Рейтинг
+87.15

Yaraşıqlı görünüş, gözəl imic

78 üzv, 658 topik

Aspirin maskaları ilə təmiz, parlaq dəriyə sahib olun!

Aspirinin tərkibinə daxil olan asetilsalisil turşusu kosmetologiyada çox geniş istifadə olunur.

Aspirin maskaları dərini çox yaxşı təmizləyir, yağlılığını azaldır, civzələrin və qara nöqtələrin əmələ gəlməsinin qarşısını alır. Belə maskalardan müntəzəm olaraq həftədə 1-2 dəfə istifadə etmək lazımdır. Maskaları dəridə 10 dəqiqədən artıq saxlamayın. Yanğı hissi yarandıqda, maskanı dərhal yuyun.


Davamı →

Qısa boylu xanımlar, geyinərkən bunlara diqqət edin

Qısa boylu qadınlar çox zaman alış-veriş zamanı bəzi çətinliklərlə üzləşirlər. Əgər doğru seçim etməsələr, olduqlarından daha qısa görünə bilərlər.

Mümkündürsə, belinizi sarıyın

Ayaqları uzun göstərməyin yolu beli vurğulamaqdır. Belinizi vurğulamağın ən şıq yolu isə kəmərlərdir. Böyük bədən jaketin və ya gen paltarın belinə sarıyacağınız kəmərlə həm tərzli, həm də uzun görünə biləcəksiniz.

Mini paltarları iti burunlu ayaqqabılarla və ya qısa botlarla geyininİti burunlu ayaqqabılar ayağı uzun göstərmək üçün mükəmməldir. Hər şeydən əvvəl diqqəti üzərinə çəkəcəyinə şübhə yoxdur. Aşağıdan yuxarıya baxdıqda ayaqlarınız uzanacaq.


Davamı →

Bilmədiyiniz 7 gözəllik hiyləsi

Gözəl və baxımlı olmaq hər bir xanımın arzusudur. Xoşbəxtlikdən gözəllik vasitələrinə pul xərcləməyə bəzən ehtiyac olmur, çünki bir çox şeylər elə əlimizin altındadır.

1. Üzünüzdə olan şişginliyi aradan qaldırmaq və üzünüzə təravətli görüntü vermək üçün duzlu sudan istifadə edin. Dəsmalı duzlu suda isladıb, üzünüzdə 10 dəqiqə saxlayın.

2. Dodaqlarınıza həcm verməyə isə diş fırçası vəbadam yağı kömək edər. Yağı dodağınıza tətbiq edin və fırça ilə 1 dəqiqə ərzində masaj edin.

Davamı →

Ərik - Alma maskası

Qırmızı alma qabığı və qalın doğranmış əriklərin qarışığı dəriyə təravət və canlılıq gətirən bir maskadır.

Tərkibi bərk, turş olmayan, orta ölçülü qırmızı alma və dörd ədəd bərk ərikdən ibarətdir. Bir orta ölçülü qırmızı alma incə soyulur. Maska üçün almanın qabıqları istifadə ediləcək.

Hər biri təxminən 1,5 sm qalınlığında dörd ədəd bərk ərik (yumşaq olmayan) qabıqları ilə birlikdə soyulur. Əriyin dənəsinə yaxın hissə istifadə olunmamalıdır. İncə soyulmuş qırmızı alma qabığı və qalın ətli (1,5 sm) soyulmuş dörd ərik üzərinə çox az su əlavə olunaraq kiçik bir qabda beş dəqiqə aşağı temperaturda qaynadadılıb həlim hala gətirilir.
Davamı →

Tatuaj insan sağlamlığı üçün təhlükəlidir

Həkim Fatma Məmmədli: “Tatuaj ciddi yoluxucu xəstəliklərin sürətlə yayılmasına gətirib çıxarır”.
Dini Qurumlarla İş üzrə İdarənin əməkdaşı Bəhruz Gülmalıyev: “Bütün səmavi dinlər döymə etdirməyi haram buyurur”.
Ziyalı gənc Vurğun Əsgərli: “Fərqlilik, digərlərindən öndə olmaq elm, ağıl, məntiq, mədəniyyət ilə mümkündür”.

