Рейтинг
+87.15

Yaraşıqlı görünüş, gözəl imic

78 üzv, 658 topik

Üz üçün maskalar

Üzünüzə elastiklik və təravət bəxş etmək istəyirsinizsə orta ölçülü kökü sürtgəcdən keçirdin üzərinə doğranmış (həvəngdəstədə döyülmüş də olar) cəfəri və bu qarışımı kaşa halına gətirə biləcək qədər süd əlavə edin. Daha sonra üzünüzə çəkib 15 dəqiqə uzanın. Maska ilıq su ilə yuyulmalıdır.
Soyuq havadan qıcıqlanan, günəşdən qızaran və s. kimi problemlı dəri tipinə sahib olan xanımlarım mütləq noxud unundan istifadə etməlidirlər. Nəxud ununu evdə də hazirlaya bilərsiniz. Bir neçə noxudu kofemolkada üyüdün daha sonra bir neçe dəqiqəlik mikrodalğalı sobada qurudun, sonra üzərinə 1 çay qaşığı xama və 1 çimdik duz əlavə edib gözaltı nahiyəsi xaric olmaqla üzünüzə çəkin, 15 dəqiqədən sonra maskanı su ilə təmizləyin.
Davamı →

Gül suyu

Gül suyu ilə dəri təmizləmək:
1)4 litr üzüm sirkəsi içinə 10 ovuc quru gül yarpağını əlavə edib qarışdırın. 15-20 gün günəşdə tutub süzün. Losyon, makiyaj təmizləyicisi olaraq istifadə edə bilərsiniz.
2)Üç ovuc təzə gül yarpağını 5 dəqiqə suda qaynadın sonra bir çay qaşığı döyərək toz halına gətirdiyiniz cökə yarpağından, bir xörək qaşığı təzə qaymaq, bir çay qaşığı süzmə bal əlavə edin.
Hazırlanan qarışığı krem halını alana qədər qarğıdalı unu əlavə edərək qarışdırın. Dərinin parlaq, nəmli və gözəl olmasını təmin edən bu qarışığı üzünüzə sürtə bilərsiniz.
Ardı →

Kosmetoloji məsləhətlər

Problemsiz dəri
Məhsullar: Təzə nanə, duz
Yarım litr suyu qaynadın və içinə on ədəd təza nanə yarpağı atın. On dəqiqə saxlayandan sonra suyu süzün və bir fincan duzla bərabər vanna qəbul edin.
Nanə rahatladıcı, sakitləşdirici təsiri olan bitkidir. Duz isə pilinq etmə özəlliyi sayəsində dərini ölü hüceyrələrdən təmizləyir.
Məhsullar: Süd, duz, bal.
Plastmas şüşədə bir litr süd, bir fincan duz və yarım fincal balı çalxalayaraq qarışdırın. Əldə edilən köpüklə bədəni masaj edin və yaxalanın. Həftədə bir dəfə edilən bu masajda süd epidermisə zərər vermədən dərini təmizləyir. Duz da ölü dəridən azad olmağa kömək edir.
Davamı →

Telləri kəsdirmək

Bir çox xanımlar tel kəsdirib-kəsdirməmək məsələsində tərəddüd edir. Hansı hallarda tel kəsdirmək olar?

Siz tel kəsdirməlisiniz, əgər…

1. Cavan görünmək istəyirsinizsə. Tel həqiqətən qadını cavanlaşdırır, təkcə alındakı qırışları örtdüyünə görə yox.
2. Təkrarolunmaz görünmək istəyirsinizsə. Tel insanı individual göstərir, ətrafa baxın — eyni tel görmək qeyri-mümkündür. Müxtəlif saçlarda eyni saç düzümü də fərqli görünür.
3. Oynaq, qeyri-ciddi, məzəli görünmək istəyirsinizsə.
4. Romantik, xəyalpərəst, fikirli görünmək istəyirsinizsə.
Davamı →

Hamıdan gözəl olmaq

Vəhşi cazibənizi ortaya qoymağa hazırsınızmı? Bunun üçün mütləq biriylə eşqbazlıq etmək lazım deyil. Yalnız görünüşünüzü fərqliləşdirərək fərqində olmadığınız istiqamətlərinizi ortaya çıxara bilərsiniz.


1.Ətirlərinizi bir-birinə qarışdırın. Bir neçə fərqli qoxuya sahibsinizsə, çiçəkli aromalarla limon dilimlərini bir-birinə qarışdıraraq yeni bir ətir əldə edə bilərsiniz. Bu qoxunu səhərlər yalnız bir dəfə tətbiq edin. Gün ərzində bədən istiliniyini yüksəlməsiylə ətir yaxşıca özünü göstərəcək. Bu qarışığı qulaq arxası və ya şah damarı kimi nəbz nöqtələrində gəzdirməyə laqeyd yanaşmayın.


Ardı →

Ayaqlara qulluq

Ayaqlara qulluq əl və üzə qulluq qədər önəmlidir. Ayağa qulluğun ən effektiv və xoşagələn proseduru 15-20 dəqiqə isti vannaya salmaqdır. Təmizləyici vanna 1 litr suya 1-2 ç.q. soda və 1 x.q. sabun ovuntusu əlavə edib dabanlarınızı suya qoyun. Ayaqları canlandırmaq üçün 3 litr isti suya 1 ovuc duz atın. Vannadan sonra ayaqlar ilıq su ilə yaxalanmalıdır. Sakitləşdirici vanna 1 litr qaynar suya 2 x.q. çobanyastığı, yabanı kətan və iynəyarpaq tökün. Bundan başqa, ayaqların sağlamlığı və gözəlliyi üçün müxtəlif ot həlimləri (gicitkən, kalendula, dazıotu) çox kömək edir.


Ardı →

Üz dərisi

İnsanın zahiri görkəmində üz dərisinin təmiz, elastik, hamar və təravətli olması böyük rol oynayır. Təəssüf ki, heç də hamı ona düzgün qulluq etməyi bacarmır. Bəziləri təzə çıxmış hər hansı bir kremi alır, üzün dərisinə uyğun gəlib-gəlmədiyini yoxlamadan istifadə edir. Üzə qulluq edərkən ən əvvəl, dərinizi necə olduğunu təyin edin. Adətən, üz dərisini təbii piy ifrazından asılı olaraq normal, yağlı, quru və qarışıq dərilərə ayırırlar.


Ardı →

Hörüklər

Hörüklərdən danışan kimi, o dəqiqə göz qabağına qoşa hörüklü kənd qızı gəlir. Əlbəttə hörüklər hamı kimi, kənddən şəhərə gəlib. Kənd qızların səhəri, saçlarını hörməkdən başlanır, çünki, tarlada, bağ-bağçada, həyət-baca işində hörülməmiş saçlarla çıxmaq olmaz.
Sonralar bu hörüklər şəhər qızlarına da xüsusi yaraşıq gətirdi. Hörükləri məşhur xanımlar da dəbə gətirdi. Məsələn, Diana Krüqer bu hörükləri Kann festivalına qədər aparıb çıxardı. Cenifer Lopes xüsusi hörülmüş saç formasıyla səhnəyə çıxdı.
Ardı →