Рейтинг
+87.15

Yaraşıqlı görünüş, gözəl imic

78 üzv, 658 topik

Hamıdan gözəl olmaq

Vəhşi cazibənizi ortaya qoymağa hazırsınızmı? Bunun üçün mütləq biriylə eşqbazlıq etmək lazım deyil. Yalnız görünüşünüzü fərqliləşdirərək fərqində olmadığınız istiqamətlərinizi ortaya çıxara bilərsiniz.


1.Ətirlərinizi bir-birinə qarışdırın. Bir neçə fərqli qoxuya sahibsinizsə, çiçəkli aromalarla limon dilimlərini bir-birinə qarışdıraraq yeni bir ətir əldə edə bilərsiniz. Bu qoxunu səhərlər yalnız bir dəfə tətbiq edin. Gün ərzində bədən istiliniyini yüksəlməsiylə ətir yaxşıca özünü göstərəcək. Bu qarışığı qulaq arxası və ya şah damarı kimi nəbz nöqtələrində gəzdirməyə laqeyd yanaşmayın.


Ardı →

Dırnaq boyaları

Gözəl deyiblər: ”İşgüzar insan olub, əl dırnaqların gözəlliyi haqqında düşünməlisən.”
Əl dırnaqlarının boyanma tarixi 1800-cü ildən başlanıb. O vaxtlar dırnaqları qırmızı ətir yağla boyayıb və dəri ilə sürtüb parıldadırdılar.
1900-cü ildə isə xanımlar dırnaqlarını balaca qayçılarla tutmağa başlayıb, müxtəlif kosmetik alətlərlə sürtüb təmizləyərdilər. Dəvə tükündən hazırlanmış fırça ilə dırnaqları boyayardılar. Amma bu lak prototipı uzunmüddətli olmurdu və bir gündən sonra silinirdi.
Ardı →

Telləri kəsdirmək

Bir çox xanımlar tel kəsdirib-kəsdirməmək məsələsində tərəddüd edir. Hansı hallarda tel kəsdirmək olar?

Siz tel kəsdirməlisiniz, əgər…

1. Cavan görünmək istəyirsinizsə. Tel həqiqətən qadını cavanlaşdırır, təkcə alındakı qırışları örtdüyünə görə yox.
2. Təkrarolunmaz görünmək istəyirsinizsə. Tel insanı individual göstərir, ətrafa baxın — eyni tel görmək qeyri-mümkündür. Müxtəlif saçlarda eyni saç düzümü də fərqli görünür.
3. Oynaq, qeyri-ciddi, məzəli görünmək istəyirsinizsə.
4. Romantik, xəyalpərəst, fikirli görünmək istəyirsinizsə.
Davamı →

Bədən dərisinə qulluq

bədən dərisinə qulluq qadına vacibdirBədənin dərisini unutmaq cinayətdir. Ona tək bircə dəfə krem çəkməklə, son dərəcə zərif və hamar görünəcəyinə əmin ola bilərsiniz. Üstəlik, onu masaj da etsəniz, ikiqat müsbət nəticəyə nail olarsınız.
Gərgin iş günündən sonra ilıq vanna bütün yorğunluğunuzu unutdura bilər. Ancaq uzun müddət vannada qalmaq ürəyə və qan-damar sisteminə mənfi təsir edə bilər. Bu, həm də dəri üçün ziyandır. Buna görə də, vannada 15-20 dəqiqədən artıq qalmayın. Su isti olmamalıdır. İsti vanna orqanizmə mənfi təsir göstərir və yorğunluğu azaltmaq əvəzinə, daha da artırır. Dərinin quruluğunun və qabıq verməsinin qarşısını almaq istəyirsinizsə, vannadan sonra ona krem, yaxud bədən üçün nəzərdə tutulan kosmetik süd çəkin. Bu, dərinizi hamar və elastik edər.
Ardı →

Qadın saçlarını dəyişirsə

Deyirlər ki, əgər qadın saçlarını dəyişirsə, deməli, o, həyatını dəyişmək istəyir. Ola bilər ki, bu fikir bəzilərinə qəribə görünsün, ancaq etiraf edək ki, həqiqətən də, nəyisə dəyişmək istədikdə ağlımıza gələn ilk fikir saç ustasına müraciət etmək olur. Hətta saçın burulması (zavivka), «refle» kimi kimyəvi proseslər belə bizi qorxutmur. Bəs kimyəvi təsirdən sonrakı nəticələr necə? Bu, sizi narahat etmirmi?
Ardı →

