Yağlı dərisi olan xanımlar üçün faydalı maskalar

Əgər siz də təsirli baxışlara sahib olmaq istəyirsənsə onda sizə bəzi məsləhətlər verim.
1.Əvvəlcə bir neçə rəngdən ibarət olan bir ten dəstəsi al
2.Tenlərin arasından bir açıq, bir də tünd rəng təyin et. 
3.Göz qapağının üzərinə açıq rəng ten çək
4.Göz çuxurunun üzərinə tünd rəng ten yayaraq çək. Xaricə doğru yüngülcə dağıt. Hər iki tenin arasında diqqətə çarpan bir fərq olmaması üçün, rəngləri bir-birinə yedir. 
5.Gözünün iç küncündən başlayaraq, kirpik diblərinə eye-liner çək. Beləcə gözlərin olduğundan iri görünəcək. 
6.Son olaraq, kirpiklərini uzun göstərən bir tuş ilə diqqət mərkəzinə çevir.
Əgər burnun sümüklü və ya üzünə görə çox böyüksə, daha kiçik göstərməyin mümkündür!
1. Əvvəlcə üzünü ənliklə rəngləndir. 
2. Üzün üçün istifadə etdiyin ənliyin rənginin bir və ya iki ton daha tünd olanını burun ucuna və yanlarına barmaqlarınla yedirərək tətbiq et. 
3. Burun sümüyünün üzərinə, üzünə istifadə etdiyindən bir ton açıq tonda ənlik çək. Ancaq bunu edərkən, ənliklərin arasında xətt qalmaması üçün barmağınla keçişi təmin etməlisən. 
4. Son olaraq üzünü mat bir pudrayla pudrala. Bu qədər sadə və asan.
Dodaqlarının dolğun və cazibədar görünməsin istəyirsənsə, sizə bəzi ipucları.
1. Dodaqlarının daha dolğun görünməsini təmin etmək üçün, kənarlarına istifadə etdiyin pomadanın bir ton tündü olacaq şəkildə qələm çəkməlisən. 
2. Qələmi çəkdikdən sonra, barmaq ucunla xətti bir az dağıt. Beləcə iti görünməməsini təmin etmiş olarsan. 
3. Sıra gəldi pomada çəkməyə… Pomadanın parlaq və ya diqqət çəkici bir tonda olmasına diqqət yetirməlisən. Açıq rəng pomadalar dodağını daha dolğun göstərəcəyi üçün pastel tonlar seçim edə bilərsən. 
yağlı dərisi olan sifət üçün maskalar
Həmçinin bax: Yağlı dəriyə qulluq vasitələri
 

1 şərh

Silen_ce

bütün bunlar yağlı dərisi olan qadınlar üçün olan məsləhətlərdir?