Рейтинг
+87.15

Yaraşıqlı görünüş, gözəl imic

78 üzv, 658 topik

Təbii losyon

Dərini ağartmaq və təmizləmək üçün bir çox təbii vasitələr mövcuddur. 2 xiyar və 1 qabıqlı limon yaxşı yuyun və qabıqlı şəkildə blenderdən keçirin. Üzərinə 200 ml tibbi spirt tökün, 7 gün qaranlıq sərin yerdə saxlayın, arada qarışdırın. 7 gündən sonra losyonu yaxşı süzün.

Losyon hazırdır. Yağlı və problemli dəri üçün istifadə edin. Hazır losyonu soyuducuda saxlayın.
Davamı →

Kirpiklər niyə tökülür?

Gözləri zərərli təsirlərdən qoruyan kirpiklər, yanlış baxım və ya genetik faktorlardan qaynaqlanaraq tökülməyə başlayır. Bu tökülmələrin qarşısını almaq üçün mütləq müəyyən aralıqlarda onlara qulluq etmək lazımdır.

Kirpik tökülməsinə nə səbəb olur?
Kirpik tökülməsinə səbəb olan bir çox təsir var. Bunlara gözdə makiyaj varkən yatmaq, tiroid xəstəlikləri, stress, B12 vitamini çatışmazlığı, yaşlılıq, menepoza, makiyaj, göz xəstəlikləri, kemoterapiya, hormonal problemlər aiddir.
Davamı →

Niyə günəş kremindən istifadə etməliyik?

Əslində sadəcə yaz və yay aylarında deyil, bütün il boyu istifadə edilməli olan bu kremlər, dərimizi günəşin mənfi təsirindən qoruyur. Bildiyiniz kimi dərimizin öz təbii qoruyucu faktoru melanindi, amma melanin istədiyimiz kimi eyni təbəqə şəklində dərimizi örtmür, bəzi yerlərdə çox, bəzi yerlərdə az olur. Və nəticədə dəridə ləkələr əmələ gəlir. Bunun qarşısını almaq üçün SPF kremlərinin istifadəsi mütləqdir.

Bundan əlavə, dəri xərçənginin əmələ gəlməsində günəşin (daha doğrusu UV dalğaların) rolu artıq isbatlanıb. Bunun da qarşısını almaq üçün günəşdən qoruyucu kremlərin istifadəsi lazımdır.
Davamı →

Dəri orucu

Yapon kosmetoloqları dərini cavan saxlayan yeni trendi müəyyələşdirib. Yeni trendə əsasən dərinin sağlam olmasını istəyirsinizsə, 3 həftə boyunca dəri baxımından uzaq durmalısınız. «Dəri orucu» adlanan bu proqramda dərinin öz yağını təkrar istehsal etməsinə icazə verilir.

Yaponiyanın dəriyə qulluq mərkəzi olan “Mirai Clinical” tərəfindən icad edilən bu üsula “dəri orucu” deyilir. Bunun üçün heç bir xüsusi məhsula ehtiyac yoxdur, ayin olduqca sadədir, 3 həftə müddətində dəriyə heç bir dekorativ kosmetik vasitə və baxım məhsulları sürtmürsünüz. Bu sirrin arxasında gizlənmiş səbəb dərini bərpa etmək və elastikliyi gücləndirmək dayanır.
Davamı →

Ombre dodaqlar

1-ci addım: Çərçivələmək
İlk olaraq dodağınızın qırağını kölgə etmək istədiyimiz rəngdə dodaq qələmiylə çərçivələyin. Bu zaman düz cizgi çəkmək elə də vacib deyil, çünki bir az dağınıq halda çəksəniz, daha təbii bir görünüş əldə etmiş olarsınız.

2-ci addım: Pomada çəkmək
Pomadanı həmişəki kimi çəkirik. Rəsm boyayırmış kimi cizginin içini doldururuq.

3-cü addım: İç tərəflərinə də qələm çəkmək
Dodağın iç tərəflərinə də qələmi dağınıq şəkildə çəkirik. Pomada ilə qarışması üçün də kist ilə yayırıq.

4-cü addım: Konsiler çəkmək
Üst dodağın ortasına bir az konsiler çəkirik. Alt hissəyə özü yayılacağı üçün ora çəkməyə ehtiyac yoxdur.
Davamı →

Bunları dərinə etməməlisən!

Dərin sənin ömrünün sonunacan gərəkli hissəciyindir. Buna görə ona hörmətlə yanaşıb, şükürlü davranıb, qayğısına qalmalısan.

Dəriyə qulluq bir dərya elmidir. Hazırda istehsal olunmuş qulluq vasitələrini nəzərə alsaq onu qoruyub, qidalandırmaq üçün milyon üsul mövcuddur. Bütün bu qaydaları çoxlarımız əzbər bilir, lakin hər zaman əməl etmirik. Gecə toydan yorğun gəlib dərin makiyajla yatdığımız günlər səhər vicdan əzabı ilə oyansaq da, hər dəfə bunu bir daha təkrar etməyəcəyimizə söz veririk.
Davamı →

Tonal kremdən düzgün istifadə

Qeyri-bərabər yayılmış tonal krem
Tonal kremin üz dərisindən seçilməməsi üçün onu üzdə tam bərabər yaymaq vacibdir. Qeyri-bərabər paylanmış tonal kremlər təbii ki, üzdə bəzi hissələrin daha tünd bəzi hissələrin isə nisbətən daha açıq rəngdə görünməsinə səbəb olur.

Tonal kremi bərabər şəkildə üzdə rahat yaymaq üçün artıq müxtəlif forma və ölçülərdə süngərlər və fırçalar var. Düzgün vasitə seçimi ilə tonal kremi üzdə təbii görünəcək şəkildə yaymaq artıq çətin deyil.
Davamı →

Qalıcı makiyaj

Qalıcı makiyaj həmişə baxımlı görünmək istəyənlər üçün ideal bir seçimdir. Duş qəbul edərkən belə silinməyən layner, dodaq konturu, nəzərəçarpan qaşlarınız olmasını istəməzsinizmi? Bir çox insan səhər yuxudan oyandığı zaman və ya dənizə girib çıxdıqdan sonra güzgüyə baxmaq istəməz.

Bəziləri üçün təbii gözəllik səhər yuxudan oyandığınız və duşdan çıxdığınız anda necə göründüyünüzdür. Həmçinin idman edərkən və iş həyatında da gün ərzində makiyajınızı qorumaq xüsusi diqqət tələb edir. Günün qaçhaqaçında bir çox qadın çantasındakı güzgü və ənlikdən istifadə etmək istəmir. Qalıcı makiyaj isə zaman qazanmaq istəyən qadınların xilaskarına çevrilir.
Davamı →

Doğru bronzer seçimi necə olmalıdır?

Düzgün makiyaj cildinizin rənginə görə seçildiyi zaman özünü bəlli edir. Bunun üçün də bronzer seçimi makiyaj parçalarından biridir. Bəs dəri tonumuza uyğun bronzeri necə seçməliyik?

Cildi açıq olanlar üçün
Burada diqqət etməli olduğunuz məqamlardan biri bronzerinizin öz rənginizdən bir az tünd tonlu olmasıdır. Xüsusilə sarışınlar üçün bal rəngi və çəhrayı tonları məsləhətli olardı.

Qarabuğdayı olanlar üçün
Tünd dəri rənginə sahib olanlar birbaşa şokolad rənglərinə yönəlməlidirlər. Həm tünd olan ten rənginizi isitmək, həm də kontur kimi görünməsi üçün şokolad tonları tam sizə uyğundur!
Davamı →

Dərinizin yaşına uyğun tonal krem seçimi

Tonal krem seçimində ən vacib məqamlardan biri də dərinizin yaşına uyğun tonal krem seçimi etməkdir. Bildiyiniz kimi insanın yaşı artdıqca üz dərisi də get-gedə yaşlanmağa başlayır. İllər keçdikcə dəri kənardan daha çox nəmləndirilməyə ehtiyac duyur. Buna görə də yaşlı dərilər gənc dərilərdən fərqli olaraq mütləq nəmləndirici formula malik tonal kremlərlə tonlaşdırılmalıdır.

Bu cür tonal kremlər dərini nəmləndirməklə yanaşı, yağlılığı səbəbindən yaşlı dərilərdə təravətli və təbii görüntü yaradır. Quruducu tonal kremlər isə üzdəki qırışıqlıqları daha nəzərəçarpan etdiyi üçün dərinin daha da yaşlı görünməsinə səbəb ola bilər. Nəmləndirici xüsusiyyətə malik tonal kremlər üz dərisində bərabər yayılıb, dərinin daha gənc görünməsinə səbəb olacaq.

Xoşbəxtlikdən bir çox kosmetika brendləri artıq uzun müddətdir ki, nəmləndirici, günəşdən qoruyucu və “yaşlanmaya qarşı” nəzərdə tutulmuş tonal kremlər istehsal edir. Dərinizi yaşlanmadan qorumaq üçün zənn etdiyiniz kimi heç də orta yaşlara çatanadək gözləmək lazım deyil.
Davamı →