Рейтинг
+87.15

Yaraşıqlı görünüş, gözəl imic

78 üzv, 658 topik

Kosmetikaların tərkibindəki silikon maddələrin fəsadları

Gözəllik sektoru bu gün dünyada ən çox gəlir gətirən sahələrdən biridir. Mütəxəssislər cavanlaşmaq istəyən xanımlar üçün hər il minlərlə məhsul istehsal edərək böyük pullar qazanır. Və həmişə bütün pulunu bu məhsullara xərcləyən milyonlarla qadın tapılır. Təəssüf ki, təbii tərkibli adı ilə satılan kosmetik vasitələrin çoxu gözləntiləri doğrultmur. Nəticə etibarı ilə dəriyə qulluq üçün alınan məhsullar ona yavaş-yavaş, lakin ciddi ölçüdə ziyan vurur.

Dərinizin tipindən asılı olmayaraq, alimlər və mütəxəssislər silikon tərkibli məhsullar istifadə etməməyi məsləhət görür. Əsas çətinlik buradan yaranır ki, onları etiketdə maneəsiz tapmaq olmur, istehsalçılar uzun illərin təcrübəsi nəticəsində hər cür zərərli məhsulun adını şifrələyərək və elmi terminlərlə işarələyərək onları uğurla «gizlətməyi» öyrəniblər. Bundan başqa, unutmaq olmaz ki, mütəxəssislər hər gün yeni modifikasiyalı yeni silikonlar icad etməyə davam edirlər.
Davamı →

Akne

Akne yəni üzdə olan kiçik və çoxsaylı sızanaqlar hal-hazırda geniş yayılmış şikayətlər arasında ön yerlərdədir. Yaranma səbəbləri müxtəlifdir. Ən əsas səbəblərdən biri olan hormonal səbəbləri isə bunlardır.

Müxtəlif hormonal dəyişikiliklər, o cümlədən yeniyetməlik dövrünə xarakter olan təbii hormonal sıçrayış ola bilər. Müəyyən rolu həmçinin həm qadınlarda, həm də kişilərdə qandakı kişi cinsi hormonlarının artan miqdarına piy vəzilərinin genetik qeyri-adekvat reaksiyası da oynaya bilər.

Aknenin yaranmasından məsuliyyətli olan hormonlara testesteron, böyümə hormonu, İGF-1, prolaktin, DHEAS, esterogendir. Ancaq qeyd etmək lazımdır ki, hormonal problemlər nəticəsində yaranan sızanaqlar, yalnız bu şikayətlər olmur. Həmçinin, aybaşı pozğunluğu, artıq çəki, kişi tipli tüklənmə, saç tökülmə kimi şikayətlər də bununla yanaşı gedə bilər.

Davamı →

Mezoterapiya

mezoterapiya
Mezoterapiya üzün problemli hissələrinə preparatın yeridilməsinə deyilir. Bu iynələrin əsas iş prinsipi dəri hüceyrələrinin işini stimullaşdırma olur. Ancaq mənfi cəhəti odur ki, yaşla əlaqədar baş verən dəyişikliklər nəinki dəridə, əzələ və sümük toxumasında da baş verir.

Mezoterapiya isə ona təsir edə bilmir. Lakin bununla dərinin strukturunu yaxşılaşdırmaq, quruluğu aradan qaldırmaq və sağlam görünüş vermək olar.
Davamı →

Ozonoterapiya

Ozonoterapiya geniş təsir diapazonuna malik olaraq, dünya klinikalarında geniş istifadə olunur. Təbabətin bütün sahələrində istifadə olunduğu kimi ozonoterapiya kosmetologiyada da tətbiq olunur. Ozonla müalicə metodikalarında hüceyrə və toxumaların oksigenasiyasının, mikrosirkulyasiyasının yaxşılaşmasına, dərinin qidalanmasına və müdafiəsinə diqqət yetirilir.

Bir çox kosmetik problemlər (sızanaqlar, kuperoz, saçların tökülməsi, qırışlar, allergiya, sellyulit, kökəlmə (piylənmə)) orqanizmin daxili vəziyyətinin əksidir. Buna görə də bu probləmləri nəinki xaricdən o cümlədən daxildən müalicə etmək lazımdır. Ozonoterapiya bu problemlərin öhdəsindən çox yaxşı gəlir, orqanizmə detoksikasiyayaedici, antimikrob, virus əleyhinə təsir göstərir, qanı oksigenləşdirir, immuniteti artırır.
Davamı →

Epilyasiyanın növləri

Xarici görünüş qadınlar üçün vacib rol oynayır. Bunun üçün xoşagəlməz tüklərdən xilas olmaq əsas amillərdən biridir. Bu proses epilyasiya adlanır.

Epilyasiyanın bir neçə növü var. Onların hər birinin müsbət və mənfi cəhətlərə sahibdirlər.

