Dərinin mükəmməlliyinə aparan yol

Bədənin soyulması dəridə ölü dəri hüceyrələrini və onların təbəqələrini, məsamələrdə dərin olan kir hissəciklərini çıxarmaq prosedurudur. Bədənin təmizlənməsinin bir neçə üsulu var, ancaq turşu soyulması ən populyar hesab olunur. Bu prosedurun asanlığı, yüksək məhsuldarlıq, minimal toxuma zədələnməsi və sürətli, heyrətamiz bir nəticə ilə əlaqədardır.
Turşu qabıqları yalnız bədənin estetik mükəmməlləşməsi üçün deyil (hamiləlikdən sonra qırışları, piqmentasiyanı, uzanma izlərini aradan qaldırır, epidermisin kölgəsini və topoqrafiyasını hamarlayır), həm də terapevtik məqsədlər üçün istifadə olunur. Bir dermatoloq tərəfindən təyin olunan soyma kursu bəzi dəri xəstəliklərindən (günəş keratozu, sızanaq, sızanaq) qurtulmağı bacarır.                                                                     Dərinin mükəmməlliyinə aparan yol
Bədənin dərisini turşularla təmizləmək, yeni liflərin sürətli böyüməsini stimullaşdıran, idarə olunan bir yanma ehtiva edir. Turşuların konsentrasiyası nə qədər yüksək olarsa, yanma o qədər güclüdür və nəticə daha effektivdir.
Bədən qabığının növləri
Müasir kosmetologiya qadınlar üçün bədənin dərisini təmizləmək, cavanlaşdırmaq və yaxşılaşdırmaq üçün çox sayda kosmetik prosedur hazırlamışdır. Geniş bir seçim sayəsində kosmetoloq asanlıqla dəri qüsurlarını aradan qaldıran bir seçim seçə bilər.
Bədən üçün, eləcə də üz üçün turşu qabığı, hərəkət dərinliyinə görə 3 növləridir:
  • Səthi — prosedurun ən sərfəli növü. Bədənin dərisinin üst qatlarının vəziyyətinin ümumi yaxşılaşmasına zəmanət verir;
  •  Median peeling — dərman məqsədləri üçün istifadə olunur, səthi uzanma izləri və qırışları gizlətməyə, dəriyə elastiklik verməyə kömək edir;
  •  Dərin soyulmanın ən mürəkkəb və ağrılı növüdür. Onun köməyi ilə dərinin hər hansı bir qeyri-bərabərliyi (qırışlar, yara izləri, uzanma izləri və ya sızanaqların qalıq izləri) hamarlanır. Dərinin soyulması hər hansı bir mürəkkəbliyin bədənindəki qüsurların öhdəsindən gəlməyə kömək edir, amma prosedurdan sonra bərpa gecikdiyinə hazır olun.
Bədən üçün əsasən səthi turşu soyulması aparılır. Zərif davranır, ağırlaşmalara səbəb olmur. Bu prosedurdan sonra dəri yenilənir, tonlanır, nəfəs sağlamlığı təmin edilir. Problemlər daha ciddidirsə (ümumiyyətlə yerli olurlar), onda bir medianı və ya dərin bir soyma tətbiq edin, ancaq bütün bədənə deyil, problemli sahələrə də tətbiq edin. Bu, qüsuru düzəltməyə və xoşagəlməz nəticələrin qarşısını almağa, uzun reabilitasiya dövrlərinə imkan verir.
Dekolte bölgəsi qadının yaşını verən ilklərdən biridir, çünki tez-tez üzə qulluq haqqında unudulur. Bədənin turşu soyulmasını həyata keçirmək bu yaşa aid çatışmazlıqları düzəltməyə kömək edəcək:
  •     Ton və sarkma toxumalarının zəifləməsi;
  •     Qırışlar;
  •     Dərinin fotoşəkil çəkmə əlamətləri;
  •     Hiperpiqmentasiya;
  •     Boyun xəttinin sağlam olmayan kölgəsi;
  •     Hiperkeratoz
Yaş, problem dərəcəsi və sağlamlıq xüsusiyyətləri təmizləyici texnikanın seçiminə təsir göstərir, lakin dekolte və boyun üçün hər cür turşu qabığının mövcud olduğunu qeyd etmək lazımdır.
Dekolte içərisindəki dəridə dərialtı yağ böyük bir tədarükə malik deyil, uzun müddət davam edən bir reabilitasiya dövrünə meyllidir, buna görə daha yumşaq qabıqları seçin. Glikolik turşu ilə səthi soyma bu sahə üçün idealdır. Glikolik turşu yumşaq və dərindən hərəkət edir, öz kollagen, elastin liflərinin sintezini aktivləşdirir, nəmləndirir və əla qaldırıcı təsir göstərir.
