Tonik nədir?

Makyaj təmizləmək ücün istifadə etdiyimiz Tonik haqqında nələr  bilirik? Dərinin gündəlik baxımında, təmizlikdən sonrakı  ən önəmli ikinci addım üzdə qalan son artıxları arındıran tonikin istifade edilməsidir.
Tonik, əsasən su  və alkolla hazırlanır. Bəzi toniklərdə salisil asit, portağal çiçəki  kolonyası, gülsuyu və ya daha fərqli maddələrdən istifadə edilir… Sadə gülsuyu və  mədən suyu da yaxşı toniklərdir.

Tonik təmizləməni  bitirir .

Üz təmizləyicilər ilə yağı, kiri və makyajı sildikdən sonra yenə də üz dərmizi tamam təmizlənmiş olmaya bilər. Bəzi kir və keratin pulları kimi  əriməyən maddələr toniklə silərkən təmizlənir. Üzünüzü yaxşıca təmizlədiyinizi  düşündüyünüz də belə toniklə sildikdən sonra pambığa baxsanız nə kədər kir çıxdığını görəcəksiniz. Dərinizin təmizliğinizi bitirmək üçün sonda mütləq tonikdın istifadə edin.

Ölü hücrə , sabun, makyaj artıxları və digər kir artıxları cildinizdəki dəri qatını tıxayaraq, dəridə məsamələrin açılmasına səbəp olur. Toniklər bunları təmizlədiyi üçün məsamələr əvvəliki həcminə dönür.

Yağlı, akneli dərilər üçün spitli toniklər.

Gənç, yağlı və ya akneli dərilər üzərindəki artıx yağları  təmizləmək, məsamələrin tıxanmasını qarşısını almaq üçün yüngül spritli toniklər çox yararlıdır. Bələ ki, spritli toniklər sadece bu tip dərilərdə itifadə edilə bilər.

Spirsiz toniklər

Yağlı olmayan bütün dəri tiplərində istifadə edilir. Normal, hassas, quru və ya yaşlı dərilərdə yağlanma onsuzda problem deyildir. Buna görə də tonik sadəcə ölü toxumaları yox etməkyə yayarlıdır.

Toniki necə istifadə edilməli?

Üzünüzü təmizlədikdən sonra bir makyaj pambığını toniklə ısladın. Pambığın basdırmadan yavaşça dərinizin üzərində gəzdirin.
Pambığın üzərində hələ də makyaj artıxları varsa, toniklə təkrar silin. Sonra üzünüzü bol su ilə yuyun. 
Dəriniz tamam təmizləndikdən sonra nəmləndiricinizi  sürtə bilirsiniz.

 

 

0 şərh