Gözaltı qaralara son!

Bəzi insanların gözlərinin altı qara olur və pis görüntü yaradır. Göz altı qaralar qadınlarda və kişilərdə rast gəlinən problemdir.
Bu problemlə mübarizə aparmaq çox çətindir. Lakin səbəblərini araşdırdıqdan sonra müalicəsi mümkün ola bilər.
Problem adətən göz çuxuru dərin olan insanlarda rast gəlinir. Onların başlıca səbəbi genetik, yuxu, yorğunluq, sağlam qidalanmamaq və aşırı stress problemləridir.

Xiyarla göz altı qaraları azaltmaq mümkündür. Üstəlik hazırlanması 1-2 dəqiqənizi alacaq. Sulu xiyarı nazik dilimləyin və gözlərinizin üzərinə yerləşdirin. 15 dəqiqə saxladıqdan sonra üzünüzü yuyun.

Limon və pomidor suyu ilə gözlərinizə maska hazırlaya bilərsiniz. Bərabər miqdarda limon və pomidor suyunu qarışdırıb 1 həftə boyu 2 dəfə göz altına çəkin.

Alma terapiyası göz altı qaralara son verir. Almaları rəndələdikdən sonra suyunu sıxın. Bir çay qaşığı türk qəhvəsi  və qazlı bezə büküb gözün altına qoyun. Bu maskanı həftədə 3 dəfə edin.

Kartofu dilimləyin və gözlərin üzərində 15 dəqiqə  saxlayın.

Soyuq çay paketləri həm gözlərin yorğunluğunu aparır, həm də qaraları aparır.

Soyuq süd göz altı qaraları azaldır. Soyuq südə batırdığınız pambıq parçalarınız gözlərin üzərində 15-20 dəqiqə saxlayın.  

0 şərh