Рейтинг
+87.15

Yaraşıqlı görünüş, gözəl imic

78 üzv, 658 topik

Qara nöqtələr və onlardan qurtulmağın yolları

Əziz xanımlar, əgər hələdə qara nöqtələr sizi narahat eirsə onsa sizə təqdim edəcəyim 3 dəri maskası ilə tanış olun. Xatırladım ki, hazırlanma və istifadə olunması qaydalarına diqqət yetirin.  

Bal maskası - Bal dərinizi qidalandırır, təmizləyir ve nəmləndirir. 2-3 xörək qasığı balı üzdəki qara nöqtələrə cəkirik.Əyər dərinizdə ləkəlidirsə,bala 1 çay qasığı süsən yağı əlavə edin.Bu maskanı 15 dəqiqə üzümüzdə saxlayırıq.Üzümüzü ilıq suya batırılmış pambıqla silirik.


Ardı →

Gözəlliyiniz üçün müxtəlif məsləhətlər

Əgər harasa tələsirsinizsə, vacib görüşünüz varsa və xarici görüşünüzdən narazısınızsa onda dərinizi gözəlləşdirmək üçün ardıcıl olaraq pilinq, kompres, maska prosesindən keçməli olacaqsınız. Həmçinin sizlərə təqdim edəcəklərimiz sizin daha da gözəl görünməniz üçün bəzi məsləhətlərdir.  

Pilinq -Ölmüş dəri hüceyrələrinin təmizlədiyi üçün dəriniz daha da hamar görünəcək. Hazır alınmış skrabınız yoxdursa, narahat olmağa dəyməz. Üzünüzü təmizləyin, sabunla yuyun ya da kosmetik südlə silin, sonra nəm pambığa yarım çay qaşığı soda əlavə edin. Pambığın köməyi ilə üzünüzün əsas T-zonasını təmizləyin. (alın, burun, çənə) 


Ardı →

Dodaq silikonları haqqında bilmədiklərimiz

Xanımlar bəziləri son vaxtlar dodaqlara silikonların necə qoyulduğu və onun hansı təsirlərinin olacağı barədə düşünürlər. Həcimli və gözəl dodaqlar hər bir dövrdə cazibədarlığın simvolu sayılıb. Elə buna görə də dodaqlarının həcmindən narazı olan xanımlar çox zaman silikonlara əl atırlar. Dodaqlara silikon yerləşdirmək iki əsas metodla aparılır. Bunlardan biri Lipofilinq-bədənin piyini dodağa qoymaq, ikincisi isə dodaqları gellə doldurmaqdır. Dodağın lipofilingi ümumi narkozla cərrah tərəfindən aparılır. Bu əməliyyatdan sonra hüceyrələr daha gec sağalır və uzun müddət dodaqlarda ağrı qalır. İkinci metod olan gel üsulu daha ağrısız və rahatdır. Dodaqların gellə doldurulması kosmetoloq tərəfindən aparılır və nəticə 48 saatdan sonra bəlli olur.


Ardı →

Sellülitlə mübarizədə 8 qayda

Aşağıda göstərilən qaydalara əməl edərək bu problemdən qurtula bilərsiniz, əlbətdə ki, çox şey məhz sizdən asılıdır.
1. Çəkinizi azaldın -Buna nail olmaq üçün yağlı qida qəbulunu azaldın və təzə meyvə və tərəvəzdən istifadə edin. 

2. Düzgün qidalanın -Sağlam qida qəbul etməyə üstünlük verin. Bu, orqanizmin vəziyyətini balanslaşdırmağa kömək edəcək və sellülitin yaranması üçün yaxşı şəraitin yaranmasına imkan verməyəcək.

3. Qəbizlə mübarizə aparıb -Bir qayda olaraq, qəbzlikdən əziyyət çəkən insanlarda sellülit olur. Qəbizliklə mübarizə aparmaq üçün ekspertlər tərkibində dənli bitkilər olan qidaları qəbul etməyi məsləhət görürlər. Bundan əlavə, yeməyə az miqdarda xam kəpək də əlavə etmək olar.
Ardı →

Üzdə olan ləkələrə və çillərə qarşı maskalar

1-Əgər üzünüzdə çil varsa, əvvəlcə isti suya 5-6 çay qaşığı soda töküb əriyincə qarışdırın. Onunla üzünüzü silin.Çillərin və ləkələrin rəngi yox olar.
2-Cəfəri kökünü xırda-xırda doğrayıb dəmlədikdə və ona limon suyu qarışdırıb səhər və axşam üzə çəkdikdə çillər və ləkələr ağarır.
3-Üzdəki çilləri təmizləmək üçün turp şirəsinə araq,bal,duz əlavə edib qarışdırın və üzünüzə çəkin.
Ardı →

Bütün dünyadan gözəllik sirləri

Hindistan
Hindli qızların uzun və ipək kimi saçları bir əfsanədir. Yaxşı, bəs onların saçları niyə bu qədər gözəldi? Sirləri — Kokos yağı. İlıq Kokos yağını saç dərisinə masaj edərək tətbiq edirlər və gecə onunla yatarlar. Səhər yuyarlar. Bu proses ümumiyyətlə həftədə bir dəfə edilir. Kokos yağı cildi bəsləyər və nəmləndirər, saçlar bir müddətdən sonra daha parlaq və canlı olar.