Qadın gözəlliyi və yaş

Barbra StreyzandÇirkin bir qadına kişilərin necə heyranlıqla tamaşa etməsinin şahidi olmusunuzmu? Adi bir misal. Məşhur müğənni və aktrisa Barbara Streyzend Hollivudun ən çirkin qadınıdır. Buna baxmayaraq, o, həm də ən arzuolunan qadındır. Gündəlik həyatımızda da belə hallara az rast gəlmirik. Maraqlıdır, görəsən, bu qadınlar nə ilə diqqət mərkəzində qala bilirlər? Əvəzsiz şarm, hədsiz cazibə, qüsursuz zövq və parlaq stillə! Fransızlar hesab edirlər ki, hər bir qadın mütləq şarma və fərdi stilə malik olmalıdır. İndi bütün dünyada qadınlar öz imicləri üzərində gecə-gündüz çalışırlar. Əgər sizi də bu az-çox maraqlandırırsa, onda bəzi məsləhətlərlə tanış olun. Amma unutmayın ki, hər yaşın öz gözəlliyi var!
Ardı →

Gözəl qaşlar

gözəl qaşlar qadının yaraşığıdırDaim gözəl və formada olmağı sevən qadınlar yəqin bilirlər ki, üzün quruluşunu əsaslı şəkildə dəyişən cizgi məhz qaşlardır. Sıx, enli və səliqəsiz qaş istənilən gözəl üzü çirkin göstərə bilər.
Doğrudur, bizim adət-ənənələrimizə görə subay qadınların qaşlarını alması düzgün deyil. Lakin nəzərə almaq lazımdır ki, müasir insanlar nəinki qaşın, hətta burunun, dodağın, üzün formasını da dəyişmək imkanına malikdirlər. Qaşları nazik və qismən səliqəli olan qızların bu baxımdan problemləri azdır. Lakin çox sıx və qalın qaşa maliksinizsə, gözəl görünmək naminə onlara forma verməlisiniz! Unutmayın ki, qaşın quruluşu sifətin ifadəsini də dəyişir. Adətən, qaşların təbii formasını saxlamaq məsləhət görülür. Qaşlarına əl gəzdirmək istəyən xanımların birinci dəfə kosmetoloqa müraciət etmələri məsləhətdir.
Davamı →

Ayaqlara qulluq

Ayaqların gözəlliyini təkcə təbiətdən verilmiş forma müəyyənləşdirmir: xarici amillər də böyük əhəmiyyət kəsb edir. Əgər dərinizin altından qara soxulcana oxşayan damarlar və yaxud ulduz formalı kapilyar partlamaları görünürsə, burada nə mini ətəkdən, nə də dəbə uyğun şortlardan danışmağın mənası yoxdur. «Qorxulu» tromblar nəinki qadınları, hətta kişiləri də utandırır. Hər halda bu məsələnin çox maraqlı bir tərəfi var: üzə çıxan damarlar xəstəlikdir, yoxsa sadəcə, kosmetik qüsur? 
Ardı →

Quru dəriyə qulluq

Yaşın artması, qidalanma tərkibi və sinir sisteminin vəziyyəti dərinin yağlılıq dərəcəsinin dəyişməsinə təsir edən əsas amillərdir. Normal yağ ifrazının pozulması dərinin vəziyyətinə mənfi təsir göstərir. Bu zaman dərinin elastikliyi azalır, qabıq və çatlar əmələ gəlir, günəş şüalarına, küləyə, yuxarı və aşağı temperaturlara qarşı həssaslığı artır, qıcıqlanır və qırmızı ləkələrlə örtülür.
Davamı →

Gözəllik sirləri

Güzgü, güzgü, mən gözəl görünürəm?

BUXAQ. Buxağı xüsusi gimnastika və arıqlamaq yolu ilə əritmək olar. Boş vaxtlarınızda və təbii ki, sizi heç kim görməyəndə ağzınızın qıraqlarını bacardığınız qədər aşağı istiqamətdə gərginləşdirməyə çalışın.
Yanınıza birində isti, digərində soyuq su olan iki qab qoyun. Bərk parçanı suya salıb sıxın və iki ucundan da tutaraq çənənizin altında qəfil dartın. Bu halda parça zərblə çənənizin altına dəyməlidir. Prosesi isti-soyuq su növbəsi ilə bir neçə dəfə təkrarlayın.
Buxağın və boyunun düzgün görünməsinə qaçmaq da yaxşı təsir edir. Qaçış zamanı boyunun necə gərildiyini özünüz hiss edə bilərsiniz.
Üzünüzə qulluq zamanı boyunu qətiyyən nəzərdən qaçırmayın. Çünki insanın yaşını dəqiq göstərən orqan məhz boyundur. Üzünüzə uyğun gələn bütün maskaları boynunuzun dərisinə də qoya bilərsiniz.
Ardı →