacarmaq problemin öhdəsindən gəlmək üçün uzun bir yol qət etmək deməkdir. Çünki özünüzü onun yerinə qoyub, hər şeyə onun şərtləri yönündən baxsanız, hər şeyin tamam fərqli göründüyünü görəcəksiz. Sondan asılı olaraq ona “elədi, düz deyirsən” deməyi bacarmalısan.

Davamı →

4000 illik sevgi şeiri

  • Sevgi
1889-cu ildə Bağdadın 150 km yaxınlığındakı Şumer şəhəri Nippurda bir tablet tapıldı. Bu tableti 1955-ci ildə amerikalı şumeroloq Samyuel Kramer deşifrə etdi. Həmin tabletdə bir sevgi şeiri vardı, şeirin hekayəsi belədir: Şumer inancına görə torpağın bərəkətli və məhsuldar olması üçün gərək kral ildə bir dəfə Bərəkətə və Sevgi ilahəsinin yerinə, bir rahibə ilə evlənsin. Böyük ehtimalla tabletdəki şeir də kral Şusin ilə evlənmək üçün seçilmiş gəlin tərəfindən törəndə oxunmaq üçün yazılıb.

Davamı →