Saçlar üçün məsləhətlər

Hansı üsuldan istifadə etməklə saç tökülməsinin qarşısını almaq olar?

Təqdim edəcəyimiz üsul sizi br az qorxuda bilər, lakin sınaqdan keçirməyə dəyər. Bunun üçün sizə 1 litr su, 1 çay qaşığı təmiz nöyüt (nöyüt saxta olmamalıdır) və 1 xörək qaşığı duz lazım olacaq.  Nöyütü və duzu suda yaxşıca həll edib, saçınızı şampunla yuduqda sonra yaxalamalısnız. Prosedur 14 dəfə təkrar olunmalıdır. Qeyd edək ki, nöyütün qoxusu saç quruduqdan sonra kəsilir.

Məsləhət    
— Saçları çox isti və ya çox soyuq su iə yumaq məsləhət görülmür.
— Suyun optimal dərəcəsi 35-45 drəcə olmalıdır.
— Yağlı saçları sərin su ilə yumaq lazımdır.
— Saçlar ən azı 2 dəfə sabunlanmalıdır.  Bu onunla əlaqədardır ki,  birinci sabunlamada saçlarda olan çirkin tozun və dəri piyinin yalnız bir hissəsi təmizlənir, şampunun müalicəvi təsiri isə təkcə 2-ci dəfədən sonra özünü göstərir.
— Həmçinin, unutmayın ki, şampun və digər saç asitələri istifadə edildikdən sonra saçlar su ilə yumaq lazımdır ki, bu vasitələrin qalıqları saç üzərində qalmasın.
 

2 şərh

BaRLeLiTa
Saç tökülməsi ki, var haa yaman günə salıb bu insanları. Gərək ürək ola adamda bunu etməkçün. Tam təhlükəsiz olduğunu bilmək qeyri mümkündü. Başın dərisinə məncə pis təsir göstərər. Hələ eşidib təəcüblənəcəymiz çox şeylər var desənə :)
LeylaNasirova
təşəkkürlər maraqlı məlumata görə :)