Рейтинг
+87.15

Yaraşıqlı görünüş, gözəl imic

78 üzv, 658 topik

Həmişə gözəl görünün!

İlin mövsümündən, məkandan asılı olmayaraq, gözəl və təravətli görünmək kimin xoşuna gəlməz ki? Bu çoxmu çətindir? Əlbəttə, bəziləri bunu maddi təminatla, bəziləri isə kosmetik salonlara getmək üçün vaxtın çatışmazlığı ilə də bağlaya bilərlər. Əslində kosmetologiya bir elm kimi o qədər də qədim deyil, lakin gözəl qadınlar həmişə olub və ətrafdakıları öz gözəlliyi, təravəti ilə cəlb ediblər. Deməli, təravətli və cazibədar görünməyin yolu yalnız kosmetik salonlardan başlamır. Xoş əhval-ruhiyyə, iş və istirahətin düzgün təşkili, emosional sabitlik və əlbəttə ki, qadın gözəlliyinin təminatçısı olan sevgi.


Ardı →

Dəri üçün gün rejimi

Dəriyə öz sağlamlığını, təravətli görünüşünü qaytarmaq üçün onun sutkalıq cədvəlini öyrənin. Bununla da siz, dərinizə düzgün qulluq etməyin nə demək olduğunu öyrənəcəksiniz.
Kosmetoloqlar hər dəfə dəridən söz açarkən qeyd edirlər ki, krem seçərkən mütləq dərinin hansı tipə aid olduğunu nəzərə almaq lazımdır. Lakin sən demə, bu da kifayət deyil. İnsan dərisi özünəməxsus xüsusiyyətlərə malikdir və krem seçərkən bunlara fikir vermək mütləqdir.
Məsələn, tutaq ki, biz sutkanın 8 saatını yatırıq, gəlin günün qalan saatlarını sağlamlıq zonalarına bölək. Məhz bu zaman hansı kremin dərinizə düşməsi aydın olur.


Ardı →

Sellülit

Sellülit sözünə son illərdə daha tez-tez rast gəlinir. İndi hər bir qadın bədənində (əsasən bud və baldır nahiyələrində) hamarlığı pozulmuş dəri gördükdə, sellülitdən şübhələnir və ondan yaxa qurtarmaq yollarını axtarır.


Ardı →

Məşhur qadınların gözəllik reseptləri

Gözəl və cazibəli görünmək hər bir qadının arzusudur. Lakin Tanrının zərif məxluqlara bəxş etdiyi məlahəti, təravəti qorumaq, onu davamlı etmək əlbəttə ki, qadının özündən də çox asılıdır. Deyirlər, çirkin qadın yoxdur, baxımsız qadınlar var. Baxımlı qadınlar cəmiyyət tərəfindən də daha hörmətlə qarşılanır, onlarda özünə inam və əminlik daha yüksək olur. Bu isə qadınları mənən daha güclü və cəsarətli edir. Qadın gözəlliyini bərpa etmək, qorumaq və davamlı etmək üçün müasir kosmetologiya, plastik cərrahiyyə daha nələrə əl atmır. Lakin etiraf edək ki, təbii vasitələrdən istifadə edərək gözəlliyini və təravətliliyini təmin edən qadınlar daha çoxdur.
Ardı →

Dünya qadınlarının gözəllik sirləri

Bəzən başqa ölkədə olarkən ordakı qadınların gözəlliyi, cazibədarlığı diqqəti cəlb edən zaman düşünürsən, görəsən onların bu qədər təravətli görünməsinə kömək edən nədir?

Yaponiya: dərinin mərmərliyi və sadə düyü
Yapon qadınları dərisinin şəffaflığı (farfora bənzər rəngi) ilə məşhurdurlar. Onlar bunu necə əldə edirlər? Düyü və dəniz yosunlarının köməyi ilə. ABŞ–da dəriyə qulluq üzrə xüsusi kosmetik vasitələrin istehsalı ilə məşğul olan şirkətin nümayəndəsi biznes qadını K.S.Kenq bu haqda belə şərh edir: «Qədim zamanlardan yaponlar düyü kəpəyindən sabun kimi istifadə edirdilər. Onlar kəpəyi torbaya töküb üzərinə bir qədər su əlavə edir və skrab kimi bədən dərisinə sürtürdülər.