Fransa
Möhtəşəm cildə sahib olan Fransız qadınlarının gözəllik sirri isə, gilas və nar maskasıdır. Gilas və nar dənələrini blendr'dan keçirdin, əldə etdiyiniz qarışımı üzünüzə tətbiq edin. Bu cür maskanı həftədə bir dəfə, 5-6 dəqiqə edə bilərsiniz.
Ardı →

Saç boyaları və ondan yaranan xəstəliklər

Yeyib-içdiklərimizin tərkibini düşünsək də, boya, krem və parfümeriyaların, o cümlədən saç boyasının içində nə olduğuna fikir vermirik. Saç boyalarında istifadə edilən kimyəvi maddələrdən 22-si Avropa ölkələrində qadağan olunmuşdur.  Bəs görəsən bu hal digər ölkələrdə necədir? Saçlara qulluq etmək və daha da gözəl görünmək istəyənlər görəsən hansı problemlərlə üzləşə bilər. Aşağıda buna dair bəzi msələhətləq qeyd olunmuşdur.
Ardı →

Dəbli piknik paltarları

Adlı-sanlı brendlərin yay reklam çarxlarında modelyerlər geyimləri daha çox pikniklərdə nümayiş etdirir. Bu da adi bir haldır. Çünki yay elə istirahət, səyahət, gəzinti və müxtəlif pikniklər deməkdir. Bəs bu pikniklərin geyim növləri necə olmalıdır sualına cavab tapmağa çalışaq. Əvvəla sizi dünyanın tanınmış modelyer və dizaynerlərin belə pikniklər üçün hazırladığı müxtəlif paltarlarla tanış edəcəyik. Hər çeydən əvvəl yüngül geyimlərə üstünlük verin. Əyninizə nə rahatdırsa, onu geyinin. Uzun sarafan və yaxud mini donlardan istifadə edin. Hündür daban ayaqqabıları yüngül makasinlərlə əvəz edin. Qızmar günəşdən qorunmaq üçün al ləçəklərdən, eynəkdən, şlyapadan istifadə edin. Belə yerlərə gedəndə bir qədər tutumlu çantalar götürsəniz yaxşı olar. Bu sadaladıqlarımız hökmən yüngül və rəngarng olmalıdır. Belə pikniklər adətən, iki formada olur: əməli və romantik.
Ardı →

Cins şalvarları nə ilə geyinmək lazımdır?

Hazırda qarderobunda ən azı bir cüt cins şalvar olmayan insana rast gəlmək çox çətindir. Bir balaca keçmişə nəzər salsaq görərik ki, o vaxtlar cins şalvarlar xüsusi bir qeyri-adilikləri ilə fərlənməsələr belə onlara təlabat inanılmaz dərəcədə çox idi və insanlara ağılasığmaz qiymətlərlə satılırdı. Halbuki indi hər bir kəs öz zövqünə görə istədiyi formada cins şalvarı asanlıqla tapıb, çox sərfəli qiymətlərə də ala bilir. Milyonlarla insan rahatlığı və komfortu ilə fərqlənən denim şalvarlarına üstünlük verir.  əzən insanlar eyni cins şalvar modelini həm iş yerinə, həm gəzintiyə, həm də gecə klubuna geyinir. Bəzilərinin fikrincə bu monotonluqdur, lakin bu, heç də belə deyil. Belə ki, cins şalvarı üzərimizdəki digər üst geyimləri ilə düzgün uyğunlaşdırdığmız halda hər dəfə qeyri-adi bir görkəmə sahib ola bilərik. 
Bəs cins şalvarı necə seçmək olar? Əvvəlcə cins şalvarın nə məqsədlə geyiniləcəyi dəqiqləşdirilməlidir. Bəlkə siz cinsi işə geyinəcəksiniz, ya da sadəcə ay işığında bir gəzintiyə çıxacaqsınız, yaxud da siz bir gecə klubuna getməyi planlaşdırırsınız və istəyirsiniz oradakıların diqqəti yalnız sizdə olsun. Hər bir halda siz bir cüt cins şalvardan bütün bunların hamısını həyata keçirmək üçün istifadə edə bilərsiniz.
    

