Рейтинг
+87.15

Yaraşıqlı görünüş, gözəl imic

79 üzv, 662 topik

Yağlı dəri

yağlı dəriYağlı dəri öz sahiblərinə həmişə əziyyət verib, əsəb bağışlayıb. Bu, təbiidir: daim yağlı, parıltılı, genişlənmiş məsamələr, qara və qırmızı civizələr istənilən insanın həyatını dözülməz edə bilər. Lakin insanlar artıq çoxdandır təbiətin qanunlarına tabe olmurlar. Bəşər övladı illərdən bəri davam edən təbiətlə mübarizədə problemləri aradan qaldırmaq üçün bir çox üsullar icad edib. İndi yağlı dəriyə malik olanlar da gözəl və təravətli görünə bilərlər. Ancaq bu təbii qüsura qarşı həqiqi mübarizə aparmaq lazımdır.
Əvvəlcə dərinin həqiqətən də yağlı olub-olmadığını dəqiqləşdirmək lazımdır. Bunun üçün klassik üsuldan istifadə edin: üzünüzü yuduqdan 1-2 saat sonra kağız salfeti üzünüzə yapışdırın. Əgər salfetdə yağ ləkələri əmələ gələrsə, deməli, dəriniz yağlıdır. Yalnız bundan sonra fəaliyyətə başlamaq lazımdır.
Davamı →

Quru dəriyə qulluq

Yaşın artması, qidalanma tərkibi və sinir sisteminin vəziyyəti dərinin yağlılıq dərəcəsinin dəyişməsinə təsir edən əsas amillərdir. Normal yağ ifrazının pozulması dərinin vəziyyətinə mənfi təsir göstərir. Bu zaman dərinin elastikliyi azalır, qabıq və çatlar əmələ gəlir, günəş şüalarına, küləyə, yuxarı və aşağı temperaturlara qarşı həssaslığı artır, qıcıqlanır və qırmızı ləkələrlə örtülür.
Davamı →

Bədən dərisinə qulluq

bədən dərisinə qulluq qadına vacibdirBədənin dərisini unutmaq cinayətdir. Ona tək bircə dəfə krem çəkməklə, son dərəcə zərif və hamar görünəcəyinə əmin ola bilərsiniz. Üstəlik, onu masaj da etsəniz, ikiqat müsbət nəticəyə nail olarsınız.
Gərgin iş günündən sonra ilıq vanna bütün yorğunluğunuzu unutdura bilər. Ancaq uzun müddət vannada qalmaq ürəyə və qan-damar sisteminə mənfi təsir edə bilər. Bu, həm də dəri üçün ziyandır. Buna görə də, vannada 15-20 dəqiqədən artıq qalmayın. Su isti olmamalıdır. İsti vanna orqanizmə mənfi təsir göstərir və yorğunluğu azaltmaq əvəzinə, daha da artırır. Dərinin quruluğunun və qabıq verməsinin qarşısını almaq istəyirsinizsə, vannadan sonra ona krem, yaxud bədən üçün nəzərdə tutulan kosmetik süd çəkin. Bu, dərinizi hamar və elastik edər.
Ardı →

Gözəl qaşlar

gözəl qaşlar qadının yaraşığıdırDaim gözəl və formada olmağı sevən qadınlar yəqin bilirlər ki, üzün quruluşunu əsaslı şəkildə dəyişən cizgi məhz qaşlardır. Sıx, enli və səliqəsiz qaş istənilən gözəl üzü çirkin göstərə bilər.
Doğrudur, bizim adət-ənənələrimizə görə subay qadınların qaşlarını alması düzgün deyil. Lakin nəzərə almaq lazımdır ki, müasir insanlar nəinki qaşın, hətta burunun, dodağın, üzün formasını da dəyişmək imkanına malikdirlər. Qaşları nazik və qismən səliqəli olan qızların bu baxımdan problemləri azdır. Lakin çox sıx və qalın qaşa maliksinizsə, gözəl görünmək naminə onlara forma verməlisiniz! Unutmayın ki, qaşın quruluşu sifətin ifadəsini də dəyişir. Adətən, qaşların təbii formasını saxlamaq məsləhət görülür. Qaşlarına əl gəzdirmək istəyən xanımların birinci dəfə kosmetoloqa müraciət etmələri məsləhətdir.
Davamı →

