8 mənası olmayan reflektor hərəkətlər

1. Soyuducunu açaraq içərisinə baxır və bağlayır.  
2. Mobil telefonda saata baxır və dərhal da yaddan çıxarır.  
3. Metroda qatarı gözləyərkən tunelə baxır, sanki qatar bu səbəbdən daha tez gələcək.
4. Mağazaya qənd almağa gedir, evə müxtəlif lazımsız məmulatlarla qayıdır.  
5. Çağırış düyməsini basaraq liftin daha tez gəlməsinə çalışır.  
6. «Budilnik»i saat 6-ya quraşdırır, ancaq yerindən gec qalxır.  
7. Kompüteri söndürərkən «windows»un «vida musiqisi»ni eşitməməkdən ötrü səs dinamiklərini daha tez söndürür.  
8. Döngələr zamanı yana əyilir.

 

 

6 şərh

Sadaf
bizim ailede 1-ci artiq normal bir seydir
name
Bunların hamısını etmişəm. Birinci və ikinci isə artıq mənim xobbimdir :)
Someone
2, 5, 6, 7 bular da mənim qeyri-ixtiyarı vərdişlərim
 
pascal
7-cini mən kompüteri açmamış edirəm. :)
Bir dənə də refleks hərəkət deyim. Hər hansı idman verlişinə vaxdıqda, istər futbol olsun, istər boks, istər əlbəyaxa döyüşlər və s. sənin azarkeşlik etdiyin komanda və ya insan hücuma keçərkən, qeyri-ixtiyari sən də onunla birlikdə hərəkət edirsən. Furbolda daha çox olur bu hal. Bi türlü hücuma keçə bilməyən millimizin rəqib qapısına tərəf əyildiyim çox olub. Guya mənim o tərəfə əyilməmlə bunlar daha sürətlə rəqib qapısına çatacaqlar. :)) Refleks işte. ;)
Someone
:))) Hə doğrudur
azadmamedov90
_)) hmisi bize aiddir