Gənc və yaşlı görünmənin sirri: qaşlar

                        

Üzünüzün və gözlərinizin gözəl görünməsi qaşınızdan çox asılıdır. Qaşlar qadının gənc və yaşlı görünməsinə təsir edirmiş.

Qaşlarınızın sizi gənc göstərməsi ücün düzgün korreksiya təlimatları:

1. Ən böyük düşmən azalan qaşlar
Tökülən saçlar kimi, qaşlarınız da tökülərək sizi daha yaşlı göstərir. Tökülən qaşların boşluqlarını doldurmaq üçün qaş qələmindən istifadə edib qaşlarınızın daha gur görünməsini təmin edə bilərsiniz.

2. Yox olan qaşlarınız üçün 
Yox olan qaşların bərpası üçün fırçanı qaş pudrasına batırıb qaşlarınızın bitdiyi istiqamətdə sürtün. Tökülən qaşların boşluqlarına daha çox pudra sürtün və təbii görünməsi üçün pudranı yaxşıca yedirin.    

                                                                       

3. Azalan uclar
Qaşlar zaman ərzində uc hissədən azalmağa başlayır. Çox tez-tez qaş alınması da buna səbəb ola bilər. Qaşlarınızı qaş qələmiylə uzada bilərsiniz.                                 

4. Azalan uclar üçün 
İlk öncə qaşınızın hara qədər və nə qədər uzanmasına qərar verin. Burun deşiyinin ucundan gözlərinizin kənarına kimi bir cizgi çəkin. Burası qaşlarınızın bitdiyi yerdir. Qaşlarınızı bura qədər uzada bilərsiniz.  

                                                                         

5. Ağaran qaşlar 
Boz və ağaran qaşlar görünməz olur və sizi daha yaşlı göstərir. Qaş rənginə uyğun qələmlə ağaran qaşları rəngləyin. Əgər tamamən ağarıbsa, qaşlarınızı boyamaq üçün keçici boyalardan istifadə edin.                                                                  

6. Həddən çox uzanmış qaşlar 
Uzun qaşlar gözlərinizi daha balaca göstərir. Uzun və gur qaşlar həm də gözlərinizi halsız göstərir. Qaşlarınıza kəsərək, ya da alaraq şəkil verə bilərsiniz. Artıq qaşları alın və qələmlə forma verin.      

 

 

0 şərh