Mexaniki. Bu metod günümüzdə az istifadə edilir. Əvvəllər daha çox istifadə olunurdu. Belə epilyasiyanın müsbət tərəfi istifadəsi zamanı insan orqanizminə heç bir kimyəvi təsirin olmamasıdır. Mənfi tərəfi isə, tüklərin qoparılıb çıxarılmasından yerlərində iltihabın baş verməsidir.
Davamı →

Nazik saçlı xanımlar üçün məsləhətlər

Saçlarınız nazik və həcmsizdir? Yuduqdan bir gün sonra saçlarınız yıpranır və dibləri yağlanırmı?

Çox isti su ilə yumayın
Saçlarınızı yuyarkən çox isti sudan istifadə etməyin. İsti su saç dibləri və gövdəsi üzərində yer alan təbii yağ turşularını əridir. Eyni zamanda saç tükünün xarici qatlarındakı pul toxumaya zərər verir. Saçı darayarkən diblərindəki təbii yağ bütün saç tellərinə yayılır, qoruma və parlaqlıqla təmin edir. Saçınızın təbii quruluşunu pozmayın, mütləq ilıq su ilə yuyun. Saçlarınızı yuduqdan sonra uclarını əlinizlə sıxaraq, dəsmalla bükün.
Davamı →

Saçlar üçün xardal maskası

Bu gün təqdim edəcəyimiz xardallı maska saç tökülməsinin qarşısını alınmasında, yeni saçların bitməsində ən effektiv maskalardan biridir, belə ki, xardal saç bitirmə və tökülmənin qarşısını alan mükəmməl vasitədir.

Tərkibi:
2 xörək qaşığı xardal tozu
2 xörək qaşığı qaynar su
1 yumurta sarısı
2 xörək qaşığı zeytun yağı (istənilən digər bitki yağı da ola bilər)
2 çay qaşığı şəkər tozu (unutmayın, şəkər tozu nə qədər çox olsa xardalın yandırma xüsusiyyəti daha çox olacaq, ona görə doza ilə ehtiyatlı olun)
Davamı →

Dərinin qocalmasının qarşısını alan 6 vasitə

Orqanizmin qocalması təbii prosesdir. Bu prosesi dayandırmaq mümkün olmasa da, xeyli ləngitmək mümkündür. Qadınları ən çox narahat edən problemlərdən biri üz dərisinin qocalmasıdır. Lakin dərinin qocalmasını ləngidən ən effektli maddələrdən istifadə etməklə daha canlı dəriyə sahib olmaq mümkündür.

Antioksidantlar
Ən tanınmış antioksidantlar E və C vitaminləridir. Bu vitaminlər hüceyrə səviyyəsində orqanizmin qocalmasını ləngidir. Dərinin cavanlığını saxlamaq üçün qadın həm bu vitaminlərlə zəngin olan qidaları yeməli, həm də tərkibində bu vitaminlər olan kremləri, maskaları istifadə etməlidir. Ev şəraitində E vitamini damcılar şəklində (apteklərdə satılır) kremlərə və maskalara əlavə etmək olar.
Davamı →

Kartof suyunun dəriyə faydaları

Mərmər kimi tərtəmiz, şəffaf bir dəri üçün kartof suyu çox təsirli bir vasitədir. Evdə təbii kartof suyu maskası hazırlamaq üçün iki kartof götürün, onları sürtgəcin ən xırda gözündən keçirin. Sonra suyunu sıxın və bu su ilə üzünüzü yuyun. Kartoflari isə göz altınıza və bütün üzünüzə çəkin.

Yarım saat sonra üzünüzü təmizləyin. Bu üsul dərinizi bəsləyəcək, canlı tutacaq və eyni zamanda mərmər kimi tərtəmiz olmasını təmin edəcəkdir. Xüsusilə bayıra çıxmazdan əvvəl bu maskanı tətbiq etdikdə üzə pudra çəkmiş kimi bir görünüş verir.

Kartof suyunun dəriyə faydaları:
Sızanaqların qarşısını alır.
Dəridəki qırmızılıqları yox edir.
Davamı →

Botoks haqqında nələri bilməliyik?

botoksBotoks Clostridium Botulinum bakteriyasından alınan botulinum toksin adlanan neyrotoksindən hazırlanır. Çox güclü bir zəhər olmasına baxmayaraq düzgün istifadə olunduqda botoksun bir çox yerlərdə tətbiqi mövcuddur.

Botoks nədir?
Clostridium botulinum bakteriyası torpaq, meşə, göllər daxil olmaqla bir çox təbii birləşmələrdən alınır. Bakteriyaya həmçinin məməlilərin və balıqların bağırsaqlarında, xərçəng və digər dəniz canlılarının organlarında və qabıqlarında rast gəlmək mümkündür. Clostridium botulinum bakteriyasının və sporlarının bu cür təbiətdə tapılan forması əsasən zərərsizdir. Problem yalnız sporlar vegetativ hüceyrələrə çevriləndə və bu hüceyrələr artanda ortaya çıxır. Bu zaman bakteriya botulizmə səbəb ola bilən ölümcül neyrotoksin-botulinum toksin ifraz etməyə başlayır. Neyrotoksinlər sinir sistemini hədəf alaraq, neyronların effektiv əlaqəsini təmin edən xəbərləşmə prosesinə mane olur.
Davamı →