Son zamanlar gənclər arasında bədənə döymə, yəni tatuaj etdirmək “populyarlıq” qazanıb. Qeyd etmək lazımdır ki, tatuaj nəinki gənclər, hətta ortayaşlı nəslin nümayəndələri arasında da dəb halına çevrilib. Təəssüf ki, keçmişdə nənələrimizin xınalı əlləri bu gün öz yerini tatuajlı əllərə verir. Hərdən düşünürəm ki, bizə kəlağayı kimi incə miras qoyub getmiş nənələrimiz məsləhətli olsa idi, tatuajı da miras qoyar, ona sahib çıxmağımızı vəsiyyət edərdi. Başına hələ də kəlağayı örtən nənələri, gəlinləri olan bir ölkədə tatuaj daşıyıcılarının olması heç də arzuolunan deyil. Bəs gəlin görək nədir bu bizim milliliyimizlə heç də yovuşmayan tatuaj?
Davamı →

Təbii qış makiyajı

Makiyajda son zamanların trendi, mümkün olduğu qədər təbii görünməkdir. Soyuq qış günlərini qarşılaşmağa hazırlandığımız bu günlərdə dəyişən fəslə uyğunlaşmaq üçün, həm dərimiz, həm də edəcəyimiz makiyaj baxımından çox önəmlidir.

Açıq tonlara üstünlük verin
Təbii görünüşlü bir qış makiyajını etmək olduqca asandır. Makiyaj edərkən açıq tonlar seçməlisiniz. Rənginizə uyğun pastel tonlar ilə təbii və cazibədar görünüşə qovuşacaqsınız. Örtücülərdən istifadə etmək istəyirsinizsə, çox ağır olmayan örtücülər və ya BB kremlər seçiminiz ola bilər.

Gözləriniz parıldasın!
Üzümüzdə ən çox diqqət çəkən yer gözlərimizdir. Qış aylarında həm təbii, həm də canlı bir görünüşə sahib olmaq üçün ten rənglərinə diqqət etməlisiniz. Bunun üçün şaftalı və ya qəhvəyi rənglərdə ten çəkin və kipriklərinizə makiyaj edərək onları da ön plana çıxarın.
Davamı →

Kakao maskaları

Kakao və qəhvə
1.5 çay qaşığı kakao, 1 çay qaşığı qəhvə, yarım çay fincanı su. Qəhvə və kakaonu qarışdırın, yavaş-yavaş ilıq su əlavə edərək xəmir kimi olana qədər qarışdırmağa davam edin.

Göz ətrafı xaric bütün üzə çəkin, təxminən 15-20 dəqiqə saxladıqdan sonra soyuq su ilə durulayın. 15 gündə bir dəfə edə bilərsiniz. Toya və ya hər hansı mərasimə gedərkən etməyinizi tövsiyə edirik, dəriniz hamar və yumşaq olacaq. Onu da qeyd edək ki, maskanın gözəl ətri var.
Davamı →

Mat pomadalar necə istifadə edilməlidir?

Pomadaları istifadə etmək istəyənlərə məsləhətim. Mat pomadalar bu yay çox modadı. Lakin dodaqlardakı bütün qüsurları ortaya qoyabilərsiniz. Dodaqlarınız qurudursa, sağlamsız görünürsə mat pomada istifadə etməzdən əvvəl bir sıra nöqtələrə diqqət yetirməlisiniz.

Budur lazım olanlar
Dodaqlarınıza peeling edəndən sonra gecə yatmazdan əvvəl dodaqlarınızı nəmləndirsəniz, səhər qalxdığınızda dodaqlarınız mat pomadanızı sürtmək üçün hazır olacaq. Əgər təbii bir üsul axtarırsınızsa dodaqlarınıza argan, kokos və badam yağı da tətbiq edin. nəmləndirmə təmin edə bilərsiniz.
Davamı →

Hansı rənglər qadını cavan göstərir?

Makiyaj əsl zaman maşınıdır desək yanılmarıq. Peşəkar makiyaj sayəsində insan olduğundan daha gənc və ya yaşlı görünə bilər. Əlbəttə bunun üçün öncə rənglərin nə ifadə etdiyini bilmək lazımdır.

Ənlik
Gözəl almacıq sümükləri qadına xüsusi gözəllik verir. Bu sümükləri bildirmək üçün hansı rəngdə ənlik istifadə etməyin də böyük əhəmiyyəti var. Belə ki, tünd rəngli ənlik insanı daha yaşlı göstərir. Şaftalı və çəhrayi rənglər isə üzə canlılıq qatır.

Tonal krem
Qatı tonal krem insanı ən azı 20 yaş yaşlı göstərə bilər. Çünki bu halda krem incə qırışların arasına dolaraq onları daha da qabara bilər. Gənc və canlı dəri üçün açıq tonlarda olan yüngül tərkibli kremlərə üstünlük verin. Tonal kremdən öncə dərini mütləq nəmləndirmək lazımdır.

Dodaq və göz boyası
Mat görünümlü boya və göz rəngləri insanı yaşlı gstərir. Ancaq çox parıltılı boyalar da eyni effekti verə bilər. Bunun üçün də dodaqlara və gözlərə yaş-nəm effekti verən boyalara üstünlük verin. Yaş göstərən boya sayəsində ancaq gənc deyil, həm də daha iri görünüşlü dodaqlara sahib olacaqsınız.
Davamı →