Рейтинг
+87.15

Yaraşıqlı görünüş, gözəl imic

78 üzv, 658 topik

Gözəllik üçün darçın

Daha parlaq qızılı saçlar
Saçlarınız qızılı rəngdirsə, içinə darçın qatdığınız saç kremini vurub 6-8 saat, ən yaxşısı, bütün gecəni saxlayıb səhər durulayın. Daha canlı və parlaq qızılı saçlar ancaq sizdə olacaq.

Təbii dodaq balzamı
Ərimiş Hindistan qozu yağının içinə iki çay qaşığı darçın əlavə edib daha gözəl və yumşaq dodaqlar üçün ideal balzam olaraq istifadə edə bilərsiz.

Parlaqlıq və təbiilik
Qış aylarında dərinizin bir az daha canlı görünməsini istəyirsizsə, darçın, Hindistan qozu yağı, düyü nişastası və kakao tozunu qarışdırın. Əlinizə vurub necə göründüyünü yoxlayın. Bir az daha tünd istəyirsizsə, yenə darçın əlavə edin.
Davamı →

Şampunu belə zənginləşdirin

Mən əvvəllər mumyanın ən çox orqanizm üçün faydalı olduğunu düşünürdüm. Adi şampunun saçlar üçün bu qədər faydalı olduğu heç ağlıma da gəlməzdi. Bu şampun saçlarda olan bütün problemlərin həll olmasına səbəb olur. Belə ki, şampundan davamlı olaraq istifadə emək saçları sağlam, möhkəm və canlı edir. 

Şampunun tərkibi 28 kimyəvi elementdən, 30 makro və mikro elementdən, aminturşulardan, yağ turşularından və vitaminlərdən (A, B ,E) ibarətdir. Şampunu özünüz asanlıqla hazırlaya bilərsiniz.

Bunun üçün istifadə etdiyiniz şampunun 200 qramının içərisinə 10 həb xırdalanmış mumiya həbi (apteklərdə satılır) əlavə edilir və qarışdırılır. Bu zaman şampunun rəngi tündləşir, amma tərkibi daha keyfiyyətli olur. Şampundan aşağıdakı kimi istifadə edilir.
Davamı →

Kivi maskası

Kivi üz dərisinə yumşaq skrab kimi təsir edir — dərini artıq piydən, ölmüş hüceyrələrdən təmizləyir. Kivi maskası dərini cavanlaşdırır, ağardır, təmizləyir, daha təravətli, elastik və dartılmış edir.

Yağlı dəri üçün maska:
1 kivi meyvəsini soyub blenderdən keçirin. 1 xörək qaşığı nişasta əlavə edib yaxşı qarışdırın və təmiz üz dərisinə çəkib üzünüzü yungül massaj edin. 20 dəqiqədən sonra maskanı ilıq su ilə yuyun.
Davamı →

Üz üçün faydalı maskalar

1. 3 xörək qaşığı düyü, 1 xörək qaşığı süd və 1 xörək qaşığı bal Düyüyə bişəcəyi qədər su əlavə edilib horra şəklinə gələnədək bişirilir, sonra süd və bal əlavə edilib qarışdırılır. Maska təmiz və quru dəriyə sürtlür. Tamamilə quruduqdan sonra yuyulub təmizlənir.

Bu maska dəriyə antioksidant təsir göstərir, dəriyə qulluq edir və qan dövranın stimullaşdırır. Hətta horranın süzülmüş suyu dərdəki piqment ləkələrinin aradan qalxmasına, iltihabi proseslərin sağalmasına səbəb olur.

2. Düyüdən hazırlanmış horraya cəfəri suyu qatılaraq üzə və gözlərin ətrafına qoyulduqda ağardıcı təsir edir.

3. Bal və əzilmiş xiyardan hazırlanan maska dəridəki piqment ləkələrini təmizləyir və dərinin rəngini durulaşdrır.
Davamı →

Faydalı maskalar

Adi şəkər tozunun köməyi ilə dərini daha hamar etmək, ölü hüceyrələrdən təmizləmək, dərinin qan dövranını yaxşılaşdırmaq olar.

1. 1 x.q. şəkər tozu 1 x.q. kəsmik (yağlı dəri üçün) və ya 1 x.q. xama ilə (quru dəri üçün) qarışdırılır və üz dərisinə çəkildikdən sonra dəri yüngül massaj edilir. Maskanı daha sonra 10 dəqiqə saxlayın və ilıq su ilə yuyun.

2. 1 x.q. şəkər tozunu 1 x.q. limon şirəsi və 1 yumurtanın ağı ilə qarışdırın, üz dərisinə çəkin, massaj edin, 10 dəqiqədən sonra yuyun. Bu maska yağlı dəri üçün nəzərdə tutulub.

3. 1 x.q. şəkər tozu 1 x.q. istənilən bitki yağı ilə (zeytun, qarşıdalı və s.) qarışdırılır, üz dərisinə çəkilir, massaj edilir, 10 dəqiqədən sonra ilıq su ilə yuyulur. Bu maska quru dəri üçün uyğun gəlir.
Davamı →

Gözəl sinə üçün 4 təmrin

Bütün qadınlar dik döşlərə sahib olmaq istəyir. Yaşlandıqca isə döşlərin duruşu və ölçüsü dəyişilir və döşlər öz formasını itirir. Bu zaman isə döşlərin estetik gözəlliyi itir. Döşlərin öz gözəlliyini itirməməsi üçün isə dünyaca məşhur Xerli Pasternakın tərtib etdiyi hərəkətləri yerinə yetirmək lazımdır.

Bu hərəkətləri etməklə ən məşhur kino ulduzları döşlərinin gözəlliyini qoruyub saxlamışlar. Hərəkətlər çiyinlərin düz durması və döşlərin qaldırması istiqamətində aparılır. Bu hərəkətlər aşağıdakılardır:

1. Supermen
Üzü aşağı istiqamətdə döşəməyə uzanın, əllərinizi və ayaqlarınızı döşəmədən hündürdə saxlamağa çalışın. Bacardığınız qədər bu vəziyyətdə durun.
Davamı →

Saçları nazikləşdirən 5 vərdiş

Sən də köhnə fotolarına baxanda saçlarının əvvəl necə güclü və həcmli olduğunu düşünürsən? Hər nə qədər inkar etsək də saçların nazikləşməsi sadəcə genetik səbəblərlə bağlı deyil. Saçlarımıza etdiyimiz bəzi yanlış davranışlar da saçın incəlməsinə səbəb olur.

Çox isti
Saçlarının incəlməsindən şikayətçisənsə, bol buxarlı duşlardan vazkeçin. Eyni dərimizdə olduğu kimi çox isti saç tellərini də qurudur. Saç dərisindəki təbii yağ olan “sebum” isti suyun təsirindən silinir və bu da saçların qurumasına yol açır. Saçları qorumaq üçün ilıq suyla yuyun.

Sıx saç modelləri
Gərgin və sıx yığılmış saç modelləri saç dərisinə və saç tellərinə zərər verir. Özəlliklə yay aylarında bu cür modellərə üstünlük verdiyimiz üçün saç qırılması problemi daha çox yaşayırıq.
Davamı →

Saçları uzadan maskalar

Gözəl, uzun, baxımlı saçlar hər qadının arzusudur. Dügün olmayan baxım və qidalanma, pis ekologiya, streslər saçların xarici görünüşünə çox mənfi təsir edir, onların uzanmasını ləngidir.

Xardal maskası
2 x.q. bitki yağı, 1 yumurtanın sarısı, 1 x.q. xardal, 2 x.q. isti su qarışdırılır. Qarışımı baş dərisinə çəkin, sellofan, sonra dasmalla bağlayın, 1 saat saxlayın. Bu maskanı 1 ay ərzində həftədə 1 dəfə edin.
Davamı →

Dəri rənginizə görə dırnaq boyası seçimi

Qadınlar detallara daha çox fikir verir. Bu başlıq belə bunu çox aydın göstərir. Dırnaq boyası çəkərkən belə bir çox detallar qarşımıza çıxır və dəri rəngimizin bu detallardan biri olduğunu da qeyd etmək lazımdır.

Təsadüfi bir rəng seçimi etmək əvəzinə siz də dəri rənginizə uyğun bir rəng seçərək daha diqqət çəkici görüntü yarada bilərsiniz.

Açıq rəngli qadınlar üçün rəng seçimi
Əgər açıq rəngli bir qadınsınızsa daha canlı və rəngli tonlar istifadə etməlisiniz. Ən bilinən olan qırmızı rəng ilə başlayaq. Bu rəng sizi bir addım daha önə daşıyacaq və əllərinizin də ön planda olmasına kömək edəcək. Açıq rəngli qadınların tünd rəng istifadə etməsi tövsiyyə edilmir, ancaq bəzən pastel tonlarına yer verə bilərsiniz.
Davamı →

Burun əməliyyatından sonra nələrə diqqət etməli?

Burun əməliyyatı edənlərin sayı günü-gündən çoxalır. Demək olar ki, saç rəngləmək qədər geniş yayılan bu əməliyyatlar üçün həkimlər diqqət edilməli mövzular haqqında danışır. Estetik cərrah Dr. Dəfnə Ərqara burnun estetik əməliyyatlarının planlanmalı olduğunu deyərək əməliyyatdan əvvəl və sonra nələrə diqqət etməli olduğumuzu sıraladı.

Əməliyyatdan sonra bu 5 məqama diqqət etməlisiniz:

Siqareti tərgitməlisiniz
Siqareti əməliyyatdan 2 həftə əvvəl tərgitməkdə fayda var. Eləcə də əməliyyatdan sonra 3-4 həftə istifadə etməməlisiniz. Siqaret yaraya sağalma müddətində mənfi təsir göstərə bilər.

Su dəyməməsinə diqqət edin
Əməliyyatdan sonra 1 həftə işə getməyin. Hətta bəzən bu müddət daha da çox ola bilər. 1 həftə burna su dəydirmək qadağan olduğu üçün çimə bilməzsiniz, sadəcə bədəninizi yuya bilərsiniz. Saçınızı da burnunuza su dəymədən gözəllik salonunda başınızı arxaya tərəf qoyaraq yudurda bilərsiniz.
Davamı →