Tarixə damğa vuran 10 saç stili

Bu saç stilləri nostalji hisslər yaşadır və bir neçə ildən bir yenidən dəbə minir.

1. 1920-ci illərdə Louise Broksun üstünlük verdiyi qısa kəsim çox dəbdə idi.
Louise Broks

2. Vivien Leiyh 1930-cu illərə saç stili ilə damğa vuran qadınlardan biri idi.
Vivien Leiyh

3. Rita Hayvorzun saç stili retro stilindədir.
Rita Hayvorz

4. 1950-ci illərdə ən dəbli saç düzümü şübhəsiz ki, Audrey Hepburnə aiddir.
Audrey Hepburn

5. 60-cı illərin əvvəllərində qısa saçları ilə Tiggi saç modelinə üstünlük verən xanımlardan biri olub.
Tiggi

6. 60-cı illərin sonlarında Priscilla Presley həcmli saçları ilə çox diqqət çəkmişdi.


7. 70-ci illərdə isə dünyaŞerin uzun və qara saçlarına heyran idi.


8. 70-ci illərin sonlarında həcmli buruqları Farrah Favcet dəbə gətirdi.
Farrah Favcet

9. 80-cı illərdə “Sex and the city” gözəli Sara Cessika Parker kimi bir çox qadın permalı (qıvrım) saç dəbinə üstünlük verir.
Sara Cessika Parker

10. 90-cı illərdə isə Cenifer Ainstonun bon saç stili dünyada ən məşhur saç stilinə çevrilmişdi.
Cenifer Ainston 

Mənbə: publika.az 

Oxşar məqalələr

 

2 şərh

Diamonds
Bilmirdim.Sağolun=)
azadmamedov90
o 6ci Elvis Presley`nin heyat yoldasidir, zennimce bir birine oxsayiblar )))
mence hansi daha cox kisini celb edir deye fikirlesmeden kecmemek lazimdir.