Рейтинг
+87.15

Yaraşıqlı görünüş, gözəl imic

78 üzv, 658 topik

Gözəllik üçün gül suyu

gul suyuTəbii gül yarpaqlarından hazırlanan və hər hansı bir kimyəvi maddədən istifadə edilmədən hazırlanan gül suyunun faydası olduqca çoxdur. Qızılgül dünya üzərindəki bir çox millət üçün sonsuz gözəlliyi və eşqi təmsil edən müqəddəs bir çiçək hesab olunur. Qırmızı və ya sarı, çəhrayı və ya ağ olan bütün güllər çox zərif görünür və xoş bir ətir yaymaqdan əlavə, gözəlliyi qorumağa da xidmət edir.

Keyfiyyətli gül suyu qədim İran və Misirdə çox dəyərli hesab olunurdu. Deyilənlərə görə, gül suyu Kleopatranın da ən çox istifadə etdiyi gözəllik məhsulu olub.
Davamı →

Hialuron turşusunun dəriyə təsiri

Məlumdur ki, hialuron turşusu dərinin əsas tərkib hissələrindən biri olub dəriyə həcm verir və onun hidratasiyasını (mayeni ozündə saxlama qabilliyətini) təmin edir. O, orqanizmdə hialuronidaza fermentinin və sərbəst radikalların təsiri altında metobolizmə uğrayanda karbon qazı və suya parçalanır.

Hialuron turşusu öz ölçüsündən 700 dəfə çox su molekullarını tutub saxlamaq qabiliyətinə malikdir. Bu dəriyə həm nəmlilik, həm də həcm verir.

Hialuron turşusu biotexnoloji yolla streptokokların fermentasiyasından alınır. Bu yolla alınan hialuron turşusu özündə zülal saxlamadığı üçün orqanizmdə heç bir allergik reaksiyaya səbəb olmur və dərinin komponentlərinin kimyəvi tərkibinə tam uyğundur. 
Davamı →

Gül suyu maskası

gul suyu maskasıSağlam, parlaq və hamar bir dəriyə sahib olmaq istəyirsinizsə; dərinizi təmiz tutmaq ilk növbədə olmalıdır. Bunun sayəsində dəri məsamələri nəfəs alar, sızanaq və qara nöqtələrə səbəb olan bakteriyalar ortadan qalxar və dəri yaşlanmasının qarşısı alınar.

Dərinizdəki sızanaqları dəf etmək üçün gül suyu və körpə pudrasından edilən maskadan istifadə edə bilərsiniz.

Lazım olanlar:
2 xörək qaşığı uşaq kirşanı (pudrası)
1 xörək qaşığı gül suyu
Davamı →

Çil və piqment ləkələri ağardan 3 təbii vasitə

Yazda bir çox insanların dərisində çil və piqment ləkələri əmələ gəlir.
Onları daha az görünən etmək üçün bəzi təbii vasitələrdən istifadə etmək olar.

1. Limon dilimi
Limon ən yaxşı təbii ağardıcı vasitələrdən biridi. Limon dilimini kəsin və dərinizi silin. C vitamini ilə zəngin olan limon həmçinin dərini cavanlaşdırır.

2. Qatıq
Qatıq dərini ağardır, qidalandırır və cavanlaşdırır. Təzə qatıqda pambıq diskini
Davamı →

Dəri sallanmasına qarşı təbii vasitə

Yaş irəlilədikcə dəri sallanması problemindən qaçmaq qeyri-mümkündür. Bunun qarşısı vaxtında alınmasa, estetik baxımdan xoşagəlməz görüntü yaranar. Bu problemlə üzləşməmək üçün ilk növbədə, düzgün qidalanmaq və müntəzəm idmanla məşğul olmaq lazımdır. Bunlarla yanaşı dərinizə dəstək verəcək baxım üsullarından da yararlanın. Məsələn, dəniz duzu.

Dəniz duzu tərkibindəki minerallar sayəsində bədənin gəncləşməsini təmin edir. Üstəlik, hər istifadəsindən sonra dərinizdə gərginliyi hiss edəcəksiniz.
Davamı →

Parlaq dəri

Tanınmış vizajistlərin və gözəllik blogerlərinin təbliğ etdiyi parıldayan dəri təkcə dəbli tendensiya deyil, həm də sağlamlıq göstəricisidir. Dərinin il boyu haylayter olmadan parıldaması üçün ekspertlər bir neçə məsləhət verib.