Əllər və dırnaqlara qulluq

Əllərimizin qayğısına qalaq

Bir qadının yaşı boynundakı cizgilərdən və əllərindəki qırışıqlıqlar ilə müəyyən olunur.Amma çox vaxt qadınlar əllərinə yetərincə diqqət etmir və ya buna vaxt ayıra bilmirlər. Ona görə ev şəraitində gözəl əllərə sahib olmağa çalışaq:
— Əllər gündə bir neçə dəfə yumşaq sabunla və bol təmiz su ilə yuyulmalı, yaxşıca qurulandıqdan sonra kremlənməlidir.
— Həftədə ən az 1 dəfə əllərə çox yağlı kremlə massaj edilməlidir.
— Limon suyu barmaqları təmizləyib rənglərini açır,ancaq limon suyu dərini qurutduğu üçün daha sonra krem çəkilməlidir
— Soyuq havada,xüsusilədə qış aylarında əlcəkdən istifadə olunmalıdır və hər axşam yatmazdan əvvəl əlləri zeytun yağı ilə yaxşıca masaj etmək lazımdır
Davamı →

Gözəllik ondur,doqquzu ...

Sevgilinizə həmişə gözəl görünmək arzusundasızsa, onda bu yazıları diqqətlə oxuyub əınəl etməlisiz.
Bədən quruluşundan, zövqündən asılı olaraq gözəl görünmək istəyənlər bəzi sirlərə bələddirsə, buna asanlıqla nail olurlar. Allahın bəxş etdiyi bədən biçimini dəyişməyə çalışmaq. sadəcə ağılsızlıqdır. Nəfsi gözləməklə artıq piylənmənin qarşısını almaq mümkündür. Dəbdir deyə, arıqlamağa çalışmaq olmaz. Bədəninizə müvafiq geyimlərdən düzgün istifadə etsəniz elə arzuladığınız gözəlliyə sahib olacaqsınız. Əvvəl güzgüyə baxın, sonra da paltar dolabına. Müxtəlif geyim üslubları var. Məsələn, klassika…


Ardı →

Kosmetologiyada balqabaq

Balqabağın toxumları karbohidrat və vitaminlərlə (C, B1, B2, РР, E, karotin) zəngindir. Onlarda şəkər, nişasta, mineral duzların ki­fayət qədər yüksək tərkibli quru maddələri vardır. Toxumlar 36-52% piy yağlarını özündə əks etdirir. Balqabağın sıyığı və çəkil­miş şirəsi bütün dəri növləri üçün elə canlandırıcı vasitədir. Şirə nazik tənzifə hopdurulur, sonra sıyıq tənzifə bənzər salfetə və ya üzə çəkilir. Kompress 15-20 dəqiqə üzə qoyulur və sonra ilıq su ilə yuyulur. Bu prosedur həftədə 2-3 dəfə aparılmaqla 15-20 kompres «kursu» keçilir. Sıyıq və şirəni bir-birini əvəz etməklə işlətmək da­ha məqsədəuyğundur. Üzə təravət vermək üçün balqabağın toxumlarından emulsiya hazırlayın. Toxumların qabıqlarını tə­mizləyin, sonra həvəngdəstədə əzin və l:10-a nisbətdə qaynadılmış suya salın, kütlə alınana kimi qaynadın. Alınan məhlulu üzə yaxın və 15-20 dəqiqədən sonra isti su ilə yuyun. Cizvə və xırda çatlardan tez bir zamanda azad olmaq üçün balqabağın his­sələrinin özünü də üzə sürtmək olar.
Balqabaqdan üz üçün əla maskalar da hazırlamaq olar.
Hər növ dəri üçün Üç xörək qaşığı bişirilmiş balqabaq sıyığına yumurta sarısı və bir çay qaşığı bal əlavə edin. Həmin maskanı soyumamış üzə çekin və 15-20 dəqiqə saxladıqdan sonra soyuq su ilə yuyun. Belə maskadan sonra üzün dərisi təravətli görünəcəkdir.
Quru dəri üçün 2 xörək qaşığı bişirilmiş balqabağı 1 xörək qaşığı zeytun və ya digər bitki yağı ilə yaxşıca qarışdırın. Hazırlanmış maskanı üzə çekin və 20 dəqiqə keçdikdən sonra ilıq su ilə yuyun.
Çil və piqment ləkələrinin təmizlənməsi üçün Balqabaq toxumlarının qabıqlarını təmizləyin, bir qədər su ilə həvəngdəstədə döyün. Alınmış məhlulu 2:l-ə nisbətində bal ilə qarışdırın. Bu maskanı hər gün 30 dəqiqə olmaqla arzuolunan nəticəni alana kimi üzə qoyun.
Hər cür dəri qidalandırıcı maska
Bişmiş balqabağı smetanla (yağlı dəri üçün], yoqurtla (normal dəri üçün), süzmə ilə (quru dəri üçün) çalın. Maskaya 2-3 damcı A vitamini əlavə edin. Üzə yaxın və 20 dəqiqə saxlayın, sonra isə isti su ilə yuyun.
Yağlı dəri üçün təmizləyici maska
Adi balqabağı çiy şəkildə zülal ilə əzib qarışdırın və üzə qoyub 10 dəqiqə saxlayın, sonra isə soyuq su ilə yuyun.
Sürtgəcdən keçirilmiş balqabağı şaftalı yağı ilə qarışdırın. Məsələn, 1 çay qaşığı sürtgəcdən keçirilmiş balqabağa 1 çay qaşığı şaftalı yağı. Əlləri yağladıqdan sonra bir saat rezin əlcəkləri geyinmək lazımdır. Belə maskadan sonra dəri heyrətamiz zərifliyə malik olacaqdır.
Davamı →