Daha ciddi çatışmazlıqlar haqqında danışırıqsa, retinoik və ya «sarı» soyma prosedurundan istifadə edin. Onun əsas üstünlüyü qısa bir bərpa dövrüdür. 2 gündən sonra nəticəni qiymətləndirəcəksiniz.
Qarın qabığının soyulması
Kəskin kilo vermək, hamiləlik qarın üzərində çirkin izlər buraxır, dəri liflərinin uzanması (striae) və bu dəst zəifləmiş ton və sarkma ilə tamamlanır. Onları düzəltmək üçün qadınlar turşu bədən qabığına müraciət edirlər.
Xəstə üçün əsas məqsəd uzanma nişanlarından, müxtəlif növ yaralardan qurtulmaq və zəifləmiş toxumaları qaldırmaqdırsa, kosmetoloq Jessner-in median və ya dərin soyulması, trichloroacetic turşusu təmizlənməsini tövsiyə edəcəkdir. Bu iki prosedur olduqca mürəkkəbdir və yalnız kosmetologiya və dermatologiya sahəsində təcrübəli mütəxəssislər tərəfindən həyata keçirilir.
Məqsəd dərinin ümumi quruluşunu yaxşılaşdırmaqdırsa, bədəni laktik və ya meyvə turşusu ilə təmizləmək kifayətdir. Bu prosedur dərini təravətləndirəcək, epidermisin relyefini və kölgəsini hamarlaşdıracaqdır.
Əllərin soyulması
Qadının əllərinin dərisi gündəlik yuyucu, qab yuyarkən xarici amillərdən və məişət kimyəvi maddələrdən mənfi cəhətlərə məruz qalır, lakin epidermisin hamarlığını və incəliyini qorumaq mümkündür. Gözəllik salonları müştərilərinə müxtəlif turşu soyma müalicələrini təklif edir. Bunlardan ən populyarları badam, retinoik, süd qabığı, həmçinin trichloroacetic turşusu və ANA turşuları ilə təmizlənmədir.
Təmizləmə prosedurları kursu belə dəyişikliklər vəd edir:
  • Əllərdəki qırışları hamarlayır;
  •  Artan lif tonu;
  •  Yaş ləkələrinin aradan qaldırılması;
  •  Dərini ağardır.
Seçmək üçün bədənin bu hissəsinə hansı turşu təsiri öz seçimlərinizə bağlıdır. Kimyanın konsentrasiyası və dəriyə məruz qalma dərinliyi, qüsurların dərəcəsini nəzərə alaraq kosmetoloq tərəfindən seçilir. Orta hesabla, tam kurs hər 2 gündə 3 — 10 soyulur.
Bədən prosedurları haqqında kosmetoloqların fikri
Acid bədən qabığı dərini tez yeniləmək üçün əlverişli və ağrısız bir seçimdir. Görünən qüsurları, narahatlıq və quruluq, sızanaqlar, sızanaqlar və uzanma işarələrini aradan qaldırır. Prosedurun protokolundan və texnologiyasından bir az sapma kədərli bir nəticəyə və xəyal qırıqlığına səbəb ola bilər, buna görə kosmetoloqlar salon və gözəllik mərkəzlərində mütəxəssislərdən kömək istəməyi məsləhət görürlər.
Əksər hallarda bədənə turşu təsirləri ürək-damar xəstəliklərində, xroniki dəri xəstəliklərində, hamilə və laktasiya edən qadınlarda kontrendikedir. Mantar xəstəlikləri, səth yaraları (təzə aşınmalar, kəsiklər və ya yaralar olan), iltihablı infeksiyalar, herpes olan xəstələrə xüsusi diqqət yetirilməlidir — onlar üçün xəstəlik tamamilə bərpa olunana qədər eksfoliasiya təxirə salınmalıdır, əks halda yayılma riski yüksəkdir. bədənin hər tərəfinə infeksiya və yaranın içərisinə kir qoyur.
Gözəl həkimlər, bədənin keyfiyyətdən daha az qayğıya ehtiyacı olduğunu başa düşməyə çağırırlar. Ölü hüceyrələr də bunun üzərinə yığılır, toxuma tonu itirilir və yaşla əlaqədar qüsurlar görünür. Bədəninizi turşu qabığı ilə xahiş edirik, çünki bu, dərinin gözəlliyini və mükəmməlliyini bərpa etmək üçün ən sürətli həllərdən biridir. Həmişə gözəl və möhtəşəm görün!

Mənbə: dieta-plus.com
 

0 şərh