Cildə qulluq

1. Fəsilllər dəyişəndə dəriniz quruyub, tökülə bilər. Dərinizə ipək kimi bir görünüş qazandırmaq və ölü hüceyrələrdən təmizləmək üçün kisə köməyiylə yüngülcə masaj edin. Dərinizi zədələməmək üçün kisəni çox basmayı, göz ətrafına dəydirməməyə diqqət edin.

2. Dərinizin sağlamlığını qorumaq və qırışları aradan qaldırmaq üçün mütləq nəmləndirici krem istifadə edin. Quru dəriyə sahibsinizsə, yağ əsaslı nəmləndiriciləri; yağlı dəriyə sahibsinizsə, su əsaslı nəmləndiriciləri seçə bilərsiniz. T bölgəsi yağlı dərilərdə isti duşdan sonra yanaqlarda qızartılar ola bilər. Dəri tipinizə uyğun bir kremlə mütləq nəmləndirməlisiniz.

3. Göz ətrafı həssasdır və hər vaxt istifadə etdiyiniz nəmləndirici kremlər allergiyaya səbəb ola bilər. Mimikalar və yaşa bağlı olaraq göz ətrafında qırışların meydana gəlmə ehtimalı yüksəkdir. Bu bölgə üçün xüsusi olaraq çıxarılmış kremləri hər gecə yatmadan əvvəl çəkməyi vərdiş halına gətirin. Yağlı dəriyə sahibsinizsə, gel formasında; quru dəriyə sahibsinizsə, pudra tərkibli kremləri seçə bilərsiniz.

4. T bölgəsi yağlı dərilərdə gün içərisində parıltılar görünə bilər. Kosmetik marketlərdə asanca tapa biləcəyiniz quruducu kağızları mütləq yanınızda gəzdirin. Dərinizdə həddindən artıq yağlanmadan qaynaqlanan parıltıları quruducu kağızlar sayəsində yox edə bilərsiniz.

5. Dəri baxımı üçün maska etməyə vaxtınız yoxdursa, yalnız bal çəkib 15 dəqiqə gözlətdikdən sonra ilıq suyla durulaya bilərsiniz. Bal; içində oldurduğu maddələr sayəsində mikrobları öldürər, yəni sızanaqları yox edər, qara nöqtələri təmizləyər və dərinizin özünü yeniləməsinə kömək edər. Quru dəriyə sahibsinizsə, balın içinə bir miqdar zeytunyağı əlavə edib qarışdırın və dərinizə tətbiq edin. Zeytunyağı; dərinizi bəsləyər.


6. Qatıq; hər dəri tipi üçün uyğun bir maskadır. Quru dəriyə tətbiq olunduğunda nəmləndirər, yağlı dəriyə tətbiq olunanda çox yağı yox edər. Gecə yatmamışdan əvvəl üzünüzə və boyun bölgənizə qatıq çəkərək 15 dəqiqə gözlədin, ilıq suyla yuyun.

7. Dəri maskalarından daha təsirli nəticələr əldə etmək üçün təmiz bir tülü maskanın üzərinə örtün. Dəri baxımı üçün özünüzə xüsusi bir tül ayırın, hər istifadədən sonra mütləq yuyun.

8. Yağlı dərinizi təmizləmək üçün gil maskası tətbiq edə bilərsiniz. Bütün kosmetik marketlər və təbii məhsul satan dükanlardan asan əldə edə biləcəyiniz gil maskası həm dəri, həm də bədəndəki sızanaqları yaxşılaşdırmaq üçün təsirli bir üsuldur.

9. Həssas dərilərdə baxımdan sonra qızartılar meydana gələ bilər. Qızartıları yaxşılaşdırmaq üçün bir paket yaşıl çay ya da çobanyastığı çayını dəmləyin. İlıq olduqdan sonra çay paketini üzünüzdə gəzdirin.

10. Soyuq havalarda dodaqlarda çat ola bilər. Ən asan müalicə üsulu olaraq bal və şəkər tozu qarışığını istifadə etməkdir. Bir miqdar bal və şəkər tozunu kiçik bir qabda qarışdırın. Barmaqlarınızın uclarıyla çox basmadan qarışığı dodaqlarınıza tətbiq edin.



2 şərh

2ral
ikinci burla xatun=Qını:)