Yeni başlayanlara fitness

Öz fiquralarını düzəltmək istəyən xanımlar idmanla məşğul olarkən bəzən səhvlər buraxırlar. Yeni başlayan xanımlara isə bu səhvlərdən qaçmaq üçün məsləhətlərimiz:
1. Məğrur tənhalıq. Paradoksal səslənsə də, trenajor zalına rəfiqəsiz, tək gedin. Kompaniyon sizə yalnız özünüzdə idman muhitini yeni mənimsəyəndə lazım olur. Çox zaman rəfiqə söhbətlə baş qatır, tapşırıqları yerinə yetirməyə mane olur. Qadınlar hər zaman müzakirə edəcək mövzu tapırlar. Hətta mövzu o qədər maraqlı olur ki, zala nəyə görə gəldiklərini unudurlar.
2. Lazımi psixoloji həvəs. Zala girmək üçün yaxşı həvəs olmalıdır. Unutmayın ki, siz xarici görüşünüzü dəyişə və özünüzü  qiymətləndirməni yüksəldə biləcək yeni həyata başlayırsınız. Bütün xırda detalları nəzərə alın. Məsələn, siz forma alarkən eləsini seçin ki, onda özünüzü rahat hiss edəsiniz. Həmçinin zal da mühüm rol oynayır, bunu siz bir neçə məşğəleədən sonra özünüzü necə hiss edəndə biləcəksiniz.
3. Əzmkarlıq. Bəzi xanımlar bir neçə aylıq məşqdən sonra fiqurasında dəyişiklik hiss etmədiyindən məşqləri atırlar. Nəzərə çarpacaq nəticələri əldə etmək üçün xarakterin döyüşçü keyfiyyətini göstərmək lazımdır. Utancaqlığa və hər bir şeyə şəkk etmeyə qarşı bu xüsusiyyət olmalıdır.
4. Məqsədi təyin etmə. Fitnes kluba getməyi qərara almamış yaxşı olardı ki, düşünəsiz, siz nə istəyirsiniz. Qarşıya qoyduğunuz məqsəddən asılı olaraq siz aerobikanı, trenajor zalını, hovuzu və s. seçə bilərsiniz. Əgər hədəfiniz fiquranı yaxşılaşdırmaq və gücünüzü artırmaqdırsa, onda idman zalına xoş gəlmişiniz. Güc trenajorunu seçən bəzi qadınlar onlarla heç də məşğul olmur.
Ardı →