Saçınıza zərər verən səbəblər

Əllərinizi saçınıza  mümkün qədər az vurun

Sizn üçün bəlkədə bunu etmək çətin olacaq amma əllərinizi tez-tez saçınıza vurmaq saçınız üçün əsil kabusdur. Başqa sözlə desək, əllərinizi tez-tez saçlarınıza aparmaq ya da saçlarınızla  davamlı oynamaq saçlarınıza zərər verir. Təbii ki allərinizi saçlarınıza davamlı olaraq vurmanız saçlarınızın yağlanmasına səbəb olur.

Ayrıca bu, çox da seksual bir görünüş deyil. Əllərinizi saçlarınıza hər apardığınızda, çəkişdirmələriniz nəticəsii saç dibləriniz xəbərdar edilər və yağ ifraz olunmağa başlar. Bu yağsizin gün içində saçlarınıza hər toxunduğunuzda zamanla bütün saça yayılar və təəssüf ki, siz də saçlarınızı yığmaq məcburiyyətində qalarsınız. Bu vəziyyətdə etməniz lazım olan iki şey var, əllərinizi saçlarınızdan uzaq tutmaq və bir müddət saçınızı şampunlama müddətini uzaltmaq uzatmaq.

Saçlarınızı düzgün darayın

Saçlarınızı köklərdən uclara doğrumu darayırsınız? Diqqət! Bu üsul saçlarınızı qırmaqdan və onlara zərər verməkdən başqa bir işə yaramaz; istər saçlarınızı duş altında daraq köməyiylə açmağa çalışın, istəsəniz duş sonrası yüngül nəmli haldaykən fırça köməyiylə. Etməniz lazım olan hərəkət, uclardan başlayaraq saç açıldıqca köklərə doğru irəliləməkdir.

Saç üçün maska

Vəsaitlər: Yarım banan, 1 şirin qaşığı bal, 1 şirin qaşığı badam yağı, 2 şorba qaşığı qatıq

Tətbiq: Bütün vəsaitləri qarışdırıb pudinq konsistensiyasına gətirin. Bütün saçınıza tətbiq edin və jelatinlə sarın. Bir saat gözlədib saçınızı yuyun. Saçlarınız güclü və parlaq olacaq.

Vəsaitləri:Yarım kasa mayonez, yarım kasa əzilmiş avakado

Tətbiq : Vəsaitləri yaxşıca qarışdırın. İsti suyla islatdığınız saçlarınıza və saç dərinizə mayonez avokado qarışığını yaxşıca yedirin. Saçlarınıza bir duş başlığı taxaraq 20 dəqiqə təsir etməsini gözləyin. Saçlarınızı hər vaxt etdiyiniz kimi şampunlayın

 

0 şərh