Qara nöqtələr və onlardan xilas yolları

Xanımların çoxu qara nöqtələri qorxulu yuxu hesab edirlər. Bu növ nöqtələrdən qurtulmağın çoxlu yolları təklif olunur. Dərinizdə və üzünüzdə qara nöqtələr və sızanaqlar var və siz bunları dırnaqla sıxaraq bu problemdən xilas olmağı düşünürsünüzsə böyük bir səhv etdiyinizdən xəbəriniz yoxdur. Sizə asanca bu qara nöqtələrdən xilas olmağın müəyyən yollarını söyləyək köməklik etməyə çalışacam.

Sızanaq xüsusilə də yetkinlik dövründəki gənclərin qarşılaşdığı problemlərdən biridir. Dəri problemlərindən biri olan sızanaq, sanki gənclərin qorxulu yuxusu olub. Ən çox da yanaq, burun, alın və sinədə çıxır. Həkimlər qara nöqtələrin, sızanağın xəbərçisi olduğunu deyir.

Dermatologlar, qara nöqtələrin dərinin altında yaranan yağ və çirkin nəticəsində olduğunu, dəri təmizliyi ilə bu problemin həll ola biləcəyini deyirlər. Qara nöqtələrin mütləq təmizlənməsi lazımdır. Həkimlər Qara nöqtələr daha sonra meydana gələcək sızanağın əlamətidir. Yəni qara nöqtə yoxdursa sızanaq da yoxdur deyirlər. Xüsusilə sızanaq meydana gəlməsinin qarşısını almaq üçün tonik köməyi ilə gündəlik təmizlənməsi lazımdır. Qara nöqtələr əsla dırnaqla sıxılmamalıdır. Dərilərində qara nöqtəsi olan gənclərin üzlərini on dəqiqə dəsmal altında buxara verilməsinin faydası var.

Buxardan sonra qara nöqtələrin əl dəymədən qulaq təmizləyici çöpün köməyi ilə təmizlənməsi yaxşı olar. Sızanaqlar dərinin yağlanması nəticəsində əmələ gələn bir xəstəlikdir. Yağların dəriyə yayılan kanalları dolduğunda sızanaqlar əmələ gələr. Dəridəki məsamələrin tutulması, sızanaq meydana gəlməsinin ilk mərhələsidir. Bu mərhələdən sonra məsamələr genişləyərək qara nöqtələri yaradır, Dəriyə çirk, sabun və makiyaj artıqları, yağ və ölü hüceyrələr yığılaraq sızanağı əmələ gətirir.

Bunlar vacibdir:

Qara nöqtəli dərilərdə pH tarazlığı pozulduğuna görə mütləq dəriyə ən uyğun olan pH 5,5 təmizləyicilərin istifadə edilməsi lazımdır.

Sabun şəklindəki olan təmizləyicilər, qara nöqtələri artırır.

Qaşınan və ya möhkəmlən sızanaqlar dəridə qalıcı izlər buraxa bilər.

Üzündə qara nöqtə olan kişilər üzlərini qırxarkən lezva yerinə elektrikli üzqırxandan istifadə etməlidir.

Qara nöqtəli dəridə, üz yuyulduqdan sonra nəmləndirici qətiliklə vurulmamalıdır.

Qara nöqtələrdən qurtulmaq üçün maskalar.

1. 1 çay qaşığı ağ gil(əczanəərədə satılır) 1 çay qaşığı limon şirəsi isti su.Parçaları smetan şəklinə gələnə qədər qarışdırıb sonra üzünüzə çakin.Üzərinə nəm cuna yerləşdirin.10 dəqiqə saxladiqdan sonra yuyun.

2. Bir dəsdə nanə,bir dəsdə yabanı kəkin yarpağı bir qaba yerləşdirilib,üzərinə su əlavə edib ,qaynadılır.Soyuduqdan sonra qara nöqtələrin üzərinə vurulur.

3. 1,5 desert qaşığı gil,1 deser qaşığı badam yağı və bir qaşıq balı qarışdırıb üzünüzə çəkin və 35-40 dəqiqə gözləyin.Sonra soyuq suyla yuyun.

4. 1desert qaşığı qarğadalı unu və bir desert qaşığı qatiğı krem halına gələnə qədər qarışdırın.Göz və dodaq ətrafı xaric,bütün üzünüzə yuvarlaq hərəkətlərlə yedirin.Quruması üçün 15 dəqiqə gözləyin.Sonra azca isladılmış pambıqla təmizləyib,birinci ilıq sonra isə soyuq suyla yuyun.

5. Soda ilə duzu qarişdırıb azca su elavə edib pambigla qara nöqtələr olan yeri silsəz kömək edər.Amma bunu həftədə bir dəfədən artiq etmək məsləhət deyil.

6. 1yumurtanın sarısına 2 çay qaşığı şəkər tozu və 2 çay qaşığı aloe suyu töküb mikserlə yaxşıca qarışdırın.Sonra maskanın yarısını üzünüzə çəkin,quruyana kimi saxlayın.Quruduqdan sonra qalan hissəsinidə çəkib yuyun.

0 şərh