Fırçaları yuyun
Araşdırnalar göstərir ki, qadınların 72% -i zaman-zaman fırça və makiyaj üçün digər ləvazimatları yuyub təmizləməyi unudur. Makiyaj ləvazimatlarında toplanmış bakteriyalar və tozlar dəri rənginin solğun görünməsinə, qızarmasına, qabıq verməsinə və sızanaq çıxmasına səbəb olur. Heç olmasa həftədə bir dəfə şampun və ya xüsusi vasitələrin köməyi ilə fırçaları təmizləyin,. Əlbəttə ki, dəriniz sizin üçün dəyərlidirsə…
Davamı →

Duz və spirtli içki tərkibli maskalar

Saçlar üçün viski və duz terapiyası
1 xörək qaşığı Himalay duzunu yarım çay qaşığı kokos və eyni miqdarda buğda yağı ilə qarışdırın. Üzərinə saçın uzunluğunu nəzərə alaraq 3-5 xörək qaşığı viski əlavə edib təkrar qarışdırın. Maskanı saça çəkib 10 dəqiqə gözləmək və ilıq su ilə təmizləmək lazımdır. Bu maska xüsusilə, kişilər üçün faydalıdır. Ancaq qadınlar da istifadə edə bilər.

Sellülitlər üçün duz və şam panterapiyası
3 xörək qaşığı qaya duzunu 1 qədəh şampan, 1 xörək qaşığı kokos və palma yağı ilə qarışdırın. Bu maska ilə sellülitli nahiyələrə masaj edin. Maska qan dövranını artırır və dəri hüceyrələrini yeniləndirir.
Davamı →

Ölü dəri hüceyrələrini yox edəcək vasitələr

Üz dərisi gündəlik istifadə etdiyimiz kosmetik vasitələrdən sonra təravətini itirir. Dəri parlaq yox, yorğun görünür. Bunu aradan qaldırmaq üçün aşağıdakı üsulları sınaqdan keçirə bilərsiniz.

1. Dəriyə mağazadan alınan skrablar əvəzinə evdə qulluq edin. Özünüz soda, duz və ya şəkər tozundan skrab hazırlayıb üzünüzə çəkin. Ona bir az bitki yağı töküb üzünüzü silin. Sonra isti su ilə yuyun.

2. Allergiyası olmayanlar limon şirəsindən istifadə edə bilərlər. O, dərini ağardacaq, ölü hüceyrələri təmizləyəcək. Limon şirəsini xama və ya balla qarışdırıb üzünüzə maska edin.
Davamı →

Sızanaq ləkələrini aparan maska

Dərinizdəki sızanaq ləkələrindən kimyəvi vasitələr istifadə etmədən də qurtula bilərsiniz. 
Qeyd edək ki, qatıq suyu maskası dərinizdəki qırışları, qara nöqtələri, sızanaq və ləkələri təbii yolla aparır. Həm sağlamlıq baxımından faydalı, həm də dərinin təzələnməsinə yardımçı olan qatıq suyu, eyni zamanda, tərkibindəki maddələr sayəsində saç tökülməsinin qarşısını alır.

Bəs qatıq suyunun dəriyə faydaları nələrdir?
— Dərinin quruluğunu azaldır və nəm tarazlığını təmin edir
— Dəriyə açıq bir görünüş verir
— Dəri üzərindəki yaraların sağalmasına kömək olur
Davamı →

Boyalı saçlar üçün maskalar

Saçlar yeni boyandığında istədiyimiz parıltıya sahib olur. Amma bir neçə yumadan sonra quruyur, matlaşır, hətta ağırlaşır. Boyalar kimyəvi tərkibə sahib olduğu üçün saçımızda bu təsirləri yaradır və saçlarımızın normaldan daha sürətli yapıxmasına səbəb olur.

Aloe vera və pivə maskası
Pivə, saçı bərpa etməkdə və parlaqlıq qazandırmaqda çox faydalıdır. Bu maskanı həftədə ən az iki dəfə istifadə etməlisiniz.
Davamı →