Gündəlik geyimdə cins şalvardan necə istifadə etmək lazımdır?
Siz gəzintiyə çıxacaqsınız və sizə rahat bir geyim lazımdır? Komfort, rahatlıq və biz az da şarmlı olmaq istəyirsiniz? Bu cür situasiyalarda adətən ən sevimli cins şalvara və fubolkaya üstünlük verilir. Bu futbolka ağ rəngdən tutmuş, çox parlaq çalarlara kimi hər bir rəngdə ola bilər. Formanın da necə olmasının böyük bir əhəmiyyəti yoxdur. Siz öz əhval-ruhiyyənizə uyğun olaraq hər hansı bir formanı seçə bilərsiniz. Hətta futbolkanın cins şalvarınızla mükəmməl şəkildə əlaqələndirilməsinə belə fikir verməyinizə ehtiyac yoxdur. İnanın ki, istənilən parlaq rəngli, diqqəti cəlb edən futbolka cinslə geyinildikdə, klassik formalı bir geyim təəsüratı yaradır. Bunu sınaqdan keçirməkdən və öz individuallığınızı göstərməkdən heç bir vaxt çəkinməyin.

Bəs işə cins şalvarı nə ilə geyinmək lazımdır?

İşə və ya məktəbə düz cins şalvarların geyinilməsi daha məqsədəuyğundur. Xarici görkəminizə bir balaca da eleqantlıq qatmaq istəyirsinizə, cins şalvarla bel hissəsindən azca daraldılmış uzun jaket geyinin. Bu sizə zəriflik və incəlik qazandıracaq. Bekı geyimdə qadınlar çox cəlbedici və stilli görünürlər. 

   

Sevdiyin insanla görüşə gedərkən cins şalvarla nə geyinə bilərsən ?
Sevgilisi ilə görüşə çıxmaq hər bir qızın həyatında ən xoş məqamlardandır. Əlbəttə ki, bu zaman hər bir qız çox gözəl görünmək, özünə inamlı bir təsir yaratmaq və geyindiyi paltarla özünü narahat hiss etməmək istəyir. Bu zaman hətta ən çox sevdiyiniz donu, yubkanı geyinmək istəmirsinizə, onda cins şalvarla uzun kofta və ya topik sizin üçün ən ideal variant hesab olunur. Bu zaman ən gözəl rəng çalarlarını seçməyə çalışın ki, onlar sizin zərifliyinizi daha da ortaya çıxarsın. Düz, yaxşı bir şəkildə oturmuş cins şalvar və onun üzərinə düşən uzun kofta bədən formanızı ortaya çıxarmağa və sizi daha gözəl göstərməyə kömək edər. Yaxşı olardı ki, uzun koftanın beli büzməli olmasın. Çünki bu, sizin bədən formanızı olduğundan böyük göstərə bilər.

Gecə klubuna cins şalvarı nə ilə geyinmək olar?

Klubda hamı adətən bir-birindən seçilməyə çalışırl. Bu zaman insana individuallığı göstərmək məsələsində geyindiyi paltar kömək edir. Belə olduğu halda siz hər hansı bir cins şalvarı müxtəlif şeylərlə kombinə edə bilərsiniz. Məsələn, hər hansı bir klassik köynək və ya ipək kofta, və ya adi bir futbolka sizin köməyinizə çata bilər. Lakin maraqlı və daha effektli görünüş əldə etməyin ən ideal yolu cins şalvarla trikotaj paltarların geyinilməsidir. Çünki bu, sizin xarici görkəminizə müəyyən cazibədarlıq, fəqlilik qatacaq.
Sonda isə qeyd etmək istərdik ki, əgər siz əsl yubka həvəskarısınızsa və düşünürsünüzsə ki, zərif qadın şalvar geyinməməlidir, lakin zamanla cins yubkaları da nə ilə geyinəcəyinizi bilmirsinizsə, heç narahat olmayın. Çünki yuxarıda dediklərimizin hamısı cins yubkalara da şamil edilir. Bir sözlə, bu deyilənlərə əməl etsəniz, görünüşünüzə hər hansı bir zərər gələcəyindən qətiyyən qorxmayın. Bu cür geyimlə siz həmişə qeyri-adi və cazibədar görünəcəksiniz.

Mənbə: Itv.az/
Davamı →

Bu mövsümün aksessuarları

Yay hələ bitməyib. Qarşıda isə məxməri mövsüm var. Bu mövsümün də öz geyim növləri və aksessuarları var. Biz sizə hələlik məxməri mövsümün aksesuarlarından söhbət açacağıq. Əksəriyyət bu müddətdə, sentyabr-oktyabr aylarında istirahət etməyə üstünlük verir. Bəs bu mövsümdə hansı aksessuarlar dəbdə olacaq?
1. İri halqalı sırğalar.
2. Rəngarəng qolbaqlar. Belə qolbaqlar xanımların yayda günəşdən qaralmış qollarında gözəl və yaraşıqlı görsənir.
3. Kiçik gül çantaları.
Ardı →