Doğru geyim seçimi


Müasir dövrdə xanımlarımız daha gözəl, cəlbedici və zərif görünmək üçün geyim seçərkən müxtəlif bicliklərə əl atırlar.
Tekstil dünyasının yaratdığı imkanlar doğru geyinə bilmə bacarığı ilə birləşdiyi zaman ortaya moda jurnallarının üz qabığını bəzəyən qadınlar çıxır.  

Həqiqətən də, şüurlu şəkildə geyinə bilsəniz qüsurlarınızın 70%-ini gizlədə bilərsiniz.  Daha dəqiq desək aşağıdakı məsləhətlərə diqqət etsəniz hər şey daha yaxşı olar:

Sinə və ayaqlar üçün:
— Əgər süd vəziləriniz balacadırsa, silikonlu büzqalterdən istifadə edin. Əgər süd vəziləriniz böyükdürsə çalışın fincanları böyük, toplayıcı və içində süngəri demək olar ki, olmayan büzqalter geyinin.

— Əgət qıçınız kökdürsə, dar, toplayıcı, artıq ətləri yığan coraplar geyinin.

— Əgər paltarınızın dekolte hissəsi tamamən açıqdırsa ipsiz büzqalterdən istifadə edin.

Bunlara diqqət!
— Kök insanlar çalışıb tünd pastel rəngli geyimlər geyinməlidir.

— Əgər sinəniz böyükdürsə, bu bölgədə çalışın çox parıltı, daş-qaş, əl işləməsi olmasın, yoxsa bu həmin hissəyə daha çox diqqət cəlb edəcək.

— Artıq kilolardan əziyyət çəkirsinizsə, çalışın zolaqlı paltar geyinməyəsiniz, geyinsəniz belə eninə zolaqlı paltarları heç vaxt geyinməyin, sadəcə uzununa zolaqlı paltarlar geyinin, bu sizi daha arıq göstərər. Əgər boyunuz qısadırsa, həmçinin çalışın uzununa zolaqlı paltarlar geyinin.

— Boğazınız qısadırsa, boynu bağlı paltarlardan uzaq durun, çünki bu boynu daha da qısa göstərir.

— Əgər ayaq pəncəniz böyükdürsə, önü açıq ayaqqabılar geyinməyin, bu ayağınızı daha da kobud göstərəcək.

0 şərh