Ardı →

Sağlam saçların sirri

Əgər saçlarınızın qayğısına qalmaq istəyirsinizsə, aşağıda göstərilənlərin, heç olmasa, bəzilərini həyata keçirin:  * Saçınızı yuyarkən qətiyyən sabundan istifadə etməyin. Çünki sabun saçın qurumasına və üzərindəki kiçik canlı hüceyrələrin ayrılmasına səbəb olur.
* Saçları tez-tez bir yerə toplamaq saç hüceyrələrinin sıxılmasına yol açır və saçlar qırılır.
* Daraq alarkən dişlərinin mümkün qədər geniş olmasına çalışın.
* Saçınızı darayarkən nəmli və ya islanmış olmasına diqqət yetirin. Çünki quru saçı daradıqda qırılır.
* Quru saçlar üçün 2 xörək qaşığı küncüt, badam və ya günəbaxan yağı götürün. Sonra 3-4 xörək qaşığı noxud unu hazırlayın. Yumazdan əvvəl saçınızı seçdiyiniz yağla masaj edin. Sonra qalan yağın üzərinə noxud unu və bir az da isti su əlavə edərək qarışdırın. Bu qarışığı saçınıza vurub yaxşıca yuyun.
* Bitki yağları saçlara canlılıq, elastiklik və parlaqlıq gətirir, ətrafdakı zərərli təsirlərdən qoruyur.
* Saçları yuduqdan sonra yaxalamaq xüsusilə yağlı və kəpəkli saçlarda möcüzələr yaradır. Başın dərisi qurudursa, bitki mənşəli qarışıqlarla və ya azacıq alma sirkəsi əlavə edilmiş su ilə yaxalamaq məsləhətdir.
* Saçınız yağlıdırsa, 1 ədəd limonun qabığını sürtgəcdən keçirin və 1 qaşıq nazik doğranmış cökə və yarım litr su əlavə edərək qarışdırın və qaynama dərəcəsinə çatana qədər qızdırdıqdan sonra 10 dəqiqə dəmə qoyduqdan sonra süzün. Sonra 8 ədəd limonun suyu ilə birlikdə hamısını bankaya töküb çalxalayın və 2 gün saxlayın. Saçınızı yuduqdan sonra 1 litr ilıq suya həmin mayenin 1/8 hissəsini əlavə edib, saçınızı yaxalayın.
* Saçınıza daha çox parlaqlıq vermək üçün qurudarkən feni saçın kökündən uclarına doğru tutaraq qurudun.
Davamı →

Saçınız həm sağlam, həm uzun olsun!

Saçın dərisindəki məsamələrin yağ və ya kirlə tutulması, saçların tökülməsinə səbəb olur. “Bunu etsəm, saçım daha gözəl olar” və ya “bunu etsəm, saçım daha canlı görünər” deyə tətbiq etdiyimiz üsullar çox vaxt saçlarımıza zərər verir.Saçların uzun və sağlam olması üçün, ilk növbədə, düzgün qidalanmaq lazımdır. Saçın dərisindəki məsamələrin yağ və ya kirlə tutulması, saçların tökülməsinə səbəb olur. “Bunu etsəm, saçım daha gözəl olar” və ya “bunu etsəm, saçım daha canlı görünər” deyə tətbiq etdiyimiz üsullar çox vaxt saçlarımıza zərər verir. 
Ardı →

Doğru geyimlərlə daha uzun görünə bilərsiniz!

uzun görünmək üçünBoyunuz qısa və bioloji olaraq uzanmanızın artıq imkanı yoxdur. Elə isə işiniz uzun görünmənizi təmin edən hiylələrə qaldı.sizə köməkçi olacaq üsullar:
— Tək rəng paltarları seçin. Təpədən dırnağa tək rəng geyimlər başqaları tərəfindən «uzun və zəif» qəbul edilmənizi təmin edər.
— Şalvar və ətəklərinizin beli incə olsun.
— Bəylər də şalvarlarıyla eyni rəng incə kəmərləri seçim edə bilər.
— Yaxşı tikilmiş, düz paltarları seçin.
— Paltarın üzərinizə oturmasına diqqət yetirin.
— Düymələr, zəncirbəndlər və digər detalların olmasına diqqət yetirin.
— Yüksək və incə dikdaban ayaqqabılar geyinin. İncə dikdaban ayaqqabılarda rahat edə bilmirsinizsə daha qalın dikdaban rahat yüksək ayaqqabılar tapa bilərsiniz.

Ardı →

Yağlı dəriyə qulluq

Düzdür, yağlı dərilər sızanaq və qara nöqtə kimi problemlərlə sıx qarşılaşsa da, digər dəri tiplərinə nisbətən daha gec qırışır və yaşlanır. Sızanaq və qara nöqtə, üzün parıldaması kimi problemləri isə təbii qulluq maskaları ilə həll edə bilərsiniz.
Əgər dəriniz yağlıdırsa, gündə iki dəfə bu şəkildə təmizləyin: Bir kasada isti su qoyun. İçinə bir ovuc quru çobanyastığı tökün. Beş dəqiqə gözləyib süzün. Sonra kiçik və yumşaq bir dəsmalı bu suya batıraraq yaxşıca isladın və üzünüzə kompres edin. Bu əməliyyatı 5 dəqiqə müddətində davam etdirin. Daha sonra üzünüzü gül suyuna batırılmış pambıqla silin.
Davamı →

Qaş aldırmaq

Qaşlarımız üzümüzün ifadəsini və baxışlarımızın dərinliyini doğruldan əsas amillerdir. İdeal qaş şəklini tapmaq, qaşları asanca almağa və gücləndirməyə dair məsləhətlər…

1. Qaşlarınızı almağa başlamadan əvvəl ağrını azaltmaq və qızartının qarşısını almaq üçün qaşlarınızın üzərində buz gəzdirin. Bu əməliyyat xüsusilə həssas cildlər üçün çox faydalıdır.
2. İdeal qaş şəklinizi tapmaq üçün bir qələm ya da xətkeşdən kömək ala bilərsiniz.
Xətkeşi ağız kənarınızın üzərinə qoyun və şaquli olaraq burun qanadınıza doğru uzadın. Xətkeşin qaşınıza dəydiyi nöqtə qaşlarınızın başlaması lazım olan yerdir.
3. Xətkeşi burun qanadınızdan üfüqi olaraq göz kənarına doğru uzadın.
Xətkeşin dəydiyi yer qaşınısın bitməsi lazım olan nöqtədir.


Ardı →