Рейтинг
+87.15

Yaraşıqlı görünüş, gözəl imic

78 üzv, 658 topik

Möcüzəvi vasitələrlə saçlara qulluq

Yazda saçlarınız tökülürsə, bu qidalardan mütləq istifadə edin. Onlar sayəsində həm gözəlliyinizlə insanları valeh edə, həm də sağlam saçlara qovuşa bilərsiniz. 

Bal: bal dəri və orqanizm üçün faydalı olduğu kimi saçlar üçün də faydalıdır. Bal saçdakı nəmi artırır və saça hopur. Yuduqdan sonra saçınızın nə qədər yumşaq olduğunu özünüz də görəcəksiniz.

Düyü: uzaq şərq mətbəxinin zəngin qidası olan düyü, saçları dolğunlaşdırır. Bir qab düyünü suda isladın və səhərə kimi saxlayın. Səhər suyu süzdükdən sonra bir sprey qaba tökün. Saçınızı qurutduqdan sonra bu spreydən sıxın. 

Alma sirkəsi:  Alma sirkəsi möhtəşəm parladıcı təsirə malikdir. Şampunla saçınızı yuduqdan sonra saçınızı bir qədər alma sirkəsi ilə durulayın. Saçlarınız çox parlaq olacaq. Lakin bunu boyanmış saçlara etmək olmaz. 

Nanəli çay: 5 ədəd nanaəli çay paketini dəmləyin. Soyumağını gözləyin. Sonra isə saçınızı şampunlayıb yuyun. Sonda isə saçınıza nanəli çayı tökün. Nanə saçınızdakı artıq yağ miqdarını ortadan qaldıracaq. 

İtburnu çayı: İri və dolğun saçlara sahib olmaq üçün itburnu çayını dəmləyim və üzərinə eyni miqdarda zeynut yağı əlavə edib yaxşıca qarışdırın. Alınan məhlulu boş şampun qabına əlavə edin. Səhər bu qarışığı saçınıza çəkib darayın. 10 dəqiqə gözlədikdən sonra saçınızı yuyun. Saçlarınız həm dolğun, həm də dalğalı olacaq.
Davamı →

Qara nöqtələrə yox!

maskaQara nöqtələr yağlı dərilərin ən böyük problemidir və onlarla mübarizə aparmaq üçün bir çox maskalar var. Onlardan ən əffektivini sizlərlə paylaşıram.

Bir kasa qatıqla 1 ədəd limonun şirəsini qarışdırıb gözlərinizə dəyməyəcək şəkildə üzünüzə sürtün və 15 dəqiqəyədək gözlədikdən sonra ilıq su ilə yuyun. Limon şirəsi dərini dezinfeksiya edir, sızanaqları qurudur, qara nöqtələri azaldır, qatıq isə dərini qidalandırır, nəmləndirir, dəridə yağın miqdarını tənzimləyir. 

Yuxarıda göstərilən maskanı həftədə bir dəfə tətbiq edin. İstəsəniz, maskadan sonra üzünüzü içərisinə çobanyastığı çiçəkləri atılmış su buxarına 5 dəqiqəyədək tuta bilərsiniz. Çobanyastığı dərini canlandırır. 


Davamı →

Saçlara qulluq qaydaları

Gözəl görünüşə sahib olmaq üçün orqanizmə qulluq kompleks şəkildə aparılmalıdır. Bunun üçün üzünüz və bədəninizlə birlikdə saçlarınıza da qulluq etməlisiniz.  Saçda olan bəzi problemləri aradan qaldırmaq arzusundasınız? O halda bu topik tam sizin üçün nəzərdə tutulub.
     
Ardı →

Gözəl ayaqlar üçün 5 addım

Qüsursuz ayaqlar insan gözəlliyinin ən başlıça özəlliklərindən biridir. Amma gün ərzində çox oturmaq, passiv həyat tərzi, idmandan yayınmaq, qeyri-sağlam qidalanmaq ayaqlarda sellülitin yaranmasına, damarların çıxmasına səbəb olur. Dərinin portağal qabığı görünüşündən azad olmaq düşündüyünüz qədər çətin deyil.

Birinci addım
Əgər oturaq işiniz varsa, 2-3 saatdan bir ayağa qalxıb gəzin. Daim eyni formada oturmayın. Həftədə ən azı 3 gün idmana vaxt ayırıb. Üzün, velosiped sürün və sairə ayaqları hərəkət etdirən idman növləri ilə məşğul olun. İdman qan dövranını gücləndirir.
Ardı →

Saçları necə qorumalı?

Kim deyə bilər ki, bu gün insanları ən çox maraqlandıran nədir? 
Bəlkə xərçəng xəstəliyinin dərmanının tapılmasıdır, ümumdünya maliyyə böhranının qarşısının alınmasıdır, bəlkə nüvə silahlarının məhdudlaşdırılmasıdır? Yox, yenə də yox. Böyük alman yazıçısı Remark hələ XX əsrin əvvəllərində yazırdı ki, insanları I Dünya müharibəsindən çox adi diş ağrısı narahat edir. Bəli, insan ictimai problemlərdən danışsa da, şəxsi problemlərlə yaşayır, onu yalnız öz «qapısını döyən» problemlər maraqlandırır. Məsələn, bu gün kişiləri daha çox maraqlandıran saçların erkən tökülməsinin qarşısını almaq, qadınları maraqlandıran isə artıq çəkidən azad olmaqdır. Doğrudur, istisnalar, xüsusi hallar da olur, amma biz ümumidən danışaq, birincidən başlayaq. Hazırda saçların tökülməsi kişilərin, bəzən hətta qadınların əsas problemidir. Bundan istifadə edən televiziya və qəzetlər də bar-bar bağırır, problemin qarşısını almaq üçün cürbəcür metodlar və dərmanlar təklif edir.
Ardı →

Cildə qulluq

1. Fəsilllər dəyişəndə dəriniz quruyub, tökülə bilər. Dərinizə ipək kimi bir görünüş qazandırmaq və ölü hüceyrələrdən təmizləmək üçün kisə köməyiylə yüngülcə masaj edin. Dərinizi zədələməmək üçün kisəni çox basmayı, göz ətrafına dəydirməməyə diqqət edin.

2. Dərinizin sağlamlığını qorumaq və qırışları aradan qaldırmaq üçün mütləq nəmləndirici krem istifadə edin. Quru dəriyə sahibsinizsə, yağ əsaslı nəmləndiriciləri; yağlı dəriyə sahibsinizsə, su əsaslı nəmləndiriciləri seçə bilərsiniz. T bölgəsi yağlı dərilərdə isti duşdan sonra yanaqlarda qızartılar ola bilər. Dəri tipinizə uyğun bir kremlə mütləq nəmləndirməlisiniz.
Ardı →

Üz üçün maskalar

Yağlı dəriyə sahib olanlar əslində şanslıdırlar. Çünki dəriləri gec qırışır. Yağlı dəri tipinin ən böyük qüsuru isə çox parlamasındadır. Düzdür, yağlı dərilər sızanaq və qara nöqtə kimi problemlərlə sıx qarşılaşsa da, digər dəri tiplərinə nisbətən daha gec qırışır və yaşlanır. Sızanaq və qara nöqtə, üzün parıldaması kimi problemləri isə təbii qulluq maskaları ilə həll edə bilərsiniz. Türkiyə mətbuatına istinadən bu maskalardan bəzilərini təqdim edilir. 

Əgər dəriniz yağlıdırsa, gündə iki dəfə bu şəkildə təmizləyin: Bir kasada isti su qoyun. İçinə bir ovuc quru çobanyastığı tökün. Beş dəqiqə gözləyib süzün. Sonra kiçik və yumşaq bir dəsmalı bu suya batıraraq yaxşıca isladın və üzünüzə kompres edin. Bu əməliyyatı 5 dəqiqə müddətində davam etdirin. Daha sonra üzünüzü gül suyuna batırılmış pambıqla silin.
Ardı →

Kişi ətirləri və qiymətləri

Bakıda satılan kişi ətirlərindən bəzilərinin qiymətlərini təqdim edirik. Onların qiyməti markası və ölçüsünə görə dəyişir.

Ətrin adı

Ölçüsü (qram)

Qiyməti (AZN)

1

Boss Baldessarini (Ambre)

50

27

2

Yohji Yamamoto (Yohji Yamamoto)

30

30

3

Chanel (Allure)

50

73

4

Armani(Attitude Extreme)

30

45

5

John Richmond (John Richmond)

50

45

6

Givenchy (Play Intense)

50

49

7

Shaik (Shaik №70)

80

165

8

Shaik (Shaik № 77)

80

196

9

Christian Dior (Homme Intense)

50

53

10

Montale (Black Aoud)

100

95

11

Acqua (Di Monaco)

100

99

12

Dsquared2 (He Wood Ocean Wet)

50

42

13

Viktor&Rolf (Antidote)

75

70

14

Issey Miyake (L'eau D'issey set2pc)

75

60

15

Guerlain (Homme)

50

37

16

Calvin Klein (Euphoria Intence)

50

32

17

Tom Ford (Grey Vetiver)

50

85

18

Guess (Man)

75

35

19

Issey Miyake (L'Eau d'Issey Pour Homme Noir Absolu)

100

65

20

Cadillac (For men)

100

55

21

Jean Paul Gaultier (Le Male)

75

45

22

Hermes (Terre D'Hermes Limited Edition)

100

70

23

Van Cleef & Arpels (Midnight in Paris set 2pc)

75

44

24

Burberry (The Beat )

50

37

25

Kenzo (Leau Par Indigo Pour Homme)

30

32

26

Giorgio Armani (Attitude)

100

62

27

Cacharel (Amore Amore)

125

47

28

Nicos Parfums (Sculpture Homme)

100

45

29

Hugo Boss (In Motion Black Edition)

40

30

30

Clinique (Happy)

50

38


Mənbə: Day.az
Davamı →

Hansı ətri sevirsən?

Deyirlər, ətirlər insan xarakterinin danışan dilidir. Qoxu öz sahibi haqqında təsəvvür olduğundan da çox məlumaq verə bilər. Əlbəttə ki, burada sarımsaq, siqaret və ya tər iyindən yox, istifadə etdiyimiz müxtəlif ətirlərin rayihələrindən gedir.


Çiçək ətirli: qızılgül, zambaq, jasmin, qardeniya…


Bu cür ətirlərdən istifadə edənlər mülayim, ünsiyyətcil və mehriban insanlardır. Sadiq dost və asanlıqla etibar ediləcək işçidir. Ancaq onların yaxın dostları azdır. Belələri qeyri-adi, gözəl və əntiq əşyaları çox xoşlayır, hətta kolleksiya da yığırlar. Səs-küylü yerləri sevmirlər, evdə oturub, sakit atmosferdə dincəlmək onlar üçün daha münasibdir.


Ardı →

Makiyaj edərkən diqqətli olun!

Özünə qulluq etmək və gözəl görünmək hər qadının arzusudur. Bunun üçün çox vaxt xüsusi qulluq vasitələrindən, makiyajdan istifadə edilir. Ancaq kortəbii istifadə edilən makiyaj müvəqqəti olaraq gözəl görünüş versə də, dərinin sağlamlığına ciddi ziyan vura bilər. Makiyaj vasitələrinin ən böyük əks təsiri allergik reaksiyalar yaratmasıdır. Bəs bunların qarşısını almaq üçün nə etmək lazımdır?

1. Makiyaj vasitələrini istifadə etməmişdən öncə test edin.
Vasitələri alıb istifadə etməmişdən öncə onların test məhsulunu alın. Əgər bir məhsul 72 saat ərzində heç bir allergik reaksiyaya yol açmırsa onun qarşıdakı günlərdə də allergiya yaratmaq riski çox azdır. Bu məsələdə xüsusilə həssas dəriyə malik olanlar diqqətli olmalıdır.


Ardı →