Kollagenin faydaları nələrdir?

Kollagen; Bədəninizdəki dəri, sümüklər, tendonlar və bağlar daxil olmaqla birləşdirici toxumalarda olan bir proteindir. Bir çox kollagen növü var, lakin ən çox yayılmış növləri; 1, 2 və 3-dür. Bu növ kollagen bədənimizdəki ümumi zülalın təxminən 80-90% -ni təşkil edir. Bəs kollagenin bədənimizə faydaları nələrdir?
Kollagenin faydaları nələrdir?
DƏRİ SAĞLAMLIĞINA ETKİSİ NƏDİR?
Dərinizin quru çəkisinin 75% -ni təşkil edir. Yaşlandıqca dərinizin daxili təbəqəsi kollageni itirir və daha az elastik olur və zədələnməyə daha həssas olur. Kollagen dərinin möhkəmlənməsində rol oynayır və elastikliyə və nəmlənməyə faydalıdır. Yaşlandıqca bədəniniz daha az kollagen istehsal edir və bu da dərinin qurumasına və qırışların əmələ gəlməsinə səbəb olur.

SAÇ VƏ DIRNAQLARI GÜCLƏNDİRİR.
Dırnaqlarınız qırılmağa meyllidirsə, bədəninizin onları möhkəm saxlamaq üçün lazımi qidalara sahib olduğundan əmin olmalısınız.

ƏZƏLƏ KÜTLƏSİNİ ARTIRA BİLƏR
Əzələ toxumasının% 1-10 hissəsi kollagendən ibarətdir. Bu protein əzələlərin güclü və düzgün işləməsi üçün vacibdir. Kollagen əlavələri istehlak etmək, yaşa bağlı əzələ kütləsi itkisi olan insanlarda əzələ böyüməsini və gücünü artıra bilər.
 
Beləki, kollagen – birləşdirici toxumanın əsasını təşkil edən sapşəkilli (fibrillar) zülaldır. Bu tərifdən belə nəticəyə gəlinirki, kollagen əzələlərin, sümüklərin, dərinin və oynaq bağlarının da əsasını təşkil edir. Daha dəqiq desək, insan orqanizmindəki bütün zülalların 30-35 %-ni məhz kollagen zülalı təşkil edir.
Birləşdirici toxumanın əsasını təşkil etdiyi üçün dəri və oynaqların elastikliyində mühüm rol oynayır.
Kollagen zülallarının zədələnməsi zamanı dəri tez qocalır, oynaq ağrıları baş qaldırır. Son tətqiqatlar isə kollagenin dəridəki qırışlarla aktiv mübarizə apardığını və hətta selülit probleminin həllində yardımçı olmasını belə sübut etmişdir.
Tətqiqatlardan söz açılmışkən nəzərinizə çatdıraq ki, 2017-ci ildə sübut olunmuşdur ki, sutka ərzində 2500 mq kollagen qəbulu zamanı dırnaqların uzanması 12% sürətlənmiş və qırılma halları 42% azalmışdır. Bu müsbət dəyişikliklər saçların sağlamlığına və uzanma sürətinə də aid edilir.
Nəticə olaraq sağlam olmaq istəyirsinizsə, gün ərzində 2000mq-dan 5000mq-a qədər kollagen qəbul etməyiniz məsləhətdir. Bundan əlavə sutka ərzində 1000-2000mq Vitamin C qəbulu da orqanizmdə kollagen sintezini sürətləndirir.
 
 
Mənbə: sosialxeber.info, proteinshop.az

0 şərh