Рейтинг
+11.45

Sinir sistemi

31 üzv, 58 topik

Uşaq yuxusu

Yuxu (xüsusən gecə yuxusu) uşaq üçün çox vacib hesab olunur. Məhz gecə saatlarında uşağın immun sisteminin mükəmməlləşməsi baş verir. Gecənarahat yatan və ağlayan uşaqların immun sistemi rahat yatan uşaqlara nisbətən daha ləng şəkildə formalaşır. Məhz buna görə ana, uşağın gecə saatlarında normal vaxt ərzində rahat yatmasını təmin etmək üçün bütün mümkün vasitələrdən istifadə etməlidir.Əgər uşağın 5 yaşınadək, onun gecə yuxusu ilə müəyyən problemləri qalmış olarsa, bu o deməkdir ki, yaşa dolduqca onda yuxusuzluğun olması ehtimalı daha çox olur. Bu isə, əlbəttə ki, onun immunitetinin zəifləməsi, sinir və digər sistemlərinin fəaliyyətində müxtəlif problemlərin yaranması ilə nəticələnə bilər.

Somnoloqlar (yuxu üzrə mütəxəssislər) təsdiq edirlər ki, valideynlər uşağı yatmağa öyrətməlidirlər. Bəs bunu necə etməli?


Ardı →

Klaster baş ağrısı


Klaster (ingilis sözü olub “cluster” – “dəstə”sözündəndir) baş ağrıları – yalnız kişilərin “imtiyazıdır” və buna görə də onu bəzən “kişi miqreni” də adlandırırlar.Klaster baş ağrıları, adətən, 20-30 yaşında olan kişilərdə baş verir. 60-65 yaşlarında isə, adətən,  keçib gedərək, bir daha təkrarlanmayır. Mütəxəssislər hesab edirlər ki, klaster baş ağrılarından işləyən kişilərin böyük əksəriyyəti əziyyət çəkir.


Ardı →

Alkoqol həvəskarlarını nə gözləyir ?


Fransanın Lille universitetinin mütəxəssisləri spirtli içkilərin daha bir bədxassəli keyfiyyətini aşkarlaya bilmişlər.Beləki,aparılan tədqiqatlar nəticəsində məlum olmuşdur ki,spirtli içkilərinqəbulu nəinki baş beyində damar pozğunluqları və neyronların kütləvi məhvi ilə nəticələnir,həmçinin praktiki sağlam insanlarda,hətta gənclərdə belə insult hallarının aşkarlanmasına təkan verir.Bu qənaət barədə Amerika nevroloqlar assosiasiyasının “Neurology” jurnalında məlumat verilmişdir.


Ardı →

Çox tərləmə stressə səbəb olur

Çox tərləmə həyatı tətikləyəcək bir vəziyyət olmasa da ciddi qeyri-sağlamlıq halıdır.Bədənimizin ən çox tərləyən hissələri isə ilk növbədə bükülən hissələr (qoltuq altı,qasıq büküşü) ,daha sonra isə üz,əllər,ayaqlar və digərləri olmaqla sıralana bilər.
Ardı →

Qaydasız yuxu əqli qabiliyyəti aşağı salır

Alsheymer xəstəliyi üzrə mütəmadi olaraq müşahidə aparan ÜST nəzdində olan assosiasiyanın gəldiyi son qənaət artimik yuxunun əqli qabiliyyəti azaltdığı və bu xəstəliyin inkişafına səbəb olduğu istiqamətdədir.Vaxtsız və müddət etibarilə kifayət olmayan yuxu beyni daha 2 il tez qocalmağa təhrik edir.
Ardı →

Leykoareoz yeniyetmə insanlarda beynin funksiyasını dəyişir

Qərb mütəxəssislərinin orqanizmin ən sirli hissələrindən biri olan beyin üzərində tədqiqatları davam etməkdədir.Belə ki,universitet alimlərinin son açıqlamasına görə leykoareoz adlandırılan kifayət qədər geniş yayılmış bir vəziyyət sadəcə olaraq MRI vasitəsilə belə mmüşahidə aparılan zaman beyinin oksigensizləşməsini göstərən sadə qocalıq əlaməti deyil,tam və ayrıca bir xəstəlik halıdır.
Ardı →

Əllər nə üçün titrəyir

Əllərinizdə hər hansı bir səbəbdən davamlı titrəmə halı müşahidə edilən kimi mütləq narkoloq,nevroloq,psixoloq,toksikoloq və ya terapiya üzrə mütəxəssislərdən birinə müraciət etməniz atılan ən doğru addımdır.Bu zamanında və düzgün diaqnozun qoyulması eyni zamanda düzgün müalicə taktikasının seçilməsi üçün olduqca əhəmiyyətlidir.Unutmayaq ki.düzgün  diaqnoz yarı-yarıya müalicə deməkdir.Titrəmənin səbəbləri kkifayət qədər çoxdur.Onları ayıra bilmək üçün əsas olaraq əllərin nə zaman və necə titrəməyə məruz qaldığını dəqiq bilmək lazımdır.Tibbdə titrəmənin iki ümumi (əsas) qrupda birləşdirilməsi və tədqiq olunması uyğun hesab olunmuşdur:patoloji və normal.


Ardı →

Bayılma irsi xəstəlikdir

Müasir tədqiqatlar sübut etmişdir ki,bayılma və ya ürəkkeçməsi geetik olaraq əlaqəli olan xəstəliklər qrupuna aiddir.Belə ki,genetik bağlı insanlar (qohumlar) digərlərinə nisbət eitbarilə daha çox bayılma halları ilə üzləşə bilər.İdentik olan və olmayan əkizlər üzərində tədqiqat aparan amerikalı mütəxəssislər bayılmanı düşündüyümüzdən daha yüksək bir şəkildə genetik əlaqəli olduğunu iddia edirlər.Bayılma insanın öz huşunu hər hansı bir emosional stressə cavab olaraq ani şəkildə itirməsi ilə baş verir.İnsanların bəziləri daha tez,digərləri ara-sıra bu halı yaşasa belə başqa bir qrup insana bayılma ümumiyyətlə yad bir termindir.


Ardı →

Alsheimer xəstəliyi

Demensiyanın geniş yayılmış müalicəsi mümkün olmayan neyrodegenerativ xəstəlikdir. İlk dəfə 1905 cı ildə alman psixiatoru Alis Alsheimer tərəfindən qeydə alındığı üçün onun adı ilə adlandırılmışdır. Xəstəlik adətən 65-dən yuxarı yaşlılarda qeyd olunsa da onun erkən yaşlarda da rast gəlinməsi mümkündür. Dünyada bu xəstəlikdən əziyyət çəkənlərin sayı 2006-cı il statistikasına görə 26,6 milyon, 2050 ci ildə isə bu sayın dörd dəfə artıq olacağı gözlənilir.


Ardı →

Siz depressiyadan əziyyət çəkirsiniz?

Amerikanın Arizona universitetinin mütəxəssisləri depressiyadan əziyyət çəkənlərə maraqlı bir müalicə üsulu təklif ediblər.Onlar xəstələri daxilində iki saat ərzində temperaturun 38 dərəcəyə qədər qalxdığı bir tətil çadırına yerləşdirilməklə müalicə etməyin effektiv olacağını bildirirlər.